胡定欣

幕前掩飾 幕後傳情 胡定欣 張振朗 蛋糕洩密

最新娛聞

廣告

37歲胡定欣與31歲張振朗傳因合作拍新劇《包青天再起風雲》擦出火花,發展相差6歲的姊弟戀,自傳出戀情後,二人都表現風騷,胡定欣承認試過姊弟戀,更公開大讚張振朗有上進心係好男仔。原來二人幕前扮唔熟冇交情,但幕後就不時在IG緊密傳情,張振朗上月生日,更獲胡定欣專誠訂製蛋糕送驚喜!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、胡定欣IG張振朗IG

胡定欣 好友推波助瀾

圈中姊弟戀熱潮又再湧現,繼Stephy與王子認愛後,又傳出37歲胡定欣與31歲張振朗撻著,二人於3月為新劇《包青天》出發到橫店及新疆拍外景,一拍就50日,朝見口晚見面,相處後擦出愛火花。

去年未埋堆

據知開劇前胡定欣與張振朗從未合作過所以並不熟絡,不過張振朗與謝東閔是好兄弟,而謝東閔亦是「Crazy Runner」的成員,不時與胡定欣一齊去練跑,知情者透露:「Owen(張振朗)係個好有正能量嘅人,每次同佢合作都會好開心,去到橫店同新疆,除咗拍劇根本冇其他娛樂,佢就好識搞氣氛又會搵啲小玩意同劇組一齊玩,完全係開心果,就係咁樣就融化咗定欣喇!定欣同佢相處後覺得個人開心咗好多,佢哋仲會傾吓心事咁,好自然就日久生情。返到香港佢哋keep住有聯絡,Brian(謝東閔)同姚子羚亦鼓勵定欣唔需要顧慮咁多,最緊要係有感覺同開心。不過因為Owen同Apple(陳芷尤)分手冇耐,佢哋唔想惹人話柄,想慢慢了解多啲先,所以好多時出嚟都一大班人,定欣亦成日喺Owen IG留言,私底下都好sweet㗎!」

早前豹哥(單立文)開騷,豹嫂(胡蓓蔚)夫唱婦隨,成班「胡說八道」姊妹加「Crazy Runner」成員拉隊捧場,張振朗亦埋堆一齊影合照,為免露出愛的蛛絲馬跡,他與胡定欣企到離行離列,不過合照曝光後,張振朗的出現已令外界起疑心。

棄尤物追視后

張振朗近年上位如坐穿梭機,加入無綫六年由二打六做到男一,星途算是順暢,不過論演藝年資,與視后胡定欣仍有一定距離。張振朗與陳芷尤多年來一直以「好好朋友」互稱,拍拖多年已經去到同居階段,去年戀情更慢慢浮出水面、歐遊、見家長,男方探班仲探到去新加坡,仲以為轉入直路修成正果,點知今年4月張振朗與陳芷尤同一時間、同一個景點、同一段說話,仲煞有介事強調分手不涉及第三者,分別在個人IG公布分手消息,有指這段感情始終敵不過小花連環埋身,再加上張振朗事業起飛與女友相距愈來愈遠成分手導火線。

雖然成功令胡定欣暗裡著迷,但張振朗形象帶點花弗某程度上會令女方缺乏安全感,據知胡定欣為穩陣起見想觀察一段長時間,知情者透露:「定欣喺情路上真係經歷唔少,每次公開戀情都過唔到三年,都咪話唔信邪,今次佢真係想睇清楚先,唔想再受傷。始終Owen細佢6年,定欣真係想搵結婚對象,冇時間再玩玩吓,其實佢曾經講過再搵男友都要搵個好鍾意小朋友嘅,因為佢都想做媽咪,Owen係好鍾意小朋友,成日都會幫手湊佢兩個姪仔,定欣知道佢好享受家庭生活,直覺上唔會差得去邊,不過相處同磨合上仲要啲時間。」

姊弟戀有經驗

《宮心計2深宮計》早前播完,胡定欣人氣繼續飆升,投入舞台劇《偶然・徐志摩》後又馬 不停蹄飛去加拿大多倫多開演唱會,有愛情滋潤的她未見疲態,每次現身都春風滿面。對於與前度陳道明分手後Dry足兩年終開齋,胡定欣雖否認戀情,但仍忍唔住大讚張振朗:「吓!咁搞笑咁有趣,佢係好男仔嚟嘅。我以前都試過同細過我男仔拍拖,蘇師傅(蘇民峰)話我相學上好適宜搵年紀比自己輕嘅男仔,其實年齡相差大唔係問題,最重要係溝通得來。」談到跟張振朗合作《包青天》很開心,定欣大讚他有上進心,又承認二人傾得埋有共同話題,聲稱到了這個年紀不會挑剔太多。既然不抗拒姊弟戀,唯一嘅顧慮可能係女尊男卑,咁發展住地下情先,等張振朗做埋視帝,到時先公開門當戶對囉!不過馬國明輪咗咁耐都未到佢,張振朗應該要等吓喇!

橫店攻欣50日

二人先去橫店再去新疆,連拍50日外景日對夜對,張振朗、胡定欣、姚子羚與曹永廉等人經常嘻哈玩樂等埋位,睇得出眾人相處得好開心,而張振朗與胡定欣更是形影不離。

再戰新疆

橫店拍完再飛新疆,張振朗與胡定欣已經玩埋一齊,胡定欣更喺男方頭上舉 ,二人又同穿黑衫黑褲情侶裝現身機場,襯到絕。

張振朗(@owencheung)分享的貼文 張貼

溫馨玩自拍

能夠得到視后歡心,張振朗當然有其過人之處,飾演「展昭」的他為氹胡定欣,不時主動撩玩自拍,而胡定欣亦玩得好開心,好受落。

蛋糕洩密

張振朗上月20日生日,晒出「展昭」造型蛋糕,負責製作的蛋糕師正是胡定欣好友,有指是她專誠訂製蛋糕送男方驚喜。

胡定欣 情路坎坷

37歲的胡定欣過去曾與吳浩康、馬國明拍拖,亦曾與圈外男友沈栢淳(Patt Sham)談婚論嫁,16年與音樂人陳明道分手後Dry足兩年,閒時勤力做gym身形keep得甚弗,姊弟戀都冇有怕。

Nancy Wu 胡定欣(@nwuuu)分享的貼文 張貼

張振朗 扮Chilam上位

張振朗於12年簽無綫,當時有「翻版黃宗澤」之稱。花了6年時間由二打六升呢男一,14年在綜藝模仿節目《Sunday扮嘢王》因扮演Chilam張智霖演唱其版本的〈歲月如歌〉而人氣急升,被封「翻版Cool魔」。15年張振朗獲高層曾勵珍讚賞後,在處境劇《愛·回家2》中做男一,17年在《踩過界》飾演花弗私家偵探谷一夏,與王浩信的對手戲深受觀眾歡迎,再加上該劇有在中國大陸播映,使其人 氣在內地和香港兩地急升,更獲得《星和無綫電視大獎2017》我最喜愛男配角。

幕前掩飾

早前胡定欣上張振朗主持的新一輯《美女廚房》做嘉賓,二人全程扮唔熟冇交情,試食胡定欣煮的菜式時,張振朗更完全唔畀面,把生的食物掉入垃圾桶。

幕後傳情

張振朗不時在IG出post,無論是宣布主持新節目、開新劇,抑或拍劇呻攰,胡定欣都總會作出愛的鼓勵,可見二人私底下緊密傳情。

蛋糕洩密

張振朗上月20日生日,晒出「展昭」造型蛋糕,負責製作的蛋糕師正是胡定欣好友,有指是她專誠訂製蛋糕送男方驚喜。

張振朗(@owencheung)分享的貼文 張貼

溫馨玩自拍

能夠得到視后歡心,張振朗當然有其過人之處,飾演「展昭」的他為氹胡定欣,不時主動撩玩自拍,而胡定欣亦玩得好開心,好受落。

張振朗多女埋身 揭與陳芷尤分手內幕

相愛三年都未肯承認戀情,想不到張振朗和陳芷尤第一次承認關係,係夾啱Timing同口供出Po宣布分手。去年五月,二人拍住拖飛去歐洲遊完法國再遊荷蘭,互做專屬攝影師隔空晒恩愛,想不到今年4月,愛的印記變分手通告,巴黎海邊漫遊照變此情不再空凳相。

據知情人士透露,15年在《愛‧回家》第二輯飾演男主角Anson的張振朗人氣急升,緋聞亦都跟住來。上位兩年每年拍四套劇、由跑龍套變男二甚至升呢做男主角,而次次拍劇都必然同合作對手傳緋聞。蔡思貝、劉佩玥、龔嘉欣、陳瀅見一個傳一個,被力捧已經劇接劇聚少離多,又日日見電力小花多過見女友,緋聞疑幻似真,陳芷尤終於感到心淡決定斬纜。

陳芷尤心情沉重搵閨密陪

知情人謂:「佢兩個夾好將戀情低調,為咗唔影響大家事業,但係Owen(張振朗)同啲小花成日傳緋聞,又玩到癲咁,芷尤已經覺得好冇安全感!而且Owen走紅之後愈嚟愈忙,大家連見面時間都冇乜,結婚目標更加係遙遙無期!」雖然陳芷尤係提出分手嗰個,但還是大受打擊,早前就被本刊目擊約埋閨密白雲去街陪散心。

不過人在商場、老友又在身邊,琳琅滿目商品依然不能轉移陳芷尤視線,全程心不在焉按電話、行步路都扁晒嘴,看來回復心情move on還需要一段時間。

張振朗 緋聞一大籮

論到近年上位小生,張振朗絕對係發電機強力磁石,每次拍劇每任女拍檔都必定傳出緋聞,不過個個佢都話係兄弟,就算有生理反應,都係見到對方「拳頭會硬」。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!