飢渴女

史上最強搶仔大法 飢渴女:床上運動有助血液循環

熱話

廣告

有絲打喺網上大爆自己男友嘅短訊對話,表示「點諗到有人真係可以姣到出汁」究竟點樣出汁法呢?大家睇睇絲打口中呢位「飢渴女」嘅說話,佢仲話原來床上運動係有助解酒……

原文:娛聞樂|圖片:

飢渴女「床上運動有助血液循環,幫助舒緩頭痛」

呢位絲打嬲到爆咁表示

其實容忍係有個限度…我同我條仔2月15號已經一齊左,而我男朋友亦有同你(飢渴女)提過佢有女,你(飢渴女)係都要唔知醜、唔要面嘅?臭雞!

呢位絲打拎咗男友個手機Cap圖,圖中所見係男友同「飢渴女」嘅對話。

絲打續稱

你(飢渴女)2月23日第一次inbox就咁樣同我條仔講呢啲嘢?我忍到你(飢渴女)就勢係假啦!

該名飢渴女聲稱「吊」「X」原來有助解酒,真係活到老學到老!該名飢渴女更表示「床上運動有助血液循環,幫助舒緩頭痛」,好奇一問,係邊個「頭」?

絲打續稱

乜L野叫床上解決丫?乜L野叫一次生兩次熟?你(飢渴女)職業病上腦?長期諗住比人X?你(飢渴女)唔好擺明話唔知我條仔有女啦!就算你(飢渴女)唔知,身為一個女仔都唔應該講呢啲嘢啦,臭雞!

第一次我都算L數,當你(飢渴女)真係飲L醉酒亂9咁Up。

 

發姣彈開啲啦,冇人想見到你(飢渴女)呢啲姣X啊!

睇嚟絲打真係愈鬧愈起勁。

你(飢渴女)話同我條仔冇任何接觸?緊係冇接觸啦,因為我條仔知道自己有女啊!傻X。

原來呢位飢渴女,自稱自己有男朋友,仲想惡人先告狀!

好意思同我講你(飢渴女)有男朋友?有男朋友都仲有本事周街姣仔,仲夠膽死同一個圈入面同3、4條仔講同一番說話?

絲打續稱

你(飢渴女)冇L嘢啊?自己唔要面唔緊要!但唔該唔好影響我同我條仔之間嘅關係,害人害物,死姣X!

絲打忍無可忍

你到底係咪女仔黎?不如做雞啦,做雞都冇你禁Cheap啊!死臭雞。

似乎呢名飢渴女好鍾意飲酒喎~絲打就靚抽;

咪L成日賴醉啦,唔飲得就唔好學人飲,冇人迫你飲同埋迫你講呢啲說話。吹到返自己屋企訓唔到 ?訓唔到去做PTGF啦,又賺到錢又有「意義」啦!

酒店仲好訓啦~絲打續稱

我條仔屋企好訓啲?你唔係好威話自己一晚搵千3蚊咩?

原來呢位飢渴女仲貼埋錢飛的去人地男友屋企?

有錢飛的搵我條仔,即係有錢去租酒店訓啦,唔好再賴呢樣果樣,多多藉口咁。面係人地比、架就自己丟!