李旻芳

【再創世紀】重演胡孟青直播落淚!李旻芳忍喊1分鐘獲網民激讚

最新娛聞

廣告

東張西望》主持李旻芳(Lucy),因為擁驕人34C身材而成大台咪神之一,曾經被公司欽點拍《3日2夜》,其浸浴片段簡直係一鳴驚人,但估唔到佢有樣有身材,演技亦唔差。日前播出《再創世紀》第三集,Lucy喺劇中有一分鐘忍喊嘅演出,已經畀網友激讚……

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片、TVB截圖、李旻芳IG黃耀英IG

李旻芳 演技大爆發獲網民激讚

先講番入面該一集背景,喺09年3月9日匯豐控股由開市40.5元急跌至下午開市38元,競價時段最後半分鐘報37元,最後3秒,有300萬股沽盤以33元買入,最後以33元收市。當時正在為電視台主持《交易所直播室》直播節目的股評家胡孟青,嚇到揞然落淚,有關片段更被網民錄下,流傳至今。

而今次Lucy劇中重演被股價大跌而嚇到流淚這一幕,雖然只係演出一分鐘,但係Lucy眼紅紅忍淚報道,令股民勾番起呢段傷心嘅回憶,簡直係演技大爆發。

劇集播畢後,唔少網民留言讚好,仲有人話佢有演技但懷才不遇,Lucy都有睇網民留言,仲cap圖留言致謝:「琴(尋)晚第三集嘅再創世紀播出後,有好多人都話留意到我短短一分鐘嘅演出,好開心每次用心的演出你地(哋)都有留意得到。好開心你地(哋)都喜歡我每一次少少的演出。無論係咩角色,那怕鏡頭出來只有一兩秒嘅時間,每一次我都視為最後一次。每一次都放十倍的努力去演繹,為嘅就係希望得到你地(哋)嘅支持同肯定。咁我就心滿意足喇☺ >>swipe right for comments,而希望今次再創世紀入面重現返(番)2009年嘅股災⋯⋯⋯唔好喺現實生活中再重現⋯⋯港股你要加油啊」

大台冇乜畀機會佢演出,但就畀機會佢晒身材,除咗佢《東張西望》主持,仲安排佢拍攝旅遊節目《3日2夜》,其中一集著三點式浸Spa,fit到漏!

《全職沒女》床劇 疑似令對手「動L」

由陳松伶和張兆輝主演的《全職沒女》,第一集就已經有「賣點」,就是與李旻芳拍床劇的對手竟疑似「動L」!

劇情講述松松姐姐在婚禮上播出未婚夫偷食片,片中女主角就是李旻芳。李旻芳與松松姐姐未婚夫「阿龍」江榮暉搭上,在床上纏綿。有觀眾就發現江榮暉演在這場床戲中疑似有生理反應,唔通因為李旻芳太索所致?!

擁在34C火辣身材的李旻芳於劇集《火線下的江湖大佬》中飾演妓女「阿娟」,又係有啲香艷嘅!

其實佢都一直多做主持工作,好似之前嘅《生活100錯》,而《宮心計2深宮計》佢都有份演宮女,後宮佳麗眾多要突圍非易事!

View this post on Instagram

今日拍攝生活100錯發生左段小插曲。 話說今日我唔見左部電話。於是成班台前幕後嘅工作人員同演員們都好幫手好關心我,又安慰我,又幫手打電話,又叫我用find my phone 功能,又借佢地部手機比我用,導演仲親自去我頭先食完午餐的餐廳到幫我搵⋯ 最後,原來我依個無帶腦出街嘅傻婆留低左部手機喺服裝間件外套嘅內袋度⋯⋯ 虛驚一場。實在對不起。 但其實我真正想講嘅係⋯好真心想多謝咁多位幫我搵又替我擔心😭 我份人就唔係好識表達自己⋯又唔識同人溝通同傾計⋯見到我無咩表情無咩反應⋯但其實我內心係好激動同感動架⋯但就好怕醜唔敢show出黎咋 👉🏻👈🏻 #♥️ #有班好同事真幸福 #Repost @fattung924 with @get_repost ・・・ 多謝節目安排🙇🏻🙇🏻我地飛啦!✌🏻✌🏻 #生活100錯 #新組合 #好認真

A post shared by Lucy Li 李旻芳 (@limanfong) on

其實佢平日打扮都算密實,只是偶爾才派福利!

成《東張》「巨胸黨」 李旻芳盪奶吸客

東張西望》為了搶收視,早年進行大改革後真係好有睇頭,其中「巨胸黨」幾位主持經常穿緊身tee示人最吸睛,李旻芳(圖左一)係其中之一!

其中《東張》巨胸黨成員之一主持李旻芳同嘉賓伍允龍介紹荔枝窩好去處,上船出發時,穿白色貼身背心及黑色貼身嘅李旻芳,於碼頭直奔落船!由於上圍激凸配合地心吸力,李旻芳上圍不斷左右搖晃,盪奶指數爆燈,令網民流晒鼻血!

\

李旻芳之後雖然冇再跑來跑去,但鏡頭仍不斷大特寫其飛彈胸,真係睇到人O晒咀!

採訪日本地震災區捱轟

2016日本熊本縣上周發生地震,無綫節目《東張西望》即派攝製隊到現場了解災情,攝製隊以「深入災情最嚴重地方報道」作招徠,到熊本縣南阿蘇村、益城町等重災區拍攝,進入震災區樓房及訪問災民。

在益城町拍攝的片段中,主持李旻芳表示,攝製隊到處尋購食物不得,超市被搶購一空、商戶亦未能提供外賣,後有一名日本女士得悉情況,為攝製隊送上飯團!

黃秋生 鬧爆《東張》攝製隊無腦

但由於在當地居民根本買唔到食物,而攝製隊反被災民送上飯團,被批評準備不足,增加災民負擔,引來網民批評, 更稱要向通訊事務管理局投訴該節目!

唔止網民鬧爆,連影帝黃秋生都忍唔住噴火,鬧爆《東張》攝製隊無腦又可恥!

男友批准行性感

Lucy其實有個拍拖三年、同樣係做《東張西望》主持的男友黃耀英(Darren),二人直言有結婚計劃,Darren透露兩人在無綫第26期藝員訓練班結下情緣,同期訓練班都係得我哋兩個係左撇子!

雖然Lucy「封盤」,但表明今後繼續行性感路線,Darren亦「開綠燈」支持女友:「因為香港電視台嘅尺度唔會太大,變相佢都唔會過分性感,我接受到!」

Darren早前到內地拍攝新劇《包青天再起風雲》,佢哋分隔兩地足足2個幾月,令Lucy心掛掛!Lucy坦言諗過去探班,點知畀男友狠狠拒絕,佢惟有等男友返港去機場接機,仲好有心思整晒歡迎牌,真係sweet!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!