美魔男

不折不扣嘅美魔男!揭八大凍齡男星保養秘技

最新娛聞

廣告

大家眼中年過五十歲嘅男人會係點?人人都話中年發福,大肚腩、甩頭髮定火車軌盡現?不過凡事有例外,娛樂圈出名嘅美魔女眾多,但其實美魔男都有唔少,正所謂「男人一枝花,咪當我老花」,佢哋雖然全部都年過五十但一樣咁型魅力爆棚,而且成熟男人味唔係個個有,一般麻甩佬嘅定律絕對唔能夠用喺佢哋身上!小編搵嚟8位娛圈美魔男,揭露他們的保養秘技,尤其最尾嗰位,眨吓眼63歲真係唔聲唔聲!

撰文:東方新地 |圖片:新傳媒圖片、微博

56歲杜德偉 爆肌舞媚男

出晒名身材fit爆嘅杜德偉邊度似一個已經56歲嘅叔叔,他曾經話自己保持年輕嘅方法好簡單,就係唔煙唔酒、多菜少肉和少鹽少油,總之對身體唔好嘅習慣佢全無。

再加上哥哥杜德智係個專業健身教練,時刻督促佢操fit自己,真係不折不扣嘅美魔男。有傳佢會搞笑咁每日催眠自己, 對住塊鏡大叫「25!25!25!」,唔通係譚校長教嘅?

55歲鄭敬基 不老傳說

鄭敬基喺80年代憑住一首〈酒杯敲鋼琴〉瘋魔萬千少女,仲有喺劇集《卡拉屋企》、《烈火雄心》等入面嘅演出深入民心。佢早年移民加拿大,於2013年回流返港重投演藝事業,但最令人驚訝係現年52歲嘅佢竟然同1987出道嗰陣分別不大,保持一副帶稚氣嘅童顏,確係得天獨厚。

鄭敬基稱對飲食幾有研究,例如好多水果佢會連皮吃,勤飲各種抗氧化嘅果汁,例如紅菜頭汁、蕃茄汁等,可以幫助身體排清毒素。佢又話自己每晚都有護膚四部曲,洗面、爽膚水、眼霜同保濕,缺一不可。

56歲梁朝偉 電眼影帝

影帝級人馬偉仔出晒名識用對眼嚟做戲,一個微笑一個眼神足以殺死人,多年來都係以一副帶點沉鬱嘅俏臉瘋魔萬千影迷。重點係,佢個靚仔樣多年來都無乜變。佢話唔好以為男人唔使護膚,偉仔的秘訣係…

令偉仔成為美魔男的秘訣,原來他平均每日在面上花15分鐘時間,搽上保濕、控油或深層清潔產品,難怪每次偉仔現身都青靚白淨。而且偉仔熱衷於茶道,平時喜歡在家中歎茶,而茶入面的茶多酚正正有助肌膚抗老化。而且生活習慣亦都好重要,偉仔如非拍夜戲,會早睡早起,且保持心境愉快,生活開心咁人都會年輕啲。

56歲劉德華 永遠青春的民間特首

劉天王除咗型之外一向都俾人活力十足嘅感覺,可能都同佢日常生活有關。雖然貴為天王不過華仔嘅生活一切從簡,甚少見佢有咩負面新聞或者不良嗜好,而且佢對皮膚保養亦甚講究,保濕控油缺一不可,所以我哋先睇到肌膚保持緊致嘅劉華。

另一方面,華仔喺飲食方面特別講究,原來佢已經好多年無飲凍嘢,平時只係會飲溫水或者果汁,奶類產品幾乎完全唔會掂。另外為咗保持好身材,華仔平時食得好清淡,早餐食麥片同粥,午晚餐都係以蔬菜同魚類為主。

61歲呂良偉 仍是那個丁力

就算你唔識呂良偉,你都唔會唔識丁力啩,就誇張嘅係現年58歲嘅佢外表依然係同當年嘅丁力沒兩樣。都已經五十到尾嘅佢真係話佢四十歲都有人信,健美嘅body令佢無論着T-shirt定西裝都一樣咁好睇。

佢話就算拍戲幾攰都堅持每日做運動,平時不煙不酒,飲食清淡為主,而且只係食半飽就夠。佢話有健康嘅心境係保持年輕嘅不二法門,而且信佛多年嘅佢生活一向簡單,無咩壞習慣,可能真係相由心生都唔定。

59歲單立文 花樣潮叔

人稱豹哥嘅單立文除咗係知名演員,亦係香港其中一個最出色嘅低音結他手,而大家都應該知佢喺《賭俠》飾演大反派侯賽因,佢嘅一句「想偷我雞!?」直頭係深入民心。喺娛樂圈多年嘅佢今年已經59歲,不過企埋一班年輕美女身邊都完全唔似隔咗一代,加上佢成日戴住副粗黑框眼鏡勁有潮味,形象同中年阿叔完全扯唔上關係。

豹哥就成日話最緊要係保持心態開心同年輕,唔好成日記住自己幾多歲,又唔好成日覺得上咗年紀就唔做呢樣唔做嗰樣。佢又鍾意同年輕一代打成一片,唔當自己係長輩。連自己都呃埋,難怪豹哥外表年輕又有活力!

60歲苗僑偉 凍齡型佬

三哥苗僑偉縱橫娛樂圈同商界三十幾年,可以話係乜風浪都見過晒,佢嘅身材一直都係高佻健碩,雙目炯炯有神,無論27歲定57歲都係咁適合做一啲有型有款嘅正派角色。三哥平時最愛運動,同娛樂圈一班老友一齊踢波打golf,加上佢近年演出都係一年一劇左右,拍劇只為過戲癮唔為賺大錢,人都自然輕鬆啲。

三哥話自己好少會敷mask,更加唔會打botox,最多都係早晚搽cream保濕。同埋佢透露自己食得多冬蟲夏草,晚晚都瞓得勁好,自然就容光煥發!

63歲任達華 Work hard. Play hard.

出晒名好戲嘅華哥演出電影無數,原來不經不覺已經63歲,不過佢就保養得非常好,皺紋都唔多一條,真係完全無老態。佢幾乎每次出場都係咁man,加上佢一 向結實嘅身材,真係型過唔少後生仔。

華哥話佢飲食方面都不外乎少油少鹽,平時最鍾意食杜拜椰棗,不過就會食豬皮,貪佢夠多膠原蛋白!佢亦多做運動、經常健身。華哥話唔少上咗年紀嘅藝人都可能會做微調嘅整型手術,不過佢自己就崇尚自然美,仲話要有番少少皺紋先做到戲喎!


將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!