張繼聰

張繼聰教定一歲囡囡拒絕男生 大讚有老婆風範?

最新娛聞

廣告

張繼聰除咗最愛喺個人社交網同老婆謝安琪閃爆留言外,另一樣最鐘意嘅就係放囡囡張靖(KaKa Ball)嘅可愛萌爆片同大家分享!最近,佢就上載另一段KaKa Ball最新短片上個人社交網,上次就問呀女老竇點叫,今次就教KaKa Ball將來點樣拒絕男仔喎!

撰文:東方新地|圖片:Instagram

張繼聰教定一歲囡囡拒絕男生

一向都知張繼聰勁錫寶貝女張靖(KaKa Ball),呀女出世後就已經外父上身話:「諗到佢將來有男仔拖佢手我已經嬲!」日前,佢喺個人社交網上載兩段關於囡囡嘅短片,教個女點樣拒絕男仔!見張靖開頭坐唔穩兼趴地嗌「哎呀」,

之後坐定定老竇就指示:「坐低先,123,哼吖。」

張靖就即刻扁起嘴仔、交叉繑手兼擰歪面,再高傲咁發出「哼」一聲,十分趣緻!

大讚有老婆風範

睇到囡囡咁叻豬,充滿成功感嘅張繼聰就留言:「好努力教妹妹第日啲𡃁仔想約佢去街嘅反應 #哼 #依家放心哂 #有佢媽咪嘅風范(範)」言詞中就仲透露咗老婆謝安琪都係咁,原來最終目的係想KaKa Ball將來似媽咪咁拒絕男仔!

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!