許冠傑

歌神70大壽!許冠傑 三代同堂齊慶祝

最新娛聞

廣告

日前係歌神許冠傑(Sam)70歲大壽嘅大日子!Sam嘅大仔許懷恩就係ig度貼咗同爸爸慶祝生日嘅相,相中見到阿Sam開心切蛋糕,仲有一對孫仔同佢慶祝,真係好幸福!

撰文:東方新地 |圖片:新傳媒圖片

許冠傑 三代同堂齊慶祝

相中見到阿Sam嘅老婆、老友、囝囝同孫仔同壽星公切蛋糕同影相,見阿Sam戴cap帽,着住星星背心恤衫加牛仔褲,型到爆裂,點睇都唔似70歲!

懷恩就留言話:「Happy 70th Birthday to my dad!! We’ve enjoyed lots of fun adventures both on stage and off throughout the years, here’s to many more. We love you!!(祝父親70歲生日快樂。我們共享了很多台前台後的快樂時光,將來會更多。我們愛你)」

大仔懷恩同太太育有一對10歲孖仔,阿Sam閒時都會湊孫為樂!

當年阿Sam都同李小龍影過相!

許冠文、許冠傑、許冠英在娛樂圈都各有成就!

 

 

 

 

譚詠麟(阿倫)、許冠傑(Sam)8月完成紅館演唱會,之後會展開世界巡迴,首站是10月的新加坡,二人真係魄力十足!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
許冠傑