鄭子誠

網民:靚仔過劉德華! 今次真係無陰謀!鄭子誠化身「生態情人」獲網友激讚 

最新娛聞

廣告

一聽到鄭子誠個名,心就寒一寒,一定有陰謀!咪住先!佢今次唔係做「完美奸人」,亦都唔係「音樂情人」,而係化身「生態情人」,為漁護署嘅短片《大自然的情歌》配上旁白,介紹香港嘅生物多樣性,提醒大家「千祈唔好遺忘香港咁美好嘅大自然」,呢條片出街之後,網民反應熱烈,個個都話完勝早幾日劉德華聲嗰條支持填海嘅影片,甚至有人高呼:「鄭子誠靚仔過劉德華!」

撰文:娛聞樂 |圖片:網絡影片截圖 |編輯:東方新地

鄭子誠化身「生態情人」獲網友激讚

都市嘅繁囂、急速嘅步伐,會令我哋錯過咗身邊美好嘅事物——大自然。

我係鄭子誠,你可以叫我做「生態情人」。

影片除咗有鄭子誠把感性靚聲呼籲大家多啲留意香港嘅大自然之外,仲有好多壯觀嘅自然景象。

呢個咁震憾嘅千鳥畫面,的確會喺香港出現!

香港有山有水,山巒、海洋、河流、叢林、濕地,形成豐富嘅生物多樣性。

大自然嘅每種生物都喺度爭妍鬥麗!

「或者當你偶然停下腳步,就會發現,原來大自然一直都係身邊。」

「重塑與自然的關係」佢講咗咁耐,其實並冇乜嘢陰謀,只係想提醒大家「千祈唔好遺忘香港咁美好嘅大自然」!

網民一致「正皮」鄭子誠!

「鄭子誠靚仔過劉德華!」

睇片

【生態情人鄭子誠深情演繹 : 大自然的情歌】

【🎞️全球首播!🌲】由鄭子誠聲音導航嘅香港大自然短片:香港得天獨厚,各個生態環境孕育出豐富嘅物種,我地唔應該遺忘身邊最寶貴嘅大自然,B仔希望大家明白咩野先係我地最值得珍惜。誠意邀請大家踏出一步,去做大自然嘅情人!B仔自然教室 Mr. B Nature Classroom #記得開聲睇呀 #生態情人 #今次真係無陰謀 #不要遺忘大自然 #生物多樣性 #hk #hongkong #afcd #biodiversity特別鳴謝:音樂情人 FHS WildlifeDaphne Wong – Photographer & FilmmakerScuba Monster 怪獸樂園 隨我行FolloMe

Posted by 漁農自然護理署 Agriculture, Fisheries and Conservation Department on Friday, 5 October 2018

劉德華撐填海起人工島被鬧爆

相信好多人都知,藝人劉德華應「團結香港基金」邀請,幫佢哋其中一條片做旁白。但呢條片一出,就被好多網民同環保人士出嚟鬧爆。究竟發生咩事?

「團結香港基金」呢幾日就出咗「支持興建東大嶼人工島」嘅片,仲成功搵到劉德華做旁白。但好多網民都唔受佢呢套!

劉德華喺片段中表示,近年外面嘅世界越行越快,香港發展就停滯不前。

香港市民日日面對上不到車、租不起樓、上班迫放假更迫等嘅N個問題。

佢認為,只有香港出現一大片全新土地,去興建公營房屋及設施,就可以解決咗好多難題。

而片中仲講到,佢自己覺得東大嶼大規模人工島方案,看來比較可取。

仲話世上冇百分百完美的方案,「取捨係難免嘅」「你想下一代見到一個點樣嘅香港」。

但呢條片一出,就受到好多市民圍攻。先睇吓YouTube啲人點講。

真係負評多到Cap唔晒。

MolaMola!

有網民話,人工島方案完成咗,我哋嘅生活就會好似呢條片咁。去片!

[怒海狂奔] 神車強風下硬闖獨木橋

[怒海狂奔] 神車強風下硬闖獨木橋呢條係屯門黃金海岸旁邊嘅龍珠島連接陸地嘅唯一一條橋, 呢位住客必定有一件天大嘅事要處理, 先要出動佢架神車係十號風球下摩西上身硬闖出島….#佢架車咩牌子型號 #咁都無死火 #又無被沖落海 #好想買返架#唔知龍珠島係邊 #自己GoogleMap- 路比 — 無樂不作同盟會 –

Posted by 無樂不作同盟會 on Tuesday, 22 August 2017

睇埋劉華條片啦!

講完劉華支持填海,就講返環保組織「綠色和平」先!事關佢哋早前先出咗首歌,仲好Hit!

中、小學生唱《燕尾蝶》呼籲環保 網民超like:聽到我起晒雞皮

早排環保組織「綠色和平」先喺在Facebook上載了一段影片,記錄了一群中、小學生在郊野公園唱出《燕尾蝶》,學生們真誠、清澈的聲音大受好評,就連原曲作詞人黃偉文都留言:「我等了16年,終於等到這首真正被當成環保歌用的一天。」

寸土寸金的香港,都市人近年為了增加土地供應,不惜「摘去鮮花」,更有指會將郊野公園變為高樓大廈。環保組織「綠色和平」就郊野公園保育問題推出了一個《燕尾蝶》的MV,由一群香港的中、小學生演唱,他們去了香港不同的郊野公園,用歌詞唱出心聲:「這地球,若果有樂園,會像這般嗎?」。

影片獲得網民高重關注,至今已超過621萬人次觀看,網民除了大讚MV拍得非常有誠意外,更指「好聽到起雞皮」;而《燕尾蝶》的作詞人黃偉文都忍不住轉載,並留言:「我等了16年,終於等到這首真正被當做環保歌用的一天。」

郊響樂《燕尾蝶》:保衛郊野,立即聯署

【#本周焦點-郊響樂《燕尾蝶》🦋首播】「這地球,若果有樂園,會像這麼嗎?」香港唞氣喘息嘅淨土,係前人努力耕耘,傳承後代嘅禮物。為咗繁華,我哋「摘去鮮花」,為咗文明,我哋「情願被同化」,唔通就係下一代嘅命運?郊野公園如今危在旦夕,立即聯署,守護屬於全香港人嘅郊野公園👉https://act.gp/2MYtr6W#保衛郊野公園 #郊野公園不是選項

Posted by Greenpeace 綠色和平 – 香港網站 on Monday, 10 September 2018

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!