楊怡

【生日快樂】波波池搞生日會 謙謙啜爆楊怡 甜蜜放閃

最新娛聞

廣告

楊怡同羅仲謙婚前婚後一直都好恩愛,今日係謙謙嘅34歲生日,而後日係楊怡39歲生日,日子咁接近,兩夫婦索性一齊搞生日party慶祝,仲請咗好朋友出席,二人喺社交網分享照片㖭!

撰文:東方新地|新傳媒圖片 、羅仲謙微博羅仲謙fb

謙謙 楊怡 結婚兩年幾

2016年3月,拍拖五年,楊怡同謙謙係英國古堡舉行Wedding Blessing儀式,同年8月,正式宣佈婚訊,並在同年10月2日在香港完婚,豪擺五十圍,廣邀圈中好友席,結婚兩年幾,甜蜜指數有增無減﹗

謙謙啜爆楊怡 甜蜜放閃

今日係謙謙嘅34歲生日,而後日係楊怡39歲生日,日子咁接近,兩夫婦索性一齊搞生日party慶祝,仲請咗好朋友出席!謙謙在社交網貼相晒愛,啜爆老婆放閃,sweet到爆!

壽星仔謙謙留言:「跟阿怡一起開生日會,難忘的一個晚上,多謝各位朋友的祝福,感激感激,希望大家天天都笑口常開。」

送花牌冧楊怡

婚後二人各有各忙,阿怡近日更去到上海演出舞台劇《我和春天有個約會》。雖然兩公婆分隔兩地,但一樣無阻兩人甜蜜晒恩愛!日前阿怡就在微博上載多張照片,見到謙謙向太太越洋送上大禮,氹到阿怡心花怒放,閃死人啦!

之唔係人冇到禮物到囉!謙謙送上送上有老婆大名嘅花牌,又靚又威威!阿怡都忍唔住開心分享!

另外每個花牌都附有一張阿怡的照片,以及謙謙的甜蜜留言,真係閃死人啦!

楊怡 黃金海岸避寒

楊怡一直恨生B﹐仲話隨時ready造人,一拍完《再創世紀》,就同老公羅仲謙夾定大假,飛咗去澳洲,過一個熱辣辣嘅冬天,陽光與海灘,朝夕相對,放假之餘當然把握時機造人,楊怡喺IG貼咗段玩水上滑梯同大家分享旅程嘅快樂,﹗

楊怡尖叫玩水上滑梯

除咗遊覽景點之外,仲去咗當地嘅水上樂園,楊怡就喺IG放咗段玩水上滑梯嘅片,片段中楊怡同一直尖叫兼合埋對眼,睇得出佢好鬼驚,難怪佢留言自嘲:「有邊個好似我咁,又要驚又要玩。」

而謙謙滑行期間回頭望楊怡,早佢一步著陸嘅佢,又立即轉頭緊張望實老婆仔,等埋佢先上水﹗網民即大讚「係愛呀」、「冧死人」、「謙謙好緊張老婆」,嘩,又唔覺意放咗閃光彈燦親大家㖭﹗

安排造人之旅

楊怡一直恨生B,舊年12月完成咗拍咗足足四個幾月嘅《再創世紀》之後,就開行turbo造人,佢話:「隨時ready,之前日日凌晨四點起身開工,邊有精神?依家可以重新調整生活。身邊好多朋友都話介紹中醫同食療畀我,我都會試吓嘅。(老公係咪全力配合?)配合﹗不過之前自己仲忙過老公,所以一路未有好消息﹗」今次楊怡謙謙安排澳洲之旅,可以日對夜對全力造人,相信好快有好消息喇﹗

要求楊怡減產

工作量大增嘅謙謙話刻意想老婆減少工作,享受做少奶奶,謙謙話:「阿怡過去咁多年長年累月冇停過,依家就要佢180度轉變,依家大約一年一個作品,唔想佢咁辛苦,自己就拼搏啲﹗」

至於生仔大計,阿謙唔想太太有壓力話:「順其自然,呢樣嘢唔只係女性責任。(叫太太做跟得夫人?)我唔畀佢跟住我,喺內地拍嘢或者錄影廠空氣唔太好,同埋我開工就冇時間陪到佢,倒不如佢留喺香港,我一休息就飛返香港陪佢仲好啦!」他又自爆拍得辛苦時有向楊怡撒嬌,太太會講說話鼓勵佢,夫妻間好Sweet。

成日放閃,冧死人﹗

羅仲謙 低調拍拖結婚

羅仲謙同楊怡嘅感情由拍拖到結婚都備受傳媒追訪,更有好多人追問佢哋幾時生B,羅仲謙接受本刊專訪就指自己冇時間表:「我同老婆之間已經有個默契,生BB唔會強求!」更賣口乖表白自己擺喺第一位嘅唔係生BB,而係佢老婆,認真sweet!

羅仲謙同楊怡2016年到英國古堡舉行秘密婚禮,問到佢當年結婚點解咁神秘?羅仲謙笑言:「唔好話結婚咁神秘,我連拍拖都好低調,因為我覺得兩個公眾人物如果太高調,傳媒就會你拍咩戲、同咩女對手,甚至同個朋友、同個女助手出街都可以變成緋聞,兩個人之間係靠信任,但傳媒嘅力量都幾大,你一次、兩次,到第十次⋯⋯梗會有少少影響,所以愈低調,其實感情反而會保存得更加好,唔會有其他外界嘅力量干擾到。至於結婚,我同我老婆都希望可以浪漫啲,因為難得可以去英國嘅城堡影相、少少童話啲嘅感覺,我哋又同埋屋企人一齊去,唔想有傳媒喺度,大家會冇咁盡興,結婚一生人一次,最真實嘅一面,我想留番畀自己!」

老婆擺第一位

講到兩人由拍拖到結婚都有好多閒言閒語,問羅仲謙覺得算唔算精誠所至?佢笑:「我唔會用呢啲咁靚嘅字嚟形容,只不過我覺得喺適當嘅時候做適當嘅嘢,同埋我自己本人係需要阿怡呢種咁獨立嘅女性做太太,咁會令我快啲成長!」

而問到佢生仔嘅計劃,羅仲謙就話:「我冇時間表,一段感情拍拖、結婚、生仔都會受傳媒嘅追訪,或者好多人都會問幾時生仔,問得多都會構成壓力,其實我同我老婆之間已經有個默契,生BB唔強求。其實生BB唔係淨係女人嘅事,男人係佔咗好大部分,我呢兩年都少喺香港,變咗好多嘢唔能夠強求,我自己擺第一位唔係生BB,第一位都係我老婆,我覺得隨緣啦!」