大帥哥

揭《大帥哥》變倉底貨死因 張衞健蝕住回巢 淪為炮灰

最新娛聞

廣告

上年大鑼大鼓、出動無綫兩大高層曾勵珍樂易 玲陪實開記者會,宣布回巢TVB拍重頭劇《大帥哥》 的張衞健,唔單止不問酬勞鎖住半年檔期幫拖,由 於要在佛山取景更同老婆張茜兩地分隔,一心拍好 作品為無綫台慶劇造勢,更預留時間配合宣傳;不 過,臨門一腳無綫突然變陣抽起《大帥哥》,改由王 浩信孭飛的《兄弟》頂替;《大帥哥》淪為倉底貨播映 無期,據悉死因是受劇中女主角蔡思貝姣精形象拖累,無綫不滿姣思貝經常唔聽話決定小懲大戒,兼且想趁勢力谷小生王浩信上位,令21年後回歸效力 無綫的張衞健慘變炮灰。

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片

揭《大帥哥》變倉底貨死因 張衞健蝕住回巢 淪為炮灰

96年拍完無綫劇《西遊記》爆紅的張衞健(Dicky),離巢返內地狂賺人 仔,直至上年,無綫助理總經理(戲劇製作)曾勵珍親自三顧草廬,成功打 動Dicky不計酬勞回歸幫娘家再拍劇。據知情者透露:「珍姐當時搵 Dicky,講明想佢幫無綫50周年台慶造勢,不過上年套劇拍完已經九月, 仲要做好多後期製作趕唔切,最後做唔成無綫50周年台慶劇,不過無綫嗰 邊都答應咗Dicky,會係今年台慶劇嚟!拍好咗成年都未播,之前已經有 fans問過Dicky究竟幾時有得睇,佢都透露過話套劇喺今年暑假播,始終隔 咗成廿年先返嚟再拍劇,Dicky好緊張今次演出,仲一早留晒時間做宣傳!」

 

被照肺多次

不過,近日無綫公布三大台慶劇,分別是《跳躍生命線》、《是咁的, 法官閣下》及《兄弟》,《大帥哥》慘被飛出局。據知無綫突然變陣,抽起 《大帥哥》改由王浩信朱晨麗孭飛的《兄弟》頂上,全因不滿劇中女一,近 期黐親佢都冇好嘢的姣精蔡思貝,認為她形象差人氣大跌,怕她拖累收 視,反而睇好近期形象入屋的朱晨麗拍上年視帝王浩信,而且無綫不滿姣 思貝恃住被捧唔聽話,決定小懲大戒作警告。

據知情者透露:「無綫一路 畀好多機會思貝,佢拍親啲劇好似《味想天開》、《潮流教主》、《踩過界》 咁,全部都好有發揮,但偏偏佢好唔生性,拍劇成日掛住媾仔,自己形象 衰不特止,最弊係搞到無綫班當紮小生,明明走勢好好嘅王浩信同洪永 城,都畀佢搞到一塌糊塗,公司已經搵過思貝照肺幾次,講明叫佢收斂 啲!」 姣黐新男神 不過就算多次被警告,蔡思貝依然唔爭氣。早前又因拍旅遊特輯姣黐 新紮男神余德丞;八月余德丞踢波昏迷入住ICU,風頭火勢蔡思貝仍兩度 踩去醫院試圖探對方。據知情者透露:「連Dickson(余德丞)媽咪都唔滿意 思貝咁樣走嚟,怕畀人亂講,同無綫嗰邊投訴,公司先下令唔畀班女藝人 再去醫院。」

唔聽話搞死自己,蔡思貝早已飛出無綫受捧名單,就連 原本由她擔正女一的新劇《鐵探》,她亦被大減戲份,無綫專 登加插張寶兒入劇,同余德丞加入感情線。不過累己仲累 人,首當其衝被她拖累的張衞健套《大帥哥》播出無期,應該 最無辜!

參與討論劇本

事實上,無綫成功請到夠份量又好戲的福將張衞健回 歸,當日Dicky在記者會上表示,是畀珍姐(曾勵珍「)的」佢返 嚟,坦承不計酬勞更推掉唔少工作接拍《大帥哥》,珍姐當場 亦被感動至落淚。據知情者透露:「拍TVB劇出名辛苦,酬勞 更加同內地劇嘅價冇得比,Dicky答應返嚟,係覺得珍姐好有 誠意,好多嘢都肯配合佢,好似每日畀足十個鐘佢休息,亦 答應畀佢參與討論劇本,佢真係好想再拍一部高質素廣東話 劇,不過大熱天時去到佛山拍外景,Dicky係緊張大師樣樣親 力親為都好大壓力,好多大場面佢都冇用替身自己拍,加上 為咗呢套劇,佢推咗好多工作,賺少好多錢,呢次佢真係蝕 住返嚟幫無綫㗎!佢都估唔到拍得咁辛苦會變倉底貨!」將最 強外援變炮灰,無綫呢條數睇嚟都要再計一次!

同老婆分開半年

張衞健在佛山拍劇,老婆張茜因要在北京打理美容生意不能同 行,同老婆分開半年的Dicky, 坦言好彩老婆冇怨言!

上年七月,張茜在微博留言支持老公,字裡行間可見張衞健為 《大帥哥》付出不少心血!

最削陣容台慶劇

過去無綫台慶劇,一定係全年最具份量代表作品,上年三部台慶劇 分別有氣勢如虹的《溏心風暴3》、《誇世代》及《降魔的》,相比今年三套 卡士陣容都大跌Watt!

《兄弟》

《跳躍生命線》

《是咁的,法官閣下!》

下年都冇份

近日無綫大力宣傳來年的三部重頭劇,分別是《白色強人》、《多功能老婆》及 《鐵探》,張衞健的《大帥哥》同樣冇份。

 

 

《 鐵探》請得三屆金像影后惠英紅助陣,令人充滿期待。

視帝視后 花落誰家

在《深宮計》演太平公主被激讚演技超班的陳煒,被網民熱捧成今屆視后,煒哥最大對手,是在《 BB 來了》演新手媽媽被讚夠逼真的李佳芯!

王浩信上年憑《踩過界》封視 帝,今年再有份擔正台慶劇 《兄弟》,加上今年至今未有 男藝人有突出表現,令他大 有機會在無綫台慶頒獎禮冧莊。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!