杜小喬

KOL年代 宅喺屋企搵錢 杜小喬媽媽:以為個女俾人包……

最新娛聞

廣告

依家網絡紅人年代,連小朋友「我的志願」都話想做YouTubers、想做KOL,因為有廣告商青睞,返工時間又自由,成為網紅的收入亦相當可觀!不過上一輩就未必理解網紅為何物,女神杜小喬的媽媽亦不例外……

撰文:Monday Blue|圖片:杜小喬instagram|原文:經濟一週

KOL年代 宅喺屋企搵錢 杜小喬媽媽:以為個女俾人包……

杜小喬曾在節目中講到:「屋企人都唔知自己做緊咩,成日問你唔使返工架咩,唔洗見朋友㗎咩,你冇嘢做㗎?」,甚至有一段時間杜小喬媽媽同個女講:「你唔好做啲唔係咁好嘅嘢…… 」杜小喬覺得媽媽係誤會自己比人包!

不過杜小喬好清楚自己做緊啲咩,知自己係想做一位傳統藝人,所以都會嘗試同媽媽解釋:「呢啲係我做嘅廣告啊」,用佢聽得明的字眼去說明,希望媽媽明白自己做緊啲咩。

自己IG有逾36萬followers,杜小喬媽媽都唔知呢個係咩概念,仲心諗:「吓,你都有咁多人睇」。

之後杜小喬就解釋你當我係做電視嘅,不過呢個電視的平台係唔一樣,嗰36萬幾followers就係觀眾。媽媽咁樣應該明白啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!