馬德鐘

結婚25年老婆晒陳年拍拖照 前G4馬德鐘 學堂畢業照曝光⋯

最新娛聞

廣告

前日6月27日係馬德鐘50歲生日,而昨日又係佢同太太張筱蘭結婚25周年紀念(銀婚),真係好難能可貴!而馬太除咗留一番感言,仲放咗多張激罕拍拖照上微博,連當年前G4馬德鐘學堂畢業照都有⋯

撰文:東方新地|圖片:張筱蘭微博馬德鐘微博馬在驤微博

馬德鐘同太太 結婚25年

馬神自離開TVB後,除咗北上拍劇賺人仔,仲進軍飲食業開餐廳,去年又榮升馬主,進軍上流社會

馬德鐘老婆 晒陳年拍拖照放閃

日前係馬神同太太張筱蘭結婚25周年嘅大日子,馬太喺微博上載咗多張二人由拍拖到結婚嘅相片,並留言話:「由12歲開始認識你,到今天與你結婚步入4份1世紀,感恩一直同行。人生就是要將今天活得比昨天好。銀婚快樂!」

而馬德鐘亦有轉載太太嘅發文,仲留言回應番老婆:「必須要每天都過得比昨天好。」好恩愛啊!

馬德鐘父子型爆晒肌

馬德鐘入行前曾任G4,出晒名高大威猛,正所謂「虎父無犬子」,佢20歲的囝囝馬在驤絕對有爸爸的風範!馬德鐘同老婆張筱蘭就帶埋囝囝享受陽光與海灘,見到佢哋兩父子喺沙灘上大晒fit爆身材,齊齊爆肌!20歲的馬在驤唔單止相貌不俗,而且已經同爸爸差唔多高,盡得優良基因!

囝囝唔使返學,仲會上內地探班!做爸爸當然好開心啦!

去年馬在驤19歲生日,一家三口同埋狗狗Rocky一齊慶祝生日,兩公婆送上一份禮物好特別又有意思,就係囝囝嘅20粒乳齒喇!

嗰頭仲係BB黐實父母,當爸爸心口係床仔瞓,呢頭已經牛高馬大游出香港,天下父母心,都係一樣咁矛盾,又想兒女快高長大出人頭地、又想「叮噹可否不要老」,時間可唔可以過慢啲?又再慢啲呢?