陳展鵬

陳展鵬迎娶單文柔 海上婚禮浪漫動人

最新娛聞

廣告

今日(10月13日) 係視帝陳展鵬迎娶單文柔的大日子!陳展鵬今早接過新娘單文柔後,去到船上舉行婚禮,新娘子肯定畢生難忘!晚上兩人於四季酒店舉行婚宴,場面浪漫又幸福,恭喜兩位!!

撰文:東方新地|圖片:

煎Pang上月宣布結婚

上月10日,陳展鵬率先在無綫的Big Big Channel宣布婚訊,同晚向傳媒發聲明,正式宣布與28歲前港姐女友單文柔結婚!煎Pang表示期待組織小家庭,並盼得到大家祝福。

兩度浪漫求婚 單文柔冧爆

之後單文柔接受傳媒訪問,大爆煎Pang求過兩次婚,第一次在香港趁佢睡覺時,用一隻自己摺的心形紙戒指戴在其手指上,待佢醒後才發現,雖然好冧但單文柔都say no。第二次在英國,煎Pang在人流甚多又有巴士的大街再跪低求婚,這次單文柔最期待的畫面終於出現,如此感動當然點頭say yes啦!

單文柔 獲港姐好友送上婚前驚喜派對

單文柔同屆的港姐亞軍劉穎鏇及落選的魏韵芝,早前為準新娘送上驚喜,原來兩人預先訂房替準新娘舉行婚前派對,房內放滿粉橙色嘅汽球,仲有「bride to be」嘅橫額,Phoebe一入到房就好驚喜咁話﹕「嘩,好靚呀!」

兩位好姊妹仲甜蜜向佢獻吻,派對現場又以粉紅色為主色,擺滿粉紅色氣球及花瓣,真係好Sweet!

魏韵芝就留言話:「Congrats my Soulmate,Hope you liked the surprise(恭喜晒我們的心靈伴侶,希望你鍾意呢個驚喜。)」 又話﹕「女人的浪漫,誰說玫瑰只可以男人送?」佢講笑話Phoebe係幸運女神,反問點解唔係自己!

單文柔舉行婚前派對,房中掛滿汽球和寫上Bride to be的橫額,而她們還為準新娘戴上小后冠和彩帶,兼送上小蛋糕﹑花和香吻,逗得單文柔驚喜又開心。

 

今日(10月13日)就係陳展鵬迎娶單文柔的大日子,新郎煎Pang一早於中環四季酒店接過新娘單文柔,之後去到船上舉行婚禮,新娘子肯定畢生難忘!

 

陳展鵬一身西式禮服一貫地有型,而單文柔則身穿露肩婚紗,盡現美好身段,性感又高貴!兩人在親朋戚友見證下註冊成婚,恭喜恭喜~

 

晚上陳展鵬與單文柔於四季酒店舉行婚宴,兩人換上另一套禮服見傳媒,單文柔表示中午宣讀誓詞的部分令佢非常感動,另外又指有唔少結婚儀式都刪減了,包括未有玩新郎環節之類。而煎Pang就表示父母都非常高興,令平時比較cool的爸爸都特別開心,好滿意新抱仔!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!