馮盈盈

【2018港姐決賽】初做港姐司儀感觸發文 馮盈盈:真係死而無憾!

最新娛聞

廣告

昨晚,2018港姐決賽正式圓滿落幕!今屆港姐司儀組合與往年有少少變化,雖然冇咗鐵腳曾志偉,但今年就有Do姐領軍!而第一次擔任港姐司儀的麥明詩及馮盈盈更令全晚爆出其中一個高潮外,盈盈更於個人社交網發文抒發做司儀心聲,同時獲唔少網民大讚其司儀表現!

撰文:東方新地|圖片:東方新地、Instagram

港姐決賽嘉賓司儀齊搶鏡

今年嘅港姐決賽嘅司儀組合與往年有啲變化,雖然冇咗鐵腳曾志偉,但今屆就有Do姐領軍,帶住農夫二人、陸浩明、麥明詩等人做司儀,陣容夠哂人強馬壯!一眾司儀當然唔少得落足心機裝扮到靚一靚,華麗出席當晚盛事啦!Do姐以黑色蕾絲邊deep V 嘅晚裝示人,令企喺正中間嘅Do姐更加亮眼!

馮盈盈麥明詩首做港姐司儀

兩位港姐冠軍麥明詩同馮盈盈以師姐身份首次做港姐司儀,雖然二人司儀經驗尚淺,但麥明詩事前就表示自己唔太緊張,因為佢哋只係負責補充,主要都係負責問答環節。

至於問到馮盈盈驚唔驚講錯嘢,一向言行大膽嘅佢就指呢個世界冇話講唔講錯,反而認為就算講錯都可能係個機會去畀大家補救,係一個表現嘅機會。隨後,麥明詩仲笑言佢兩個最叻就係講錯嘢。

麥明詩被Do姐窒到口啞啞

講到泳裝問答環節,麥明詩與馮盈盈負責其中一個問答環節,並配合Dodo姐。當11號李明芙(Samantha)出場時,麥明詩負責問問題,問及關於公平的問題:「香港小姐得女仔可以參加會唔會唔公平?」起初Samantha都答到問題。

但其後麥明詩追問:「如果邊個佳麗當選咗你會覺得唔公平?」Samantha開始支吾以對,流露出尷尬嘅神情。Dodo姐見到Samantha面有難色,梗係馬上化解指:「唔洗逼住揀一個㗎。唔一定唔公平㗎嘛。」

點知麥明詩好似唔知Do姐係喺度俾落台階Samantha,反而向Do姐講:「Dodo姐咁nice嘅,我覺得好唔公平呀!我之前參選都冇咁樣…」隨即Do姐話麥明詩:「仲想點呀!你係香港小姐嚟㗎嘛!」結果窒到麥明詩只識得尷尬笑,但就令全場歡呼!

馮盈盈感觸發文

而喺噚晚,馮盈盈就喺個人社交網發長文,表述自己人生第一次做港姐司儀嘅感受,提到自己由參選港姐到卸任,再有幸成為港姐司儀之一,感覺一切好神奇。當中亦提及當晚一啲有趣嘅互動掀起咗全晚其中一個高潮,唔知係咪想講麥明詩被Do姐窒一事呢?

其後,佢更開名感謝一個人,就係高貴又有急才嘅鄭裕玲,多謝Do姐在台前不斷為佢哋打圓場同主持大局 ,亦感謝各位前輩司儀的帶領和台前幕後嘅努力!

盈盈臨尾tag住「以為問人問題好簡單 原來殊不容易 我寧願自己答番 雖然中間火花四濺  但總算製造到氣氛  希望你地(哋)睇得開心 我地(哋)就真係死而無憾」講到咁肉緊,睇得出佢真係好重視今次嘅司儀工作!

其實,去年盈盈有份主持《勁歌金曲頒獎典禮2017》,當時佢就自認講嘢太MK,又被批評食螺絲。不過,今次盈盈就獲得網民唔少嘅好評,大讚佢做港姐司儀做得好,仲叫佢繼續努力!睇嚟係有明顯進步喎!

港姐2018 冠軍17號陳曉華

2018年港姐冠軍正式誕生, 由17號陳曉華奪得!

喺才藝表演環節,陳曉華表演空中瑜珈!

泳衣問答環節,淡淡定冇問題~

陳曉華決賽當晚表現唔算最亮眼,但勝在夠平均,同埋本身條件實在係強勁!

陳曉華由初選起已經被視為大熱,一直以來人氣有增無減!

|回到2018港姐首輪面試

大家都知道港姐首輪面試可謂「燕瘦環肥」,咩人都有,不過昨日呢位白裙長髮少女出場、見到佢笑容甚為甜美、身材高佻,即時謀殺唔少菲林!

|中大護理系靚女Hera

呢位靚女芳名陳曉華,英文名Hera, 今年23歲,今夏剛畢業於中大護理系。Hera接受訪問時表示自己未搵到工,所以決家試試參選港姐。呢個絕對係明智決定!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!