黃心穎

黃心穎 馬國明錫錫親密照網上流出?

最新娛聞

廣告

踏入九月,嚟緊天氣慢慢開始轉涼,大家都急不及待「捉緊夏天的尾巴」,一眾明星藝人都唔例外!早前黃心穎去旅行激罕晒三點式泳衣照,人人都爭相問係咪由男友馬國明操刀!心穎同馬明從未公開拍拖照,但近日竟然有錫錫親密照喺網上流出?

撰文:東方新地|圖片:新傳媒、Instagramkenneth_maguomingnews

|黃心穎晒完背面補正面

黃心穎早前已預告自己會旅行,早前佢就喺IG分享旅行照,相中見到佢身穿綠色比堅尼,享受陽光與海灘,但最後係只得背面睇!連「豹嫂」胡蓓蔚都留言話想睇正面!

不過唔知心穎BB係咪近日清減了,似乎以往的泳衣照比較有睇頭?

講到黃心穎對上一次以三點式泳衣公開示人,可能真係要數到2012年選港姐時!事隔六年,大家又覺得心穎BB有冇咩唔同呢?

|黃心穎 馬國明錫錫親密照網上流出?

黃心穎去旅行,心情靚爆晒泳衣照,不過大家更關心的,其實係啲靚相到底係咪男友馬國明操刀呢?心穎同馬明雖然從未公開拍拖照,不過日前竟然有兩人合照喺IG流出?其中呢張相見到心穎撐緊船,而馬明就喺海中望住BB喎!

另一張仲誇張,背景為藍天白雲加海灘,著住背心的馬明喺鏡頭前錫錫心穎BB面豬,睇佢笑得幾甜!喂不過睇真啲,馬明個動作好似有啲唔自然咁,佢呢個髮型同埋件背心…… 好似咁熟口面嘅?

認真你就輸了

認真你就輸了!大家睇真啲都明白其實係改圖,呢位IG版主用以下兩張心穎BB的IG相創作,第一眼都幾乎被佢呃咗!

重溫馬明錫Coffee面豬

相中馬明個錫錫動作,其實係來自2013年《衝上雲霄II》中,飾演花心機師的馬明同林芊妤(Coffee)有場沙灘調情戲,當中馬明從旁錫Coffee面豬,而著上三點式泳衣的Coffee狂騷逼爆上圍,視覺效果一流!但相信呢個組合都唔會再出現了。

|版主愛改圖

睇番呢個IG帳號都有成1萬三千幾followers,平時專係發放一啲同馬明有關的新聞、相片及影片等等,不過估唔到版主改圖都有一手,不時都會上載馬明同心穎的P圖,都算係滿足到雙方粉絲的少少幻想啦~

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!