網民

女網民兩首歌吹足幾個月 收鄰居來信:「可唔可以轉歌?」

熱話

廣告

或者你都聽過屋企人同你講:「幾十年前,家家戶戶都開晒門,大家好似一家人咁㗎!」而家就係個個長期閉門,可能連隔離屋姓咩都唔知,講大聲少少又驚畀隔離屋聽到,小朋友練鋼琴都要即刻閂門,廢事畀人投訴。而近日內地就有女網民分享自己喺屋企苦練樂器,就收到鄰居嘅一封信……

撰文:東方新地 |圖片:劇照

女網民兩首歌吹足幾個月 收鄰居來信:「可唔可以轉歌?」

話說該名喺屋企練習樂器嘅網民就分享咗一張相,相入面係隔離屋寄畀佢嘅信。信入面提到網民幾個月嚟只係吹奏《My heart will go on》同《天空之城》兩首歌,所以鄰居想提出兩個請求:「能否不要總是吹這兩首曲子?能否不要總是將Fa吹成#Fa?那樣實在有損聆聽您吹奏的音樂時的能受。」

唔單止咁,鄰居仲喺信中教埋網民正確吹奏音調,同時附上《my heart will go on》嘅五線譜同簡譜,希望網民對樂器嘅掌握更上一層樓喎!

其實呢位鄰居心地都唔錯,正常嘅人一定會覺得呢啲係嘈音而大吵大鬧,不過呢位鄰居仲糾正網民喎!算係咁啦!

關鍵詞
網民