秦嵐

【延禧攻略】皇后都好貼地!秦嵐 去米蘭狂掃減價貨

最新娛聞

廣告

內地女星秦嵐憑古裝劇《延禧攻略》「富察皇后」一角爆紅,近日佢應邀去米蘭出席時裝周,秦嵐去到當地就畀網友野生捕獲去名店行街,仲專攻減價貨,認真貼地又慳家!

撰文:東方新地|圖片:秦嵐微博、網上圖片、劇照及電視截圖

秦嵐 去米蘭狂掃減價貨

秦嵐搭咗成16個鐘頭飛機去米蘭,但冇受時差影響要休息,反而出去行街shopping,有內地網友喺一間名店發現「娘娘」,話見佢專攻銀包、手機殼、鞋等特價平貨,貼地到暈,最難得係佢一啲明星架子都冇,全程任影唔嬲,勁Nice!

秦嵐、吳謹言、「爾晴」、「明玉」曾為《如懿傳》試鏡

內地古裝劇《如懿傳》日前公開幕後花絮,花絮中見到劇組當初甄選丫鬟、宮女等角色時,好多女演員都有爭相前往試鏡,原來《延禧攻略》皇后秦嵐、「明玉」姜梓新、「魏瓔珞」吳謹言與「爾晴」蘇青都有份參加過試鏡,不過最後落選,估唔到佢哋憑《延禧攻略》攀上事業高峰。

 

另外又有網友話喺當地嘅火鍋店見到秦嵐打邊爐,同朋友暢所欲言好開心咁話!

皇后秦嵐 10日減6公斤

喺《延禧攻略》入面飾演「富察皇后」嘅秦嵐,曾喺劇中跳出一曲「洛神舞」令觀眾大為驚艷,但當日佢話自己唔識跳舞,演出全靠演技!不過為參加跳舞真人騷《新舞林大會》,秦嵐真係落足功夫,為咗令兩個女拍檔可以更輕鬆咁舉起佢嚟跳舞,佢竟然喺十日內勁減咗六公斤!

近日秦嵐成功晉身《新舞林大會》準決賽,秦嵐坦言:「能夠入半決賽對我來說是很大的幸運。」

在比賽中秦嵐同兩位女拍檔挑戰「托舉」,而為咗喺比賽中可以被兩位女拍檔更輕易托起,秦嵐不惜用到斷食減肥法,喺十天內勁減六公斤!

不過舞蹈老師就透露秦嵐今次不只被托舉,仲要膝蓋著地被摔出去,搞到膝蓋又痛又腫!

網友看到這張秦嵐坐在地上抱膝嘅照片,更大叫心疼,希望佢能夠好好休息!

仲有唔少網友大讚秦嵐身上嘅紅色舞衣「太美了」,有如「天仙下凡」。

 

曾參加《舞動奇蹟》

37歲秦嵐在《延禧攻略》中飾演溫婉大方、賢良淑德嘅富察皇后。劇集有口碑及收視,令秦嵐人氣急升!

網民都大讚秦嵐係最溫柔嘅皇后,仲讚佢演活乾隆心目中嘅「白月光」。

秦嵐在《延禧攻略》以一支「洛神舞」艷驚四座,但佢就自嘲:「我是靠演技在跳舞的奇女子。」

原來佢最近參加咗一個跳舞比賽真人騷《新舞林大會》,喺節目上佢自白:「我以前演過的『綠萍』、『知畫』好像都會跳舞,但是這些都用了很多替身。」

秦嵐話希望喺節目上搵到好老師,幫助佢認真學習跳舞。

但喺節目後台佢一度哭崩,原來係因為壓力太大:「我想回家了,我覺得我坐這兒幹嘛?那麼多人都跳得那麼好,我為什麼要在裡面競演。」

秦嵐07年仲參加過另一跳舞比賽真人騷《舞動奇蹟》,當時佢同無綫藝人黃致豪(前名黃長興)組成一隊。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!