爸爸2

女大18變!《爸爸2》12歲多多 變長腿美少女

最新娛聞

廣告

內地親子真人騷《爸爸去哪兒》大受歡迎,拍完一季又一季,至今已拍到第六季,雖然仲未播出,但一眾曾經出鏡嘅星二代都受注目,就算完咗節目仍然會有好多人follow佢哋嘅消息,好似當年有份參與《爸爸2》嘅大姐姐「多多」黃憶慈當年得8歲,一眨眼,她今年已經12歲了!最近多多媽咪在微博上就上載了多多的近照,見到多多長得亭亭玉立,長相甜美,成個女神咁,唔少網友都大讚多多有潛質入行做藝人!

撰文:東方新地 圖片:多媽7788微博

《爸爸2》「多多」女大18變!網友驚歎 變長腿美少女

多多黃憶慈是黃磊、孫莉的大女兒,8歲參加《爸爸2》,她性格斯文,乖巧懂事,是個懂得照顧別人的體貼小女孩,當時不少觀眾讚她的心。

 

多多 女大18變!

多多自從《爸爸2》鮮有幕前現身,但唔經唔覺她已經12歲了,睇吓多多媽咪偶爾在微博分享多多近照,唔少網友讚她長相清秀甜美!

多多在《爸爸2》後人氣急升,吸納了不少粉絲,而多多媽咪會集合禮物畀囡囡一次過拆,見多多都逐一拆開慢慢細心睇,仲不忘多謝大家嘅愛錫!

去年萬聖節,多多同一眾小朋友cosplay,多多就扮公主,好多網友大讚她好靚女!

黃磊、孫莉悉心栽培一對囡囡,畀佢哋學琴學畫,真係才貌雙全!不過黃磊話過培育女兒的心得,是不會對她們有過分及過高的要求,只要她們快樂地學習和成長。

據知黃憶慈目前於北京一所非常有名的國際學校就讀,每年的學費大約十幾萬,要想進入學校英語還必須通過考試,難怪黃憶慈啲英文講得咁好!多多早前就喺學校老師指導下,設計及親手造咗一條魚尾裙畀自己!

早前多多同妹妹應邀到法國巴黎行兒童時裝騷,不過原來行騷前出現一點小狀況,多多媽在微博說進場前接到大會嘅電話,妹妹話唔想行騷,多爸安慰細女話有姐姐陪着她,但妹妹還是有點害怕和猶豫,之後多多便匆忙掛斷電話,所以到佢開前都不知道妹妹能不能完成她的第一次行騷。直至見到姐姐拖住妹妹小手出場一刻,多媽眼紅紅,覺得得妹妹勇敢姐姐有承擔!

多多牽著妹妹的照片,看起來已經像個小大人。

演舞台劇

12歲嘅多多之前在賴聲川導演舞台劇作品《水中之書》有份演出,原來早喺多多2歲時已舞台劇同賴聲川導演有淵源,事關當時多爸多媽演出賴導的《暗戀桃花源》,當時還帶住多多跟著巡迴演出,多多媽媽發文回憶:「她幾乎會背每一個人的台詞,也熟悉舞台的每一個角落,她一直有一個夢想,就是能夠成為一名舞台劇演員,這一次夢想成真,明天晚上我的小多多將第一次走上戲劇舞台,我親愛的女兒,媽媽為你驕傲!」

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!