曾江 謝賢

曾江去世|被四哥謝賢掌摑一事當年只係一場戲 曾等四哥致電道歉

最新娛聞

廣告

曾江去世的消息傳出後,無綫即發公告悼念這位資深藝人,猶記得2015年8月時,謝賢(四哥)在無綫節目《4個小生去旅行》記者會上怒摑曾江,事件震驚娛樂圈,成為全港市民茶餘飯後的話題。事隔多年,四哥出席活動時曾重提此事,竟然話自己同曾江不知幾老友, 大爆當年怒摑一幕其實係做戲,仲話自己好陰功…

曾江去年無綫公告悼念

無綫今日(4月27日)發出的公告內容如下:「資深藝人曾江先生(原名:曾貫一)為演出藝術界的翹楚,香港影視圈的傳奇,曾江先生最後效力本台作品為綜藝節目《四個小生去旅行》,今午噩耗傳來,對於曾江先生的辭世本台上下深感難過和惋惜,並向他的家人致以深切慰問。」

曾江 謝賢 1
曾江最後效力的無綫作品為綜藝節目《四個小生去旅行》,與謝賢、胡楓及Joe Junior一齊主持。(圖片來源:新傳媒資料庫)

四哥謝賢爆當年摑曾江係做戲…

講開旅遊節目,四哥曾公開被問到現時係咪要嚴選對手,唔再同因《4個小生去旅行》有積怨的曾江合作,呢個時候四哥突然大爆內幕,表示自己同曾江不知幾咁friend,稱其實「當時係做戲嘅」…

曾江 謝賢 四哥早前公開爆料指掌摑事件其實是戲一場。
四哥早前公開爆料指掌摑事件其實是戲一場。(圖片來源:新傳媒資料庫)

謝賢笑說回復單身

謝賢(四哥)在掌摑事件後數年,於尖沙嘴出席鮑魚宴,見到佢精神奕奕、心情大好,笑說自己已「回復單身」,好彩之前有跟兒子謝霆鋒拍《鋒味》賺番兩個錢!又話唔介意再拍旅遊節目。

曾江 謝賢 四哥話唔介意再拍旅遊節目。
四哥話唔介意再拍旅遊節目。(圖片來源:新傳媒資料庫)

經典回帶:

回一回帶先!事緣2015年8月時,四哥與曾江、胡楓 (修哥)及Joe Junior齊齊宣傳大台節目《4個小生去旅行》,但記者會上四哥疑與曾江有積怨,竟然大庭廣眾出手怒摑曾江!修哥勸交時被打飛眼鏡、Joe Junior則在旁做專業收音員,場面一片混亂…

曾江 謝賢
(圖片來源:新傳媒資料庫)
曾江 謝賢
四哥怒摑曾江一幕!(圖片來源:新傳媒資料庫)
曾江 謝賢 點知禍及無辜,做和事佬的修哥被打甩眼鏡。
點知禍及無辜,做和事佬的修哥被打甩眼鏡。(圖片來源:新傳媒資料庫)
曾江 謝賢 Joe Junior繼續收音!
Joe Junior繼續收音!(圖片來源:新傳媒資料庫)
曾江 謝賢 4
最後四哥嬲爆走人!(圖片來源:新傳媒資料庫)

有片睇:

謝賢自覺好陰功

睇完上文,相信大家都記得番件事,四哥當日在活動上大爆當時只係做戲,「怒摑」呢幕戲係佢哋四人一齊商量邊個做,最後就決定由四哥「出手」!四哥笑說打完一巴攞晒風頭,不過事後就唔過癮啦,個個都指住佢嚟鬧,好陰功!四哥又稱本來係由修哥出手,但對方說話唔太流利,所以自己頂上!

曾江 謝賢
(圖片來源:新傳媒資料庫)

最好戲係修哥?

但當時打到修哥眼鏡都甩埋喎?四哥又爆係修哥做出來的戲劇效果,老戲骨即係老戲骨,好戲過晒佢哋所有人咁話!

曾江 謝賢
(圖片來源:新傳媒資料庫)

假的真不了?

想當年《4個小生去旅行》記者會上四哥怒摑曾江,修哥勸交時更被打飛眼鏡。當時四哥表示到俄羅斯拍攝期間,曾江以痛風為由,一拍完立即坐上輪椅並要求工作人員推輪椅。「X!果陣無理由叫人由早推佢推到晚啫,仲要俾佢喝!」

曾江 謝賢 TUNGSTAR5518266
(圖片來源:新傳媒資料庫)

謝賢(四哥)表示一路忍住曾江無出聲。心諗:「真係痛風又點會有日拍煮嘢食,突然又可以企足兩個鐘又唔痛!」

曾江 謝賢 TUNGSTAR5518281
(圖片來源:新傳媒資料庫)

事後交足戲?

當時四哥愈講愈嬲,覺得入行60年首次受辱,得知曾江表示等謝賢(四哥)電話道歉果陣,謝賢(四哥)一口拒絕表示:「叫佢等我入棺材嗰日啦!」

曾江 謝賢 TUNGSTAR5518291
(圖片來源:新傳媒資料庫)

四哥仲表示:「打佢好出奇咩?佢真係打得少啊!,不可一世,拍嘢果陣已經忍夠佢」

曾江 謝賢 TUNGSTAR5518287
(圖片來源:新傳媒資料庫)

曾江被摑後曾等謝賢道歉?

曾江受訪時表示等謝賢來電道歉,卻換來一句⋯⋯詳情請看

謝賢指掌摑事件為何是一場戲?

事緣當年二人合作大台節目《4個小生去旅行》,節目宣傳的記者會上突然一片混亂⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:新傳媒資料庫