中介

中介訂酒店訂錯國家 客服:親,你可以選擇坐6日的士!

熱話

廣告

去旅行想自由行,又唔想太煩,有時就會選擇去旅遊網站中介訂酒店同機票,但你有冇諗過中介可以錯到離晒譜,訂錯咗酒店,仲叫你坐6日的士去?

原文:環球膠報|圖片:新傳媒、網上圖片

中介訂酒店訂錯國家?

事情是咁的,有位內地嘅巴打「二村不停」就去自由行,佢就透過内地知名旅遊網站「馬蜂窩」訂俄羅斯海參崴嘅 Barbados Hostel,咁佢就開開心心出發啦,點知就出事!

但當佢去到海參崴嘅Barbados Hostel,諗住Check In嗰時,職員竟然話佢冇訂到房,仲話冇同「馬蜂窩」有任何合作關係!

巴打就即刻用短訊詢問「馬蜂窩」客服。

但個客服就好慢,唔知究竟邊度出咗錯?

一開始,客服就話只係訂錯時間。客服話:「係下午入住。」但巴打話:「而家係當地時間14:21。」

所以,事主就搵咗個中國朋友搵客服,最後先知,「馬蜂窩」竟然幫佢訂咗希臘嘅Barbados Island Hostel…… 真係要講句WTF!?

原來跟「馬蜂窩」同咗境外酒店的第三方供應商合作,個供應商訂錯酒店,原本應預訂海參崴嘅酒店,但最後訂咗希臘……

錯都離晒譜都算啦,個客服提供咗兩個解決方法,其中一個係,你無睇錯:「建議由俄羅斯乘的士往希臘住宿」!!!!!

你知唔知要坐幾日?6日呀!最後「馬蜂窩」喺事件後道歉,並賠償了巴打 8 萬元人民幣「的士費」!

關鍵詞
的士酒店