吳雨霏

自言要學會放手!吳雨霏:產後3個月冇離開囝囝半步

最新娛聞

廣告

藝人吳雨霏(Kary)於今年六月誕下兒子Asher後,甚少出席公開場合,不過,就不時會喺社交網晒出湊仔點滴。

呢日,樂做新手媽媽嘅Kary終於「出關」啦,佢喺IG story晒出同好姊妹飯局合照,更感觸留言:「要學會放手,不再因為「獨享」時間而感到愧疚」。

編輯:東方新地 | 原文:東方新地、SundayKiss | 圖片:ngk IG

吳雨霏 產後3個月從未離開囝囝半步

藝人吳雨霏(Kary)自從生咗囝囝Asher出世後,甚少出席公開場合,專心喺屋企做好媽媽。但最近佢終於“出關”喇!喺網上上載一張飯局合照,跟城中名人邢嘉倩,曾昭怡等聚會,Kary著上吊帶低胸裝示人,大晒Fit爆身材。

佢留言話:「好高興昨晚被這些女孩拉出家門,已經3個月沒有離開屋企,好耐都未離開過囝囝半步,真係希望每一秒都陪著囝囝。但現在要學會放手,學習不再因為「獨享」時間而感到愧疚,找到這種平衡 對我來說很重要,即使只有兩個小時的飯局,但感覺真係超正。」

So glad these girls dragged me out of the house last night, because I haven’t been out of the house for THREE months. In fact I haven’t been out of my PJs for that long… 😂 I needed it so bad. I’ve learnt to let go and not feel guilty about having my own time. I love my son to death and I want to be with him every second, but it is also very important for me to find that balance. To recharge and BREATHE. Even though it was only a two hour dinner, i feel good. Really really good ✨

好友宋熙年 留言:「我3個星期已經頂唔順」

同樣剛誕下BB的宋熙年,得知Kary3個月冇出門,感到超驚訝,佢留言:「你竟然3個月冇出門!!我連三個星期都頂唔順!完全明白你此刻的感受!」胡蓓蔚就留言大讚Kary:「全場最索就係你!」
 

返到屋企囝囝即詐型

Kary返到屋企又再變身「廿四孝媽媽」,佢半夜喺ig story更新:「Asher半夜突然起身扭食夜奶,係咪因為速長期?」睇嚟呢位「廿四孝媽媽」又要再適應一排先捨得放手啦。

吳雨霏產後運動晒弗爆身材 大嘆母乳媽媽無奈事

吳雨霏(Kary)產後首次Po出個人獨照,大晒弗爆身材,開心分享產後3個月嘅「第一次運動」。

Kary今日亦晒出一段囝囝的短片,Asher不停揮手好活潑,眨吓眼囝囝已經三個月大喇!

其實Kary陀B嗰陣身材都一直Keep得好好,完全「肥胎唔肥身」,甚至愈陀愈靚。

Kary自今年年初宣佈再次懷孕大肚後就甚少露面,專心養胎,過上少奶奶生活。

六月誕下寶貝仔Asher,Kary升呢做咗母乳媽媽。

自從兒子出生後,吳雨霏一直都只上載孩子的手仔、腳仔相,不過在日前她終於晒出Asher的「牀照」,見到Asher躺在BB牀上,面珠圓圓,雙眼非常精靈!曾經歷過小產的吳雨霏更留言指:「There’ s no greater joy and honor than being a mother(沒甚麼比當媽媽更快樂和光榮)。」講出了一眾媽媽的心聲!

老婆坐月 Brian幫手湊BB!

吳雨霏在6月底晒出一張捉住BB手仔嘅相,並宣布囝囝嘅英文名叫Asher,吳雨霏留言:「遲來的報到,大家好,我叫做Asher!謝謝大家的祝福!Asher的意思是快樂和祝福,他就是天父爸爸送給我們最珍貴的禮物。」

選擇順產的吳雨霏生完BB後,不忘多謝醫生護士嘅照顧,她說:「生命真的很奇妙,從我肚子裡(裏)養育了9個月,然後搏鬥了10幾個小時後第一眼看到他,我知道我們的生命從此就不一樣。很想在這裡(裏)特別謝謝醫生和醫院的護士,從生產過程到出院一刻都好好的照顧我和BB辛苦你們了!」

Asher躺在BB玩具連地墊上,眼仔碌碌望住爸爸Brian,而Brian就搖吊住嘅BB玩具吸引兒子,真係好有愛!

吳雨霏貼文感謝老公

產後嘅Kary不時會在社交網分享廿四孝老公湊仔相,不過自己就甚少露面。早前,Kary在Instagram分享一張老公為2個月大囝囝Asher換尿片時所拍攝的相片,而Kary更用英文寫下長篇感謝的說話。

Kary表示:「這個男人從來沒有錯過為囝囝Asher換尿布或給他洗澡的機會,而且每當他下班回家時,他總是跟囝囝讀聖經故事。當我因餵哺或頭痛而筋疲力盡時,他總為我調好熱水澡,真讓我驚訝。」

Kary更表示擁有如此老公是非常幸運的事:「我怎麼這麼幸運?給我的磐石,我的超級英雄,我的靈魂伴侶,我最好的朋友,我更好的一半,以及我的寶貝爸爸❤️我希望你有最好的生日,願上帝繼續祝福你。我愛你! 🎈🎂」(原文This man never misses a chance to change Asher’s diapers or bathe him, and he always reads bible stories when he comes home from work. When I’m exhausted from feeding or have a headache, he surprises me by turning on a hot bath for me. How did I get so lucky?? To my rock, my superhero, my soulmate, my best friend, my better half, and my BABY DADDY ❤️ I hope you have the best birthday, may God continue to bless you abundantly. I love you! 🎈🎂)

而Kary的好友都留言祝賀Brain生日快樂,以及大讚有如此愛老婆的丈夫,真是神的祝福。

雨僑:God bless both of you!
關心妍:GOD BLESS U WITH a Sweet caring loving husband ❤️
鄧麗欣:Happy birthday Brian

老公Brian換片、哄睡樣樣掂,完全唔需要坐月中嘅Kary憂心。

選擇親餵呢條路,Kary都要經歷所有人奶媽媽必經辛酸路——泵奶。

佢不時都會喺社交網同大家分享艱苦嘅泵奶歷程,不過眼見仔仔食得肥肥白白,作為媽媽辛苦小小都毫無怨言。

早前,Kary就大嘆一眾母乳媽媽的「無奈事」

最無奈莫過於你餵緊奶時,阿仔用力咬你,跟住你低聲好惡咁話佢,佢望住你呆咗幾秒,然後對住你大笑…咁我笑好定喊好,你玩晒啦,鬼叫你係我個仔,心都溶埋。

相信母乳媽媽都深有同感呀!

32歲吳雨霏一索得男 順產誕男B

吳雨霏誕金叵羅前,已經同老公搬去半億愛巢,為囝囝提供優質生活,有指奶奶一直悉心照料,並搵定頂級產房及陪月員,老公睇定育嬰書學湊B,更豪裝BB房。

吳雨霏老公 唔畀老婆操勞

31歲的吳雨霏,兩年前經歷小產傷痛,幸得老公洪立熙扶持走出陰霾,2月Kary宣布造人成功,BB預產期在六月。據好友透露:「Kary近年刻意減少工作,將更多時間留畀家人,Brian做金融雖然好忙,但佢就抽好多時間陪老婆去旅行享受二人世界,上年9月,Kary同老公去完加拿大旅行,返嚟就發現有咗,兩家人都好開心,本來有幾場內地巡迴演唱會要做,但為咗安胎都被迫取消,奶奶雀躍得嚟都好緊張,成日提住個仔要睇住老婆,唔好畀新抱操勞,依家Kary應該要等BB一歲之後先再諗產後復出。」

同奶奶感情好

據知Kary為老公一索得男,洪家上下對迎接金叵羅都非常緊張,奶奶更加搵定頂級產房及陪月,又經常煲靚湯畀新抱仔進補,事事照顧周到。據知情者透露:「Kary同老公兩家人係世交,奶奶可以話係睇住Kary長大,Kary同奶奶感情一向都好好,之前照超聲波,知道係陀男仔之後,老爺奶奶都好開心,始終Brian係長子,屋企第一個孫仔喎!成家人都好興奮,講真Brian不嬲都對Kary好好,知道老婆有咗之後,佢仲爭晒屋企啲家務嚟做,又請假貼身陪實老婆安胎先放心,佢仲睇定育嬰書,學定點湊B,佢真係廿四孝老公!」

半億愛巢送妻

出名是愛妻號的Brian早前更斥資近半億買下渣甸山獨立屋送給愛妻,新居豪裝一年多已經入伙,兩公婆更花盡心思設計BB房。據知情者透露:「Brian好錫Kary,成日都會諗驚喜氹老婆,之前Kary睇到架波子話好鍾意,Brian就偷偷地訂車仲係Kary最鍾意嘅黑色送畀佢,渣甸山呢間愛巢,佢同Kary第一次睇已經好鍾意,Brian即刻扑槌買,間屋裝修咗年幾,佢哋將BB房布置到成個遊樂園咁,話等BB大啲可以多啲地方走動同多啲嘢玩,設計得好有心思!」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
吳雨霏