楊冪

網民慨嘆: 歲月不留人啊! 楊冪最新零P圖照指被老咗十年

最新娛聞

廣告

唔講唔知好多女星都係靠化妝先變女神,有啲仲要靠後天P圖先搞得掂。今次就有網民影到楊冪最新近照,仲要冇P圖,個樣真係有啲有少少驚嚇。

原文: 娛聞樂 |圖片: 微博@楊冪工作室 |編輯: 東方新地

楊冪最新零P圖照曝光

今年31歲嘅楊冪有著女神級嘅樣貌同身材,上圍夠勁美腿夠長,演技亦備受讚賞,站穩一線花旦之位,劉愷威娶到佢真係好令人葡萄!

喺內地熱播緊嘅劇集《談判官》中,楊冪同黃子韜發展一段姊弟戀,兩人談情期間黃子韜用手輕撥楊冪秀髮,咁就出晒事啦!本來成個畫面好溫馨,但黃子韜一撥就揭露咗楊冪嘅超高髮線,成個額頭完全露出,「禿頭」疑雲再現!

其實楊冪之前喺《三生三世十里桃花》要女扮男裝,所以頭髮全部向後梳,嗰時已經有好多網民嘲笑佢髮線太高!當時楊冪仲喺微博自嘲:「我是一個禁不起批評的人,如果你們批評我……我就去植髮。」

楊冪愛上傳化妝照

楊冪一向都愛上傳化妝後的自拍照、劇照或出席活動的照片。在照片中看到她的皮膚顯白、眼睛圓大、鼻樑筆直,稱得上是一個美人。

在古裝劇《扶搖》和《三生三世十里桃花》中,楊冪的造型也非常吸睛,相當有古典美。

新戲海報曝光 楊冪全素顏嚇親人

楊冪主演電影《寶貝兒》的海報看得出全素顏的楊冪「最真實面貌」終於曝光了。楊冪在電影海報中是沒有上妝,近距離看還能看到臉上肌膚的細紋,無血色咀唇及唇紋。

楊冪在劇中扮演一個有嚴重先天缺陷的棄兒「江萌」。

有網民激動留言:「楊冪你終於變醜了!而且又土又醜!」不知道這位網民是因為期待了楊冪的「真面目」很久,還是只是說笑一下呢?

其實早在2016年時楊冪參加實境節目《真正男子漢》第2季,已經被要求全臉卸妝,卸妝後膚色明顯暗沉。

《寶貝兒》成功入圍今屆西班牙聖塞瓦斯蒂安國際電影節嘅主競賽單元,日前佢就同導演劉傑,以及男主角郭京飛去西班牙出席首映禮。

身處異地嘅楊冪,緊係唔少得影返啲靚相啦!楊冪工作室就喺微博post咗幾張靚相,相中見到楊冪著住白色洋裝,加上大波浪捲髮,真係好有歐美風情。再加上cool到爆嘅表情,真係好pure好true。

隨即網上就流出一組楊冪未P圖嘅相,見到佢個樣有啲殘。除咗清楚見到佢臉上嘅皺紋,膚質都好似差咗好多,睇落係老咗。

唔少網民紛紛留言:「無修圖還是美的,畢竟歲月不饒人嘛」、「也算可以了,只是皮膚狀態沒有那麼好」、「只能說歲月還是留下了痕跡。」

人無完美嘅,有邊個唔想畀最靚一面人睇啊?

雖然呢啲相應該都執唔少,但都叫正常啲呀!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!