楊怡

恨生兩個 鎖定名校網 慳家謙謙送樓獎楊怡

最新娛聞

廣告

16年10月,楊怡與羅仲謙姊弟戀開花結果,在香港舉行婚禮,當時血氣方剛的謙謙揚言想三年抱兩,下個月便結婚兩周年,楊怡又剛踏入39歲,係時候快馬加鞭喇!為遷就長期在國內搵食的謙謙,楊怡不時移船就磡北上探班兼就時間造人,最近雙雙留港休養,恨做媽咪的楊怡希望今年一擊即中,謙謙亦好配合,日日操肌養精做個好腰好腎好男人。

家庭計劃,男人有責,平時甚為慳家的謙謙,這幾年在國內愈撈愈掂,賺夠人仔準備在港買樓獎楊怡,仲鎖定九龍城名校網區,為仔女第時讀書做好準備。謙謙出錢又出力,難怪楊怡完全冇後顧之憂,可以印印腳等生B啦!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、楊怡IG羅仲謙IG

楊怡 放輕鬆再衝刺

楊怡16年嫁給細她五年的羅仲謙,同年約滿亦決定離開無綫向外闖,一心結婚生仔退下火線的她,這兩年選擇性地工作,去年只拍了一部無綫劇《再創世紀》,煞科即宣布停工調理身體,作好準備生B,今年不是北上陪老公開工,就是周遊列國好梳乎。每次現身公開場合,楊怡都被追問幾時有好消息宣布,年屆39歲的她口說順其自然,但已是高齡產婦的她怎會不心急,月前謙謙完成手頭上內地所有工作,即急急返港陪老婆。

據知情者透露:「雖然阿怡呢兩年成日飛國內陪謙謙,但始終開緊工會好攰,舟車勞頓再加上有壓力,所以一直都未成功。女人40歲後就更加難成孕,所以阿怡一直有睇中醫調理身體,鍾意飲番兩杯嘅佢依家出嚟食飯仲滴酒不沾,早睡早起又做運動,今年盡量唔接嘢做,想放慢心情同腳步,希望喺冇壓力下成事,而謙謙亦應承阿怡拍完兩部戲就停工,呢幾個月留喺香港,佢哋咁努力,相信好快就有好消息啦!」

謙謙家庭觀念甚重,當日在婚禮上表示想與楊怡生個女,然後再追多個仔湊個「好」字,他深知生兒育女責任甚大,早已有了全盤計劃,現在與楊怡及岳母租住大埔比華利山的謙謙,現時目標是買樓送楊怡。知情人爆料:「謙謙向來都唔會亂使錢,佢將近年賺嘅錢滾大,一有機會就上車買層樓寫老婆名,佢覺得女人生仔其實犧牲好大,所以佢好錫媽咪同老婆。阿怡同佢拍拖初期,謙謙仲未紅亦未賺到錢,但阿怡都肯同佢一齊捱,所以佢話過搵到錢要畀最好嘅嘢老婆同仔女,仲諗定小朋友第時讀書要搵學校,會主攻九龍城41校網附近嘅樓,即係九龍塘附近,喇沙同瑪利諾都喺嗰區,生女生仔都冇問題喎!」

幸福漏口風

婚後有謙謙錫到燶的楊怡,上周二(8月28日)出席新劇宣傳被指因為生日及有劇上而「雙喜臨門」,再加上老公謙謙34歲生日兼生B就會是「大四喜」?她聞言笑說:「承你貴言啦!我依家好fit,順其自然啦!」問到謙謙送甚麼生日禮物?她笑說:「我成日叫佢儲錢買層樓寫我個名,佢就會話『唔使送啦,唔需要慶祝一剎那,我哋係細水長流!』買樓可以要嚟投資,我唔會嫌多,我都想有驚喜!」幸福滿瀉的楊怡,看來已急不及待想與大家分享開心事。

補身

去年底楊怡拍畢《再創世紀》,宣布停工調理身體,食得健康養尊處優的她,每日都以滴雞精補身。

戒酒

日前楊怡相約一班相識20年的藝訓班同學食飯兼慶生,包括林峯、張美妮、陳少邦、徐榮、楊明、趙永洪、李忠希、傅楚惠等十多人,當日大家包場飲紅酒敍舊,相中見林峯等人飲到面紅紅,但楊怡為生B已戒酒,所以保持清醒靚樣。

Tavia Yeung(@tavia_yeung)分享的貼文張貼

甜蜜開P慶生

楊怡與謙謙同於8月牛一,日前壽星夫婦齊齊搞生日P提早慶生,又在社交網po相放閃,更甜蜜咀嘴勁恩愛。不少粉絲笑二人閃爆全宇宙,祝他們早生貴子。

Him Law(@lawhimmm)分享的貼文張貼

Tavia Yeung(@tavia_yeung)分享的貼文張貼

Tavia Yeung(@tavia_yeung)分享的貼文張貼

羅太冧爆

生日會的布置童真盡現,羅生與羅太置身波波池玩得投入,孖住滿場飛之外,仲不時深情對望互冧。

開工無期

楊怡離開無綫已經兩年,除了代言品牌活動及商場活動,她只接了前年的舞台劇《我和春天有個約會》及去年與郭晉安合作開拍的劇集《再創世紀》,據知短期內她都未有接新工作,成功陀B亦會暫別幕前一段時間專心養胎。

悠閒生活

楊怡講到明要停工準備生B,閒時生活除了放狗就是做運動,難怪身形keep得甚弗。

Tavia Yeung(@tavia_yeung)分享的貼文張貼

Tavia Yeung(@tavia_yeung)分享的貼文張貼

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!