台妹

經典重溫 那些年一起追過的台妹

最新娛聞

廣告

正所謂「我愛台妹、台妹愛我」,有邊個香港男士夠膽話自己對台妹冇興趣!最近討論區就有巴打細數N個當年好紅嘅台妹,當中有啲愈大愈索、有啲結晒婚生埋仔,小編當然要捧捧場啦,大家慢慢欣賞!

原文:娛聞樂|圖片:新傳媒、Instagram、Facebook、網上圖片

經典重溫 那些年一起追過的台妹

何麥枒

台灣的正妹多得數不了,有「超兇版孫燕姿」之稱嘅台妹何麥枒,就算唔係道歉都經常大方露出胸部,視覺效果真係超級誇張,網友次次睇都感到「叔叔不行鳥」!

安心亞

「性感女神」安心亞當年著住條C字褲,可謂紅透全亞洲啊!

郭書瑤

郭書瑤(瑤瑤)今年27歲,不過長得一副可愛童顏,而且聲線可愛嬌嗲,話佢18歲都有人信!瑤瑤更擁有傲人E cup豐滿上圍,用「童顏巨乳」來形容最適合不過!近年佢同唔少性感女星一樣,轉型做實力派演員sell演技,性感照買少見少,搞到一眾男粉絲好失望!

想當年,個個都想捉住佢「搖」啊!

「童顏巨乳」瑤瑤

初出道的郭書瑤憑住「童顏巨乳」形象,好快就迷倒一眾宅男,不過走性感路線數年後漸漸轉型,專心磨練演技。瑤瑤於2013年憑電影《志氣》,奪得第50屆金馬獎最佳新演員獎;2017年時喺電視劇《通靈少女》擔正女主角,掀起一股熱潮,再創演藝高峰!

豆花妹

豆花妹(蔡黃汝) 因為清純外表加上曾於台灣故事館賣豆腐花,被稱「豆花妹」受到熱烈迴響,引起一陣轟動,造成網友們紛紛爭相去到台灣故事館一探究竟。

今時今日,豆花妹由鄰家女孩蛻變成熟女人。

雞排妹

鄭家純因為學生時期曾兼職外拍模特兒,後來代言雞排店宣傳影片在2012年初爆紅,因此被稱為「雞排妹」。雞排妹向來敢作敢言,加上噴血身材,因此粉絲眾多。

慶祝IG粉絲達30萬 無碼素顏浴照益網民

雞排妹早前為咗慶祝IG follower突破30萬,大方晒自己嘅無碼浴照。相中雞排妹素顏仲紥起頭髮,浸喺浴缸沖涼。一身泡泡嘅雞排妹雖然用雙手遮住個胸,但成個shape都出晒嚟,「大奶奶」呀!

超大尺度寫真《純》

雞排妹早年出咗本超大尺度寫真《純》,封面是真空工人褲look令人有無限遐想,亦有全裸趴喺床上展示圓渾美股,進食時只用頭髮遮着重要部位,身材一覽無遺,可惜佢其後表示呢本係最後一本寫真集了。

馮媛甄

馮媛甄擁有嬌嗲娃娃音、仲有神似名模林志玲的美貌,而素有「小林志玲」之稱。馮媛甄曾與製作人孫樂欣結婚,後來改嫁賽車手林帛亨,2018年誕下一女。

李毓芬

李毓芬有著甜美外型和性感身材,2011年時和郭雪芙、宋米秦合組「Dream Girls」出道。李毓芬多年來都係以性感女神姿態示人,依家正值33歲輕熟女年紀,女人味濃!

林采缇

林采緹本名林小晴,喺澳門出世,早年未畢業就開始在電視節目錄影、並擔任模特兒等工作。2011年時林采緹來港參加Cosplay活動,扮演性感蛇姬唯妙唯肖,自此受到台灣及日本的關注而走紅。另外,林采緹與男友今年2月結婚,兒子於今年7月出世。

辜莞允

今年26歲嘅辜莞允(Nono)擁有火辣身材和爽直個性,深受男士歡迎,風頭可謂一時無兩。辜莞允出名仲有一個原因,因為佢早年不慎遺失相機,致裸照流出。本來事件已告一段落,但後來再有人惡意掀起話題,指還有私密片段流出,令Nono決意正式起訴網民。

大元

現時為女子團體「Popu Lady」成員之一的大元,出道自《大學生了沒》,外型甜美且擁有E罩杯的傲人身材,真係丁死一眾巴打。

Dewi

有台灣第一清純美少女之稱嘅簡廷芮(Dewi)花名普普,2006年參加台灣節目《我猜我猜我猜猜猜》,因而迅速竄紅,成為知名網路美少女之一。2014年宣布與好友安婕希組成女子組合Dears,正式出道及發行首張大碟《Dears》。最近參與台灣青春校園片《我的少女時代》,片中演超索校花陶敏敏。

陳玟予-死魚魚

當年紅極一時的無名小站,捧紅許多網路素人正妹,其中一位就一定要提小予。陳玟予綽號死死魚、小予。

不過,今時今日行韓風嘅小予,完全變咗另一個人咁,真係女大18變。如果唔係一路Follow,真係認唔出。

小𥇦𥇦

蔡孟盈暱稱小晰晰,目前從事模特兒工作。

因經常出現在各大展覽與賽事活動,加上迫爆上圍,成功吸納了大批的粉絲。

周曉涵

周曉涵為台灣女演員。由於擁有超人氣網路美少女、逢甲大學校花的稱號而被認識。周曉涵除接拍多部廣告包括:電信廣告、隱形眼鏡廣告、內衣廣告等等,更曾擔任雜誌封面人物、生活網雜誌封面人物。

王怡仁

38歲前主播王怡仁,2012年閃嫁鞋業小開張育翰後,便淡出演藝圈,專心在家相夫教子,但仍不時會透過社群網站和粉絲分享近況。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!