國泰飛機

國泰飛機機身印錯公司名 公關幽默化解獲讚好!

熱話

廣告

作為香港數一數二嘅國際航空公司之一嘅國泰航空,近日就有眼利網民發現國泰飛機機身上將公司名Cathay Pacific串錯!其後,國泰公關於公司社交專頁簡單幽默自抽回應事件,隨即引嚟好多網民一致狂讚!

撰文:東方新地|圖片:Facebook

國泰飛機機身印錯公司名

近日,有眼利網民發現國泰飛機上竟印錯公司名,將公司原名Cathay Pacific串錯成「Cathay Paciic」!其後,事件更引來唔少網民瘋狂恥笑!

公關幽默化解

然而,國泰公關直接就喺公司社交專頁發文,承認公司出錯擺烏龍,並標示事件為「期間限定 777 機隊外觀」,仲留言將今次嘅失誤幽默咁轉化成:「特別版向來一瞬即逝。因此她正返回基地重新塗裝。再見!」呢位公關認真轉數夠快!

貼文一出,隨即引嚟好多網民一致讚好,而且亦大讚國泰公關反應夠哂快!

有人就提出叫國泰出一隻特別版模型,不過高轉數嘅公關們就表示物以罕為貴,仲話對得耐就會冇新鮮感,所以要見好就收。

另外,當有網友留言讚呢隊公關團隊反應超快,仲話係做到嘢嘅團隊,之後國泰嘅公關就搞笑回應:「可唔可以Tag埋我老細入黎(嚟)呢?」