結婚

陳展鵬單文柔唔算閃婚啦!盤點七對拍拖2年內結婚藝人

最新娛聞

廣告

只要遇到對的人,其實又冇話一定要經過多年愛情長跑先拉埋天窗的?日前藝人陳展鵬宣布迎娶女友單文柔,兩人由相識至今都未夠兩年,不過依家呢個年代,拍拖到結婚其實唔需要好長時間,除咗展鵬Phoebe外,仲有佢哋!

撰文:東方新地|圖片:

|盤點七對拍拖2年內結婚藝人

41歲陳展鵬宣布迎娶28歲單文柔

41歲視帝陳展鵬、與28歲落選港姐單文柔去年三月爆出戀情,其後一直都將戀情低調處理,不過早幾日煎Pang就宣布拉埋天窗!

陳展鵬致各傳媒友好:「各位親愛的傳媒朋友、各位好友,多謝大家一直對我的支持和包容。今日,好高興同大家宣布,我要結婚啦!一路以來,我都全情投入工作,直至Phoebe的出現,讓我們感受到幸福和信任。對於感情方面比較傳統的我,是時候用我最大的努力去建立一個美滿的家。多謝大家的關心,希望得到你們的祝福。」

求兩次婚 抱得美人歸

Phoebe接受傳媒訪問時,大爆煎Pang求過兩次婚,第一次在香港趁佢瞓覺時,用一隻自己摺嘅心形紙戒指戴喺佢手,雖然好冧但單文柔都say no,但好開心對方記得佢鍾意手工藝,或者花心思嘅嘢。之後第二次喺英國,煎Pang搵咗條好多人又有巴士嘅大街跪低求婚,佢最期待嘅畫面終於出現,咁感動當然點頭say yes啦!

 

現年37歲的鍾欣潼(阿嬌) 雖然是眾人的女神,但佢在情路上可以說屢次受傷,至2017年10月突然公開與「台灣醫界王陽明」賴弘國相戀,男方大有來頭,有學識,有外貌更是貼心暖男,二人拍拖後不時在IG放閃,羡煞旁人。想不到還拍拖不到一年就結婚!

 

阿嬌和賴弘國(Michael)今年三月於洛杉磯舉行婚禮,儀式既溫馨亦感人,阿嬌身穿一襲白色大Deep V婚紗,豔壓全場!雙方在父母的見證下行禮,期間阿嬌多次喜極而泣,當中包括致詞時、好姊妹兼好拍檔蔡卓妍(阿Sa)擁抱祝賀及亦師亦友的經理人霍汶希(Mani)輕吻阿嬌面頰時,阿嬌好激動咁喊!

阿嬌:「行到今日好唔容易…」

在致詞時當阿嬌講到:「行到今日好唔容易…」時喊得最為厲害,全場嘉賓亦眼濕濕,兩個唔同地方、唔同背景的人最終修成正果走在一起,真係好難得!Michael輕吻阿嬌前額的場面充滿浪漫氣息,賴弘國更在鋼琴伴奏下向阿嬌獻上深情一曲〈愛很簡單〉,阿嬌聽完喜極而泣,幸福滿瀉!

好姊妹容祖兒在最後一刻終於成功搞好簽證,趕到洛杉磯送阿嬌出嫁,送上大大的驚喜,令她感動爆喊,「龍虎豹蛇」終於成功合體!

 

四大天王之一的郭富城(城城) 多年來身邊不乏女伴,但感情生活就好神秘,甚少會公開認定女友身份。直至2015年12月那一夜,城城突然在微博上載咗一張拖手照並留言:「這樣開車要慢一點」,仲tag埋女友方媛(Moka),如此高調宣布戀情,天王都係第一次!

 

城城與Moka宣布戀情後一直恩愛非常,屢次傳出結婚消息,去年四月終於舉行婚禮!兩人在半島酒店的婚宴相當低調,只會筵開約十席,男、女家各佔三圍。而圈中人只有城城經理人小美、張智霖、I.T主席沈嘉偉以及排舞師Sunny Wong等朋友。

郭富城公布BB出世

去年九月,城城在社交網興奮晒全家福,上載一張一家三口手指相,宣布女兒Chantelle出世!城城留言:「開心、微妙、感恩!我們仨!成長、家庭、守護!」還有一張「Welcome little one」字樣的圖片。

 

郭富城早前與太太方媛及一眾好友齊齊慶祝女兒Chantelle一歲生日,更在現場大爆自己將會「雙喜臨門」,其實城城同城嫂都好恨追多一個,如今傳方媛陀第二胎,真係唔出奇!

 

余文樂靚仔有型兼衣著勁潮,不少年輕男女都視其為男神,不過佢都單身多年,所以感情狀況備受關注!至2016年底樂仔突然在IG上載一張攬住女友睇日落的照片,樂仔更留言:「Invincible. The future is bright。」(無堅不摧,未來充滿光明。) 宣布自己跟台灣29歲「皮帶大王千金」王棠云拍拖!

余文樂今宣布已婚

余文樂與王棠云感情一日千里,拍拖未夠兩年,去年底宣布婚訊,並寫下感言:「在對的時間,遇到對的人,感謝上天把最好的妳安排在最好的時候出現,感謝你的出現讓我的世界充滿正能量,充滿快樂,充滿笑聲,感謝你的純真讓我的世界變得簡單快樂,在這12個月裡你讓我生命發生了巨大的變化,感謝你對我的信任,也感恩你把人生的餘下日子交到我手上,我一定會把幸福帶給你,我一定會好好的照顧你 I love you」

 

余文樂與太太的愛情結晶品在今年5月出世,兒子中文名「余初見」,英文名Cody~

 

藝人胡杏兒早年跟黃宗澤分手後,好快就被爆出與金融才俊李乘德(Phil) 拍拖,兩人喺一年就拉埋天窗,2015年底於香港麗思卡爾頓酒店進行傳統敬茶儀式,然後到達上水雙魚河鄉村會所註冊行禮。

上傳超聲波照片 公布喜訊

至去年母親節呢個好日子,杏兒兩老婆同步上載超聲波照片、同埋喺馬爾代夫BabyMoon度假中嘅靚相,杏兒留言:「今年的母親節太特別了,感恩上天送給我們的禮物,感覺好奇妙。李寶寶已經急不及待在我肚子裏做仰臥起坐了,寶寶再等一下,爸爸和媽媽也很期待和你見面呢!」

未夠一歲的Brendan仔肥肥白白、表情多多,超級可愛,更成為網民的新寵兒!

就連「胡說八道會」一班靚靚契媽胡定欣、黃智雯、姚子羚、李施嬅,都被肥肥白白的Brendan仔迷倒,大家睇到天然呆Brendan仔同成班勁興奮笑到勁開心的契媽相映成趣!

 

之後到最近喺《再創世紀》出場的鍾嘉欣,嘉欣於2015年公布與脊醫男友Jeremy拍拖,兩人只係拍拖約十個月就決定結婚!嘉欣認為自己不是閃婚,因為佢和老公年紀都是適婚年齡,大家都比較成熟,而且大家的性格好配合,所以都認定了彼此:「傾偈傾咗幾日,已經有感覺,當然冇同佢講『我覺得你係我將來老公』,但心裏面已經keep住呢個感覺。」

嘉欣女兒梁愛晨(Kelly)於2016年8月出世,依家已經2歲啦!

鍾嘉欣宣布誕下B仔

今年34歲的鍾嘉欣早幾日喺個人社交網公布喜訊,同大家宣布已誕下第二胎囝囝!據嘉欣留言透露,今次係喺屋企自然分娩,更指B仔重逾7磅14安士,從相中可見,B仔勁多頭髮之餘,仲個樣肥嘟嘟咁,超級可愛!

而且,嘉欣亦已幫呀仔改好英文名,叫Jared Anthony Leung。由一家三口正式成為一家四口,相信嘉欣一家對於囝囝出世亦非常開心!

53歲韋家雄 甜蜜婚照曝光

最後係TVB綠葉韋家雄!雖然經歷過婚姻失敗,不過韋家雄今年元旦日罕有咁喺fb放閃,公開自己有一個比佢年輕近廿年、從事銀行界嘅女友Keynes,今年10月舉行婚禮!據知兩人是經韋家雄的圈中好友、無綫演員李啟傑介紹認識,而他和前妻所生嘅囝囝都好buy呢位「哎吔媽咪」,難怪韋家雄會再婚啦!

家雄同太太找了本地一間著名婚照公司影婚紗相,穿上婚紗的Keynes好靚女, 難怪家雄同新娘子一樣笑得咁燦爛,二人仲帶埋愛犬忌廉影婚照,好有意義和紀念價值!

婚照其中一個景點是到華富邨取景,家雄是希望和心愛的人重回童年的快樂成長地,而其中一張相在瀑布前留影,原來有段故事,話說他兒時同一班小朋友去到呢個瀑布灣游水時差啲浸死,家雄話好難忘,所以要重回那兒影相留念!

跟前妻因了解而分開曾與陳嘉嘉拍拖

現年53歲的韋家雄早在20歲結過一次婚,與前妻育有一個26歲的兒子韋庭鋒,兒子名字解作「家庭的先鋒」。韋家雄說當初結婚,因為受到童年家庭環境影響,「小時候沒有一個完整的家庭,長大後,很衝動走去組織家庭,那時沒有想清楚大家性格到底合不合得來。加上以前年青,比較自私,想玩便玩,沒有顧慮過對方感受,又或者我工作時間長,大家就會變得疏離、淡了。」

早年跟前妻離婚後,獨力做單親爹哋,將現年26歲的兒子撫養成人。2012年韋家雄與陳嘉嘉在橫店拍《金枝慾孽貳》擦出愛火,當時男方毫不避嫌在人前人後向陳嘉嘉大獻殷勤,成功奪芳心,但交往三年最終分手。有指女方父母嫌棄他年紀大,因而拆散鴛鴦。不過這些都已成過去式⋯⋯

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!