馬浚偉床照

《深宮計》收視高 黃心穎、康華、馬浚偉床照、裸照找數!

最新娛聞

廣告

《宮心計2深宮計》昨晚大結局,劇集收視理想,一班演員之前承諾收視高晒床照、裸照,近日馬仔、馬明、黃心穎、康華、「龍武軍」等兌現承諾,分別先後「找數」!

撰文:東方新地 │圖片:Instagram

《深宮計》收視高 馬浚偉床照找數

馬仔早前先喺IG貼咗自己一張BB祼照,佢趴喺長櫈,表情天然呆,但重要部位貼上小雞雞圖案,馬仔留言:「按目前的點播率,很快要破10億……那,三郎就發一張裸照,提早兌現承諾吧……#三郎祼照#宮心計2深宮計#」

之後又喺微博貼咗一張半身露膊照加個豬鼻,留言:「好啦好啦,破10億了!兌現承諾,不過我又白又沒什麼肌肉,真的沒什麼看頭…..那就意思意思啦!」

馬浚偉 自嘲是白皮豬

劇集在內地點播率已突破30億,馬浚偉找數在社交網PO了與胡定欣的「床照」,他還自嘲:「蓁兒,我們說好的……賀《宮心計2深宮計》破30億…… 其實,三郎係一隻白皮豬 披著豬皮的狼」

胡定欣其後亦轉發「床照」,並留言說:「其實我轉發你張相咪得囉,30億,30億,30億…到大結局會破40億,或者會更多嗎?到時我地又要做咩嚟報答觀眾」

康華 床前擺姣甫士

46歲「南宮司設」康華晒側身玉背相,佢Chok擺一個咬手指嘅性感表情,留言:「《找數》在此感謝每一位喜歡南宮司設的各位,衝破31億了!多謝每一位支持!我也很喜歡這個角色!深夜見笑,你們繼續支持,我繼續努力愛你們」。

黃心穎 晒小性感

平躺的心穎穿著白色比堅尼,平躺住合上眼狀甚享受,佢留言:「30億的找數!謝謝你們的支持!今晚一齊為若芊慶祝生辰吧! #找數穎 #甘若芊 #宮心計2深宮計」,網民讚性感又話流晒鼻血。

馬國明BB裸照「天然呆」

女友心穎都晒水著,曾預告分享童年裸照嘅馬國明果然都「找數」,相中的BB馬明全裸露股,肥嘟嘟好可愛,唔少網民話佢原來自細有天然呆表情。

龍武軍s都有份

最愛集郵嘅心穎,仲貼咗張「龍武軍」半裸上身嘅合照,話佢哋都找數喎!

一向好鍾意集郵嘅心穎BB自封「集郵穎」,以前就係借集郵狂畀高帽馬國明戴,偶像前偶像後,成功將宅男馬明收服,喺「集郵相簿」當中集得最多當然係男友馬國明

由「第一次」開始,到成功將宅男馬明收服,心穎BB向馬明集郵次數多不勝數!

向「師奶殺手」埋身

遇上「師奶殺手」陶大宇,當然又要集郵一番!

集齊Big Four

最難得嘅仲係竟然畀佢逐個捉竟然畀佢集齊Big Four四子同佢嘅合照,「集郵穎」嘅集郵功力,真係唔到你唔服!

其他仲有天王黎明、郭富城、曾志偉、容祖兒、李克勤、陳奕迅等等等等⋯⋯

連周杰倫、黃曉明都有,真係集盡中港台!

運動界都有,呢個係NBA騎士籃球名將JR史密夫。

女神相比下真係勁少,但都有個王馨平。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!