張達倫

張達倫囝囝8個月大 沙灘玩水零懼色!

最新娛聞

廣告

藝人張達倫上年升呢做人爸爸後,不時都會於個人社交網大晒囝囝張凱碩(勁秋雞)的相,與大家一同分享湊仔樂趣。日前,他分享一段帶囝囝去沙灘玩水的片上載上網,見到勁秋雞玩水,連網民都話勁秋雞勁叻豬!

撰文:東方新地|圖片:張達倫Instagram、Facebook、新傳媒圖片庫

張達倫囝囝沙灘玩水

日前,張達倫帶住8個月大的囝囝張凱碩(勁秋雞)去了沙灘玩水,8個月大的勁秋雞一啲都唔驚水,當老竇抱住佢慢慢放佢落水,浸到水嗰下,勁秋雞手仔郁郁,腳仔踼踼水,好似急不及特要落水游水咁,非常可愛!

後來,勁秋雞就坐喺水泡中,不停繼續踼水,玩得十分高興,就連老竇張達倫都留言大讚囝囝:「碩碩下水禮@chszachary!叻仔乜都唔驚#勁秋雞#8個月大去沙灘#食沙#唔怕水」

其後,張達倫更與老婆及勁秋雞一同坐艇出海,感受海風,仲吹到呀仔眼都矇起,認真搞笑。

之前父親節,張達倫揹住囝囝去街,有網友留言話勁秋雞係個大眼b,靚仔之餘仲好可愛!

勁秋雞對眼真係好大,只要用少少力,對眼就可以瞪到又圓又大!

無名無姓到《愛·回家》的「嚴謹」

張達倫 於2004年畢業於無線電視藝員訓練班,一直都只飾演一些沒名沒姓沒對白的路人,直到2008年,他才真正在處境劇《畢打自己人》為自己爭取到一個名字,就是「會計部職員Herman」,但依舊寂寂無名。

努力多年,終於在2012年有機會參演《愛·回家》,並且成為劇中主要角色之一,是為其加入TVB後戲份最多的劇集。觀眾未必知道 張達倫 是誰,但誰會忘記「嚴謹」和「霞姐」這一對。

人氣急升 舊聞重現

自 張達倫 演「嚴謹」人氣急升後,其後多部電視劇集都能看到他的身影,包括潮流教主、律政強人、全職沒女以及熱播的《不懂撒嬌的女人》。

張達倫的演技愈來愈好,觀眾緣又不錯,因此大量舊聞傳出,例如張達倫跟「最佳主持人」黎芷珊的舊戀情。兩人拍拖9年,於2012年和平分手,再見亦是朋友之餘,黎芷珊更公開指兩人的關係已昇華至家人。

跟胞兄中學同學重遇 相戀結婚

分手後, 張達倫 遇到他的真愛Kimmy。 雖然有報導指 張達倫 與Kimmy是中學同學,但他其後澄清:「都唔知點解成日話我哋係中學同學,其實Kimmy係我阿哥嘅同學,有時食吓飯,一直有聯絡。」認識多年,雖然一直有聯繫,但各自有生活,Kimmy就同咗一個外國人結婚10年,仲有一個囡囡,依家已經13歲。

兩人後來重遇,拍拖2年多就決定要結婚,皆因他認為自己年紀已經不小,眼見身邊的朋友大多已經成家立室,他盼望自己婚後能夠馬上能夠生bb,最好就係一個仔。佢同繼女關係都好好,所以影婚紗照都有一齊去,雖然佢唔係同繼女一齊住,但佢好關心囡囡。

生日派對 驚喜求婚

據悉當時女友Kimmy打算為他舉辦一個驚喜生日party,但是卻被聰明的張達倫發現了蛛絲馬跡,因此他便偷偷聯同《愛.回家》的同事們「反客為主」轉搞求婚party。毫不知情的Kimmy到達場地時,張達倫為她送上玫瑰花和蛋糕,最後更拿出戒指求婚,兩人都感動到哭了。

張達倫和Kimmy到法國拍攝婚紗照,繼女也有同行,三人還順道拍攝全家福,張達倫表示自己很喜歡小朋友,大家感覺似朋友就可以了。

張達倫著起傳統禮服,靚靚仔仔去接新娘!

結婚後一索得男

張達倫 和Kimmy於2016年11月完成結婚儀式並舉行婚禮,當晚多位藝員同事包括前度黎芷珊都有到場祝賀。婚後兩人努力「造人」,並於4月底宣佈一索得男。

張達倫 對老婆Kimmy無微不至,頻頻陪老婆去產檢,認真愛妻如命,幸福滿瀉。

上年10月,張達倫的太太Kimmy順產誕下囝囝勁秋雞,重七磅多,佢仲話有親手剪臍帶啊!

張達倫攜老婆到影樓拍攝大肚寫真,雖然頂著大肚子,但二人依然模特兒上身,Chok足全程!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
沙灘