小姐

黑裙小姐俾人整到一大撻白色嘢 佢聞完之後話……

熱話

廣告

相信唔少人都試過出街「中頭獎」?今次就有位著住貼身黑色裙(俗稱摟X裙) 嘅小姐,無啦啦身上中咗撻白色嘢,仲要人哋提佢佢先知,真係好鬼尷尬!佢仲話肯定唔係雀屎,咁即係……

原文:娛聞樂|圖片:Lihkg.com

黑裙小姐俾人整到一大撻白色嘢

近日有位小姐喺連登討論區開post問「條裙撻野係咩嚟」,佢喺張圖留言話:「我真係好L嬲,落街5分鐘有個男人叫我,話我後面污糟咗。我好自然就摸下先,點知成手都係透明嘅液體…… 應該係口水」。

之後仲有另一張相,黑裙小姐表示真係好大撻嘢,因為「我返屋企換衫途中已經(有) 3個好心 (人) 提我件衫污糟咗」。

身材成重點?

唔少網民紛紛留言食花生,不過就錯重點,變咗討論黑裙小姐嘅身材……

有網民就覺得撻白色嘢唔係口水,可能係鼻涕、蛋白!

點會以為係口水?

另外仲有網民寸樓主小姐,表示嗰撻白色嘢點可能係口水,覺得樓主係口水真係夠晒pure。

不明液體亂咁聞

有網民就覺得其實提醒樓主小姐嗰個男人其實就係兇手!搞到到佢成條裙白色嘢。而且樓主不明液體都亂咁攞嚟聞,真係搞唔掂。