蕭正楠 黃翠如

爆蕭正楠拖婚內情 黃翠如發最後通牒

最新娛聞

廣告

近年圈中結婚生仔潮未停過,隨住鄭嘉穎在峇里豪娶陳凱琳,外界都在猜誰是下一對幸福新人?呼聲最高的除了馬國明與黃心穎,還有蕭正楠與黃翠如。拍拖四年的「翠蕭戀」打風都打唔甩,去年已盛傳會旅行結婚,最後卻不了了之,36歲的黃翠如仲未有嫁期,全因41歲的蕭正楠有心拖婚,被傳媒多次追問婚訊的黃翠如只好以「雙方未曾傾過呢個話題」來回應。

其實遲遲唔求婚的蕭正楠用心良苦,想儲夠老婆本才娶「百億千金」黃翠如入門,但始終女人青春有限,邊個唔想搵到Mr. Right就嫁?上周六 (18日),黃翠如上蕭正楠主持的《美女廚房》做嘉賓,被男友踩完全唔識煮嘢食的她,竟煮出令人讚不絕口的魚粥,眾主持起哄叫蕭正楠拎出求婚戒指即場求婚,又叫二人去紅棉道註冊,蕭正楠表現尷尬,而黃翠如則委屈流淚。性格率直玩起來癲喪的黃翠如,口講唔急嫁,其實已發最後通牒畀蕭正楠,誓必一年內成為人妻,蕭正楠唔想錯過就要快行動喇!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、黃翠如IG蕭正楠IG

蕭正楠狂儲老婆本

蕭正楠與黃翠如拍拖四年無風無浪,早已同居雙方又見晒家長,多次被傳婚訊但只聞樓梯響,原來只欠蕭正楠一個行動。出身小康之家的蕭正楠是個很穩陣的人,與黃翠如拍拖後,他的事業開始有起色,形象入屋後,拍劇做男一廣告代言亦接踵而來,不過他自覺財力未夠,未係時間娶黃翠如入門。

據知情者透露:「Edwin (蕭正楠) 好怕人哋話佢係百億女婿,佢想真係儲到一筆錢,買到一層樓畀翠如揸手先諗結婚,所以到依家仍未正式向翠如求婚,佢話想留個美好嘅回憶,到時一定會有大大粒鑽戒,唔會令翠如失望。翠如知道男友咁為佢又上進當然開心,不過佢10月就37歲,再加上佢唔係好想上位爭視后嗰種人,所以舊年停工周遊列國做慈善探訪,Edwin就留喺香港拍劇拍節目繼續搏殺,翠如話就話唔急結婚,因為佢唔想公開畀太大壓力Edwin,不過佢睇愛情睇得咁重,點會唔想結婚?早前翠如帶Edwin返娘家食飯,翠如屋企人都有提過結婚嘅事,翠如即場幫Edwin擋駕話有晒計劃,畀埋最後通牒Edwin,希望一年內會成事。其實Edwin同翠如都係好慳嘅人,除咗日常生活基本開支,最多就係去旅行,佢哋一齊儲緊錢,應該都離目標唔遠。」要娶父親是上市公司主席黃永華的「百億千金」黃翠如入門,蕭正楠當然要努力搵銀,除了在無綫拍劇keep住人氣,兩年前年他積極進軍飲食界,投資漢堡包店做老闆,經營一年多生意已上軌道,至今已開設分店成功滾大老婆本。

收到女友的最後通牒,蕭正楠當然要加快腳步,最近被問何時結婚,他終於有實質答案:「希望不久嘅將來會結啦,結婚要計劃好多嘢,你估好似《天若有情》咁,捉佢上電單車,掟個垃圾桶,攞件婚紗就話結婚咩?好多嘢要安排,照顧雙方家長好多嘢要搞。」

抑壓太耐要釋放

為了畀時間蕭正楠在事業上衝刺,黃翠如刻意放慢自己的腳步,停工差不多一年的她,走訪多個第三世界國家,跟健身教練做運動又學打鼓,盡量充實自己填滿自己的時間表,等了又等的她上周六 (18日) 在《美女廚房》終於真情流露。蕭正楠曾多次公開表示女友是地獄廚神,亦未曾正式食過黃翠如親手煮的嘢,今次黃翠如亮相他主持的《美女廚房》,第一回合煮羊滕只有蕭正楠肯食晒,不過都係畀1分,其後煮自選菜色時,黃翠如的魚粥獲所有男評判一致讚賞,蕭正楠更被慫恿即場拎出戒指求婚,又大叫二人要去紅棉道註冊,就在蕭正楠扭扭擰擰不知如何是好時,黃翠如突然委屈到喊出來,最後蕭正楠尷尬地走出去攬攬女友安慰完場。

呢一喊好充分咁表現出黃翠如內心係幾咁脆弱,幾咁想成為蕭太受到保護,唔好睇佢平時男仔頭,其實都有一顆恨嫁的心,如果蕭正楠鍾意食魚粥,咁就一定更加唔可以錯過,最後通牒都出埋,愛得太遲嘅後果分分鐘冇艇搭㗎!

緊張男友

早已同居的蕭正楠與黃翠如,相處如老夫老妻,日前黃翠如在IG放穿bra top做瑜伽的照片,蕭正楠即投訴,咁緊張就快啲娶人啦!

Priscilla Wong 黃翠如(@wongtsuiyu)分享的貼文 張貼

上《美女廚房》委屈喊

曾被蕭正楠取笑「連蛋都唔識得煎」的黃翠如,終於亮相蕭正楠主持的節目《美女廚房》,就算女友煮的羊膝有幾難食,蕭正楠都畀面扒入口。

黃翠如憑住魚粥一雪前恥,蕭正楠被指好幸福,眾人起哄要他求婚,最終搞喊黃翠如,一時感觸的她仲叫蕭正楠以後唔好話佢煮嘢難食。

滿載着被恐嚇的畫面, 這是愛情👽。 #美女廚房
Priscilla Wong 黃翠如(@wongtsuiyu)分享的貼文 於 張貼

老友飯敍

早前黃翠如與蕭正楠約齊成班老友去九龍城打邊爐聚舊,包括馬國明、唐詩詠、陸永夫婦及C君。

素顏黃翠如T恤加熱褲青春逼人,離開食店時在門外眾人在門口擾攘一輪,翠如玉腿仲畀蚊咬。

C君飲大咗

這晚C君應該飲咗唔少酒,在門外扭身扭勢氹得在場女士好開心,最後由黃翠如做司機送他返家。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!