李璨琛

李璨琛B囡未夠半歲激似秦煌 太太另有睇法!

最新娛聞

廣告

藝人李璨琛(Sam)嘅太太梁志瑩(Pae)3月就為老公生咗個囡囡,叫李元元。最近老竇覺得元元個樣似演員秦煌,所以就特登同囡囡影咗張相,隔離仲要擺住秦煌個樣係元元旁邊,結果一睇之下,又真係幾似咁。唔知第日囡囡大個睇番會有咩反應呢?

撰文:東方新地|圖片:李燦琛梁志瑩instagram

李璨琛B囡似秦煌

最近,半歲未夠嘅元元俾爸爸李璨琛認為似秦煌,仲上載咗張囡囡近照上網,仲要將秦煌嘅相放近囡囡,等大家可以做個對比。驟眼睇,又好似有幾分相似,唔知秦煌睇到會唔會有意思,想認下元元做契女呢?

太太唔認同似秦煌

雖然老竇就覺得元元睇落似秦煌,但媽咪梁志瑩就有唔同睇法,皆因早幾日母親節,梁志瑩就放咗張元元嘅相上網,並留言話元元個樣都終於冇咁似技安!唔知大家睇完覺得元元似秦煌多啲,定技安多啲呢?

李璨琛首次為囡囡沖涼

早前梁志瑩近日不單至在社交網上放出一張囡囡的「出浴照」,並用星星圖案遮住囡囡嘅身體,又大爆老公係第一次幫囡囡沖涼咁話。相中可見元元眼定定咁望住爸爸,畫面有趣。

李璨琛囡囡鬼馬吹口哨

其實佢哋兩公婆亦不時上載囡囡的BB相上網,相中睇到元元細細個就已經非常趣致,佢已經識合埋雙眼,口形更好似扮緊吹口哨咁,認真鬼馬~

李璨琛歡喜囡囡

李璨琛嘅囡囡早前出世了,他於Instagram貼上女兒的小手,並宣布「Welcome to this world my sweet!」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!