黃宗澤

秘撻半年 黃宗澤歎盡陳嘉桓

最新娛聞

廣告

今年37歲的黃宗澤,自12年與拍拖八年的胡杏兒分手後,一直享受做無腳雀仔,多年來獵女習性未改,繼名模楊崢及日模Jun後,原來半年前又秘撻25歲高妹陳嘉桓。

黃宗澤與陳嘉桓於去年底合作拍網劇《守護神》,在布拉格取景兩星期,二人愈玩愈埋火速撻著,據知拍拖逾半年,陳嘉桓已進駐男方位於火炭晉名峰的寓所半同居。周一晚(25日),陳嘉桓夜闖黃宗澤在九龍城開的蠔吧,前後腳離開分車返愛巢。近年進軍飲食業的黃宗澤,識食一定係食長腿高妹,果然係食家。

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、黃宗澤陳嘉桓IG

黃宗澤 媾女無難度

黃宗澤(Bosco)於13年在九龍城投資了四百多萬開蠔吧,開業後不時請圈中好友來擦蠔,當中不少是女藝人,藉以聯誼一下,去年與曾志偉未來新抱王敏奕合作拍網劇《飛虎極戰》,被影到招呼王敏奕、陳瀅及糖妹到蠔吧飲酒,當晚王敏奕疑似因感情問題借酒澆愁,離開時要好姊妹扶實,黃宗澤被指向王敏奕大獻殷勤,想乘虛而入。

∞RC∞(@chankawoon)分享的貼文 張貼

黃宗澤與陳嘉桓去年10月合作拍網劇《守護神》,一拍即合互生情愫,在女方的IG內可搵到二人的合照。

向來媾女無難度的黃宗澤,榮升蠔吧老闆更如虎添翼,雖然不愁冇女,但他仍是喜歡向圈中女星埋手。去年10月與陳嘉桓(Rose)合作拍網劇《守護神》,二人在布拉格拍外景時,原來已眉來眼去互有好感,據知情者透露:「喺布拉格拍外景嗰兩個星期,Bosco同Rose已經玩得好埋,雖然大部分時間都跟大隊活動,但有時佢哋都會一齊走開去其他地方影相。Bosco對Rose明顯係特別好,有時見佢哋一齊拎住手機傳短訊,一來一往咁又笑瞇瞇,明眼人一睇就知佢哋互媾緊,不過佢哋有時又會專登玩避忌,去食飯同返酒店又前後腳咁,咁刻意反而仲惹人懷疑。雖然Bosco鎖定目標,但Rose早年喺大陸拍劇畀馬德鐘同陳浩民輕薄嗰件事對佢影響太深,難得呢幾年成功洗底,佢覺得Bosco個底好花,驚佢玩玩吓,所以想睇定啲先,而Bosco就對佢鍥而不捨。」

返港後《守護神》繼續拍攝,黃宗澤亦終於將陳嘉桓追到手,二人為保形象早已有共識,把戀情低調處理,至今拍拖半年一 直密冚戀情,不過半個月前,有人目擊他們到沙田宜家傢俬拍拖買家品,當時二人並肩而行沒有拖手,但非常有默契,買完家品即前後腳閃。」

蠔吧會情郎

最近黃宗澤未有劇開,趁空檔籌備即將在中港城擴充營業的新蠔吧,而陳嘉桓亦在睇劇本階段,準備下月投入網劇《反黑第二季》的拍攝,二人都咁得閒,當然要爭取見面時間。周一晚(25日)9時許,陳嘉桓在銅鑼灣出現,身穿背心熱褲的她上了其繼父陸灼盛(武術宗師陸智夫之孫)開的拳館,個幾小時離開,她已換上長牛仔褲,獨自駕車過海到九龍城。現場所見,陳嘉桓熟晒地形,先把車停泊在黃宗澤的蠔吧外,下車後先傳短訊給對方,然後慢慢行入蠔吧。據知黃宗澤近日忙於為新店試新菜式,陳嘉桓這晚入內後亦直奔蠔吧廚房,二人在內逗留了個多小時才離開。

晚上12時許,陳嘉桓率先步出蠔吧,頭也不回上自己車離開,相隔唔夠十秒,黃宗澤亦步出,行去另一方向上其黑色七人車,由司機送返家。與此同時,陳嘉桓亦開車尾隨黃宗澤的七人車,兩架車一前一後返回火炭晉名峰。期間黃宗澤的司機曾多次慢駛,警覺性甚高。

長輩睇實要認真

陳嘉桓十幾歲已入行做模特兒,其母親Ronnie(陳瑰霖)16歲誕下她,後來移居加拿大,陳嘉桓與胞弟一直寄居於姨婆家,12歲才與母相認,Ronnie更成為經理人幫女兒入行。今次陳嘉桓暗撻黃宗澤,其實多得三哥苗僑偉與曾志偉推波助瀾,知情者透露:「Ronnie知道Bosco追Rose不知幾咁緊張,好驚個女畀人呃㗎!不過Ronnie識咁多圈中人,再加上Rose又係冼國林徒弟,斷估Bosco都唔敢玩嘢。當初三哥同志偉知道Bosco有意追Rose,都有幫口,佢哋都覺得Rose係一個思想成熟嘅好女仔,叫Bosco要好好對人,仲要戒媾女。咁呢半年嚟Bosco都算規矩,始終都仲喺熱戀階段,遲啲就唔知喇!」

除了胡杏兒能箝實黃宗澤八年,近年已經再無女伴可以令Bosco停止獵食行動,今次與陳嘉桓秘密拍拖半年又入晒屋,希望Bosco真係玩夠想封盤啦!如果真係玩玩吓就要懸崖勒馬,因為陳嘉桓係葉準(葉問之子)徒孫,一旦受情傷大把人替佢出頭。

boscowong(@boscomine)分享的貼文 張貼

boscowong(@boscomine)分享的貼文 張貼

boscowong(@boscomine)分享的貼文 張貼

11年零興趣

11年只有18歲的陳嘉桓未大執娘爆,出席相機活動時雖然企正黃宗澤身邊,不過男方唔識佢,眼尾都冇睄一眼。

14年未過電

其實14年二人曾合作拍電影《男人唔可以窮》,陳嘉桓飾演積極搵錢的倫敦金經紀,更有場色誘黃宗澤的戲份,拍完電影一齊出席商場活動,當時黃宗澤仲公開表示同陳嘉桓完全唔過電。

狼擒兩小時

11年11月,在橫店開工的陳嘉桓與馬德鐘及陳浩民飲酒消遣,期間被陳浩民強吻及對她上下其手,被本刊斷正後,陳嘉桓在母親Ronnie陪同下返港開記者會及報警,她指自己當時冇力反抗。

專食長腿高妹

37歲的Bosco為人風趣口甜舌滑,多年來緋聞不絕,曾被他公開「正名」的女友不多。04年與胡杏兒拍《我的野蠻奶奶》撻著,拍拖八年突然宣布分手,與杏兒拍拖期間Bosco被傳在外繼續媾女,而且對長腿高妹特別有癖好,曾與模特兒倪晨曦傳過緋聞。14年Bosco與年長九年的名模楊崢公開戀情, 不過21日後極速分手。前年3月被踢爆與合作拍日本瘦身食品廣告的日模Jun拍拖,之後又傳與菲律賓賭場揸fit人Twin姐過從甚密,還有不少親暱照流出。

女神變打女

25歲陳嘉桓身形高䠷仲有對長腿,日前與三歲同母異父細佬去沙灘玩,騷三點式弗爆身材,青春無敵難怪令黃宗澤情傾。

∞RC∞(@chankawoon)分享的貼文 張貼

陳嘉桓雖然做模特兒入行,但她早年拜葉問第三代弟子冼國林為師,苦練詠春曾參演《葉問前傳》,其後在多套電影中都做打女。早前她在網劇《反黑》中飾演粗獷女警,又與梁朝偉合作拍電影《風再起時》。

09年陳嘉桓參加《美女廚房第二輯》做美少女廚神,當年只有16歲的她的確非常嫩口。

∞RC∞(@chankawoon)分享的貼文 張貼

 

∞RC∞(@chankawoon)分享的貼文 張貼

∞RC∞(@chankawoon)分享的貼文 張貼

∞RC∞(@chankawoon)分享的貼文 張貼

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!