Sadelle

方力申緋聞女友Sadelle偷相呃Like Google相片當旅行?

最新娛聞

廣告

今時今日有好多人都鍾意喺社交平台分享自己嘅生活,除咗可以記錄吓自己嘅日常,最緊要係呃吓Like嘛!著名KOL兼模特兒Sadelle(楊舒婷),樣靚身材正不在話下,IG仲有唔少吃喝玩樂,周遊列國嘅相片,點知Sadelle近日被網民揭發唔少靚相都係偷網上相片,一啲風景、美食照原來都係偷圖……

撰文:東方新地|圖片:Instagram、lihkg.com、網上圖片

方力申緋聞女友Sadelle

Sadelle(楊舒婷) 知名度不算好高,不過喺網上都頗有人氣,去年與方力申拍旅遊節目時更傳出緋聞!Sadelle樣靚身材正,標緻樣貌、豐滿上圍同白滑長腿通通有齊,難怪其IG有逾九萬followers!

靚樣身材煞食

其實唔理佢平時多唔多去旅行、或者有生活品味與否,Sadelle剩係一系列性感靚相已經冇得輸!

偷相呃Like被踢爆

不過最近竟然有網民發現Sadelle疑似偷圖當自己影!其社交網站中,有唔少旅遊同食物相都同一啲網上相片「出奇地相似」,無論係角度、色調、細節都一模一樣喎!無得解釋啦?

Google相片當旅行?

 

食物照都唔放過

Sadelle一系列飲食相片都有個「#Sadellecancook」嘅Hastag,但入面啲相就係人哋嘅!

即刻Del相

而Sadelle被踢爆偷圖後,隨即刪除了IG內過百張相片,網民就反應激烈繼續鬧爆!睇睇Sadelle點回應?

有網民走去問Sadelle ,回覆係……

方力申留言撐

緋聞男友方力申都有留言支持Sadelle!「活在當下,活得自在。」即係點?

方力申與女友Maple Yip感情發展迅速?

方力申日前在出席活動時,公開回應自己與邪教性侵受害者Maple Yip的緋聞,不但大方承認戀情,更提及雙方家長⋯⋯詳情請看

方力申女友Maple Yip為何加入了邪教?

Maple Yip曾經在2022年3月現身南韓一個反邪教組織舉行記招,當中她提到於2011年時自己還是高中生,因感覺生活空虛,在銅鑼灣被攝理教教徒⋯⋯詳情請看

關鍵詞
KOL方力申