迪士尼

男子遊迪士尼拍打米奇頭 仲大聲反駁:「我打他又怎樣」

熱話

廣告

上海迪士尼日前再傳出遊客傷人事件,而今次嘅苦主竟然係人見人愛嘅「米奇老鼠」,話說一男子遊園期間拍打米奇頭,仲大聲反駁:「我打他又怎樣」⋯⋯

撰文:東方新地 | 圖片:新傳媒圖片、微博、梨視頻

男子遊迪士尼拍打米奇頭 仲大聲反駁:「我打他又怎樣」

去過迪士尼嘅人都知道,不時有演員穿住各個卡通人物嘅衫,喺園內出巡等遊人可以同佢哋合照,不過上海迪士尼日前再傳出遊客傷人事件,有卡通人物被拍打!

 

事緣有內地網民喺微博聲稱與友人共赴上海迪士尼,途中見到米奇、米妮,本想上前合照,忽然有一個男子從老遠衝過去大力拍咗米奇頭一下,遭工作人員阻止!

遊人同工作人員叫佢唔好拍,男子身旁嘅女子表現尷尬想拉男士離開,但男伴堅持自己沒有錯,大聲以國語不停質問工作人員:「我怎麼不能打他頭﹐我打他又怎麼樣!」遊人話咁嘅行為係唔啱,仲話「米奇是我們的朋友!怎麼可以去打他!」

男子好激動手指指反駁工作人員!

園內工作人員解釋,園內吉祥物、卡通人物所配戴的頭套動輒7、8公斤重,忽然受外力衝擊,很容易造成頸椎受傷,希望遊客都能遵守「只看不動手」的文明規定。

唔少網友睇到短片都好嬲,話:「你戴上頭套我拍你試試」、「如果換做別人沒理由的拍你頭,我想你應該已經還手了吧!」

喺迪士尼都發生過同類事件,今年7月,Shelliemay出巡被男士大力拍打,扮演Shelliemay嘅演員痛到即時雙手按頭坐在地上,最後要由工作人員扶入休息室。

據知,該遊客當日被要求立即離開園期,而且未來半年也禁止再次入園內。

關鍵詞
迪士尼