都市閒情

播足26年 改革搵商機?傳《都市閒情》 改名《Big City Shop》

最新娛聞

廣告

隨住網購普及,自1992年起播足26年嘅《都市閒情》,近日亦面臨改革,有傳將會改名《Big City Shop》,將節目變成Big Big Shop產品嘅宣傳節目,唔知到時一班大家睇慣睇熟嘅主持,又有冇得留低?

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、影片截圖

《都市閒情》 傳改名《Big City Shop》

繼承前婦女節目《婦女新姿》嘅《都巿閒情》於1992年2月5日首播,至今已播出超過26年,現時十位主持人有安德尊、宋芝齡、林淑敏、姚嘉妮、章志文、蘇晉霆、劉彩玉、彭慧中、焦浩軒和張景淳,逢星期一至五13:25至14:10在翡翠台播出,每集節目都會邀請不同嘉賓,講解有關時事、健康、烹飪、生活享受、藝術表演等專題,或作名人、藝員、歌手訪問等。

近年無綫力推其多媒體平台「Big Big Channel」,今年又推出新網購平台「Big Big Shop」,睇開無綫嘅觀眾都會發現「Big Big Shop」嘅產品喺不同綜藝節目中都老是常出現,如今有傳有26年歷史嘅《都市閒情》亦要「Big」一「Big」,將會於今年10月改名《Big City Shop》。

無綫電視助理總經理(非戲劇製作)余詠珊就表示:「唔係,我哋們改版啫!其實下午1點至2點呢個時段好多人睇電視嘅,所以我哋想將佢改版,令到節目再摩登啲,同埋可以吸多啲廣告,詳情目前仍在研究中。」

《都市閒情》主持之一嘅姚嘉妮就表示:「公司都未同我哋講,亦冇收到消息話會冇得做。《都市閒情》近年都改變咗唔少,有好多『小鮮肉』加入,愈來愈後生。我都支持改革,最緊要大家都有工開!」

另一主持宋芝齡亦說:「我都係啱啱睇到報道,未知公司有啲咩方向,但節目都係如常拍攝,同平時一樣,我照舊負責星期一、三嘅節目。」

29歲彭慧中在一眾主持中屬年輕一輩,自2015年加入《都市閑情》,在節目常著短裙晒長腿,被譽為「都市閒情女神」,對於《都市閒情》面臨改革,佢話:「真係睇到網上啲報道先知,我都係等通知,希望繼續有工開!呢個節目真係好深入民心,但如果公司真係有新嘅安排,都係為節目做到最好。」

網民都大嘆《都市閒情》竟然都有大結局,此外「大小姐」林淑敏同靚媽姚嘉妮都係網民心目中嘅女神,大家都擔心佢哋同彭慧中冇得留低。

通訊事務管理局今年7月宣布放寛植入式廣告規管,除新聞、時事、兒童、教育、宗教儀式和其他崇拜節目外,只要在節目中展示或使用產品或服務時,顧及節目的內容和類別,以自然和不突兀的手法表達,且沒有直接推銷或建議使用相關產品或服務時,即不屬違規。《都市閒情》中嘅「今晚食乜餸」環節長青多年,粉絲無數,hard sell廚具有得諗。

《都巿閒情》中最受歡迎的長青環節為「今晚食乜餸」,此外仲有「都市焦點」、「健康解碼」等,有傳改名《Big City Shop》後,節目會繼續由《都巿閒情》現時監製趙麗平繼續負責監製,但一眾主持人就未知有冇得留低。

《都巿閒情》陪住不少香港人長大,安德尊(大王)多年來除咗係《都市閑情》台柱,仲一直係無綫團拜御用財神,深受師奶支持。

「大王」安德尊同「TVB廚神」李錦聯自09年喺《都市閑情》主持「今晚食乜餸」開始就火藥味勁濃,雙方一度傳在錄影廠動粗,直到前年李錦聯離巢無綫,之後兩人未有再合作。

章志文亦主持《都市閒情》多年,係節目嘅固定班底。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!