深宮計宮女

《深宮計》宮女李美慧 劇中服侍陳煒|現實拍拖半年閃嫁富商 同繼女同年

最新娛聞

廣告

依家啲現代女性成日話搵份好工嘅重要性,照小編話搵個好老公先係最最最重要囉,好似06年落選港姐李美慧,最近喺《深宮計》中做宮女,宣傳同曝光機會都多咗,不過點都唔及佢即將嫁個有錢人做人妻呢份一世嘅工好喇!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、李美慧IG

《深宮計》宮女李美慧 細未婚夫25歲

31歲嘅李美慧下月就正式嫁畀大佢25年、已故百億富豪曾紀華二房長子曾文豪,會先喺淺水灣酒店搞結婚派對,再去法國南部大搞。

李美慧同未婚夫上個月仲去咗不丹、喜馬拉雅山影婚照㖭。李美慧透露同未婚年係朋友介紹認識,拍咗半年拖左右就決定訂終身。

李美慧同未婚年嘅細女曾昭亮同年,未婚夫大女曾昭怡比佢更大一年,睇佢啲相就知一早融入家中,而兩個繼女亦有陪同一齊去不丹影婚照,相信都好接受呢個繼母!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!