喜劇之王

周星馳趕拍《喜劇之王2》 主角陣容面目全非?

最新娛聞

廣告

周星馳經典作品多不勝數,無論電視翻播幾多次,有時都真係忍唔住坐定定再睇,《喜劇之王》就係其中之一!最近有消息指星爺已拍板開拍《喜劇之王2》,佢本人當然唔會再做男主角啦,所以搵來三位內地演員擔正,唔知大家點睇呢……

撰文:東方新地|圖片:新傳媒、微博、電影截圖

《喜劇之王》超經典

星爺近年已退居幕後,觀眾已多年未有機會在大銀幕上看到其演出,不過星爺多部經典作品早已深深留在觀眾心中,翻睇又翻睇不在話下,甚至連啲對白都背熟晒!而《喜劇之王》,亦是唔少香港人的集體回憶!

《喜劇之王》場面 (難以盡錄)

《喜劇之王2》 主角陣容面目全非?

今年星爺全力趕拍《美人魚2》,不過該片需要用上大量特技,後期製作需時,所以未能趕及2019年賀歲檔上映。故星爺近日亦已拍板開拍《喜劇之王2》頂上!星爺自己當然唔會再演主角,班底亦都唔可能再見到莫文蔚、張栢芝,所以據知會搵來三位內地演員擔綱主演,男主角王寶強更是星爺親自邀請!

至於兩位女主角,就分別為39歲內地女星姚晨、以及近年甚得星爺重用的「星女郎」林允!由於時間緊迫,星爺只負責《喜劇之王2》監製,並由邱禮濤導演執導。邱導喺行內出晒名係「目標王」,拍電影極少超支或超時,加上《喜劇之王2》並無特技場面,相信可以如期上映俾大家欣賞!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!