薛凱琪

仆到起唔到身 狂呻有人唔旺佢?薛凱琪:次次仆倒佢都在場⋯

最新娛聞

廣告

薛凱琪(Fiona)、張智霖(Chilam)、梁靖琪(Toby)、梁漢文與泰國變性人Poyd到西九龍出席網劇《蝕日風暴》造勢大會,輪到Fiona上台作自我介紹時,佢一個唔小心仆倒,仲企唔到起身,要身旁嘅Chilam、梁漢文同Toby扶佢至起到身,阿Fi事後講笑話懷疑有個人唔旺佢,因為幾次仆倒呢位仁兄都在場⋯

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片

薛凱琪 仆到起唔到身

薛凱琪(Fiona)、張智霖(Chilam)、梁靖琪(Toby)、梁漢文與泰國變性人Poyd到西九龍出席網劇《蝕日風暴》造勢大會!

輪到Fiona上台作自我介紹時,佢一個唔小心仆倒,仲企唔到起身,要身旁嘅Chilam、梁漢文同Toby扶佢至起到身。Toby穿短裙唔方便烏身扶佢,索性跪低扶Fiona,超nice!

睇真啲,Fiona對厚底粗踭涼鞋,成5、6吋高,唔仆就假!

Fiona起番身後失控狂笑,而其他藝人一樣笑都收唔到掣!查實Fiona都唔係首次喺公開活動仆倒,因為不少前科,佢被封為「跌倒女王」!

阿Fi覺得好笑但又勁尷尬,佢笑話:「我要睇番邊個Kick我!」到同場的梁漢文講嘢時扮佢跌低,Chilam就笑話現場有「跌倒結界」!

之後Fiona與Toby接受訪問,Fiona自揭非首次跌低:「我上次喺黃偉文演唱會跌到飛鞋,梁漢文都在場,佢同蘇永康幫我執鞋,我懷疑梁漢文唔係好旺我!其實跌低時唔尷尬,係起唔番身先至最尷尬,Chilam同Toby用唔同角度扶我。」

 

 

 

講返套劇先!Toby話劇中同Fiona好多動作場口,二人打到飛起,仲笑話:「邊有人戴錶打交,打到我波咁腫咗出嚟。(個波腫?)隻手腫到個波咁!」Fiona又話同Chilam有大量「跑戲」,記者問佢跑步有否跌低?Toby笑言:「佢通常係行路先仆低!」

唔講唔知,原來Toby同Fiona早喺入行前已認識,好玩得埋,所以拍攝期間經常被投於太嘈吵。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
薛凱琪