黃宗澤

黃宗澤暗撻長腿妹陳嘉桓 男女主角咁回應…

最新娛聞

廣告

今年37歲的黃宗澤,日前被爆暗撻25歲高妹陳嘉桓!黃宗澤與陳嘉桓去年底合作拍網劇《守護神》,愈玩愈埋火速撻著,據知拍拖逾半年,陳嘉桓已進駐男方火炭寓所半同居。早前本刊拍得陳嘉桓夜闖黃宗澤在九龍城開的蠔吧,前後腳離開分車返愛巢。兩位主角日前回覆傳媒,分別咁樣回應…

撰文:東方新地|圖片:東方新地、黃宗澤陳嘉桓IG

前文提要:

黃宗澤媾女無難度

黃宗澤(Bosco)於13年在九龍城投資了四百多萬開蠔吧,開業後不時請圈中好友來擦蠔。Bosco去年與曾志偉未來新抱王敏奕合作《飛虎極戰》,被影到招呼王敏奕、陳瀅及糖妹到蠔吧飲酒,當晚王敏奕疑似因感情問題借酒澆愁,離開時要好姊妹扶實,黃宗澤被指向王敏奕大獻殷勤,想乘虛而入。

黃宗澤與陳嘉桓去年10月合作拍網劇《守護神》,一拍即合互生情愫,在女方的IG內可搵到二人的合照。

布拉格訂情

向來媾女無難度的黃宗澤,榮升蠔吧老闆更如虎添翼,雖然不愁冇女,仍是喜歡向圈中女星埋手。去年10月與陳嘉桓(Rose)合作拍網劇《守護神》,二人在布拉格拍外景時,原來已眉來眼去互有好感。

據知拍外景期間兩人有時會一齊走開去其他地方影相,又會一齊拎住手機傳短訊,一來一往咁又笑瞇瞇。不過佢哋有時又會專登玩避忌,去食飯同返酒店又前後腳咁,咁刻意反而仲惹人懷疑。

拍拖買家品

據悉返港後《守護神》繼續拍攝,黃宗澤亦終於將陳嘉桓追到手,二人為保形象早已有共識,把戀情低調處理,至今拍拖半年一 直密冚戀情,不過半個月前,有人目擊到沙田宜家傢俬拍拖買家品,當時二人並肩而行沒有拖手,但非常有默契,買完家品即前後腳閃。

蠔吧會情郎

最近黃宗澤未有劇開,趁空檔籌備即將在中港城擴充營業的新蠔吧,而陳嘉桓亦在睇劇本階段,準備下月投入網劇《反黑第二季》的拍攝,二人都咁得閒,當然要爭取見面時間。周一晚(25日)9時許,陳嘉桓獨自從銅鑼灣駕車過海到九龍城,陳嘉桓熟晒地形,先把車停泊在黃宗澤的蠔吧外,下車後先傳短訊給對方,然後慢慢行入蠔吧。據知黃宗澤近日忙於為新店試新菜式,陳嘉桓這晚入內後亦直奔蠔吧廚房,二人在內逗留了個多小時才離開。

晚上12時許,陳嘉桓率先步出蠔吧,頭也不回上自己車離開,相隔唔夠十秒,黃宗澤亦步出,行去另一方向上其黑色七人車,由司機送返家。與此同時,陳嘉桓亦開車尾隨黃宗澤的七人車,兩架車一前一後返回火炭晉名峰。期間黃宗澤的司機曾多次慢駛,警覺性甚高。

陳嘉桓回應話:

陳嘉桓日前回覆傳媒時,表示自己其實係去黃宗澤屋企睇波,因為大家都知Bosco新居入伙,而且正值世界盃期間,所以一大班人被邀請去開Party。陳嘉桓仲笑說自己出名食量大,開大食會時一定會請埋佢去幫手清晒啲食物!

黃宗澤回應話:

至於男主角黃宗澤接受訪問時,就唔係話新屋入伙,而係屋企啱啱裝修完所以開Party,最近公司朋友、自己朋友及《守護神》劇組台前幕後都輪流上去食飯。提到佢一向鍾意長腿妹,Bosco就話長腳還長腳,鍾意還鍾意!

即係話,黃宗澤同陳嘉桓喺電影《男人唔可以窮》入面的情節… 相信唔會喺現實中發生啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!