吳雨霏

吳雨霏產後正式「出關」 大嘆在職媽媽心聲!

最新娛聞

廣告

歌手吳雨霏(Kary)自從6月誕下囝囝Asher後,一直停工留家一心相夫教子。最近,Kary終於出山啦!日前,Kary身穿黑色珠片閃裙出席生BB後後的首個化妝品牌活動。Kary身穿緊身珠片裙,大晒與產前無異嘅Fit爆身材。昨日,她更在社交網大嘆當媽後返工感受大不同,道出無數在職媽媽的心聲。

編輯:東方新地|原文:SUNDAY KISS|圖片:吳雨霏Instagram

吳雨霏珠片裙 華麗轉身換尿片

日前,Kary身穿黑色珠片閃裙出席生BB後後的首個化妝品牌活動。Kary身穿緊身珠片裙,大晒與產前無異嘅Fit爆身材連,丁子高都在IG讚嘆:「點解生完仲咁Fit?」

當日出完活動回家後,Kary就在社交網上繼續分享當媽後的湊仔日常。Kary上載了兩張「人前人後」對比照,人前係個Kary時尚星媽。

人後卻是個甚至連裙都未換 就繼續「把屎把尿」樂在其中的新手媽媽,畫面超有愛。

吳雨霏訴在職媽媽心聲

生BB後首次接Job嘅Kary表示,當媽後更加明白在職媽媽的心情,想繼續產前的生活,又唔想錯過囝囝的成長時光。Kary留言大嘆在職媽媽有苦自知的心聲,「當了媽媽之後,更加明白和體會在職媽媽的心情。要在家庭和事業中取得平衡真的一點都不容易!最難應該是要放下小孩讓其他人照顧,又擔心又不捨得。我只是工作幾個小時但已經很不捨得,幸好有家人幫手照顧Asher,我才安心。」

View this post on Instagram

After having to leave Asher for work last week, I have a whole new level of respect and appreciation for all the working moms out there. The struggle is real, the balance is hard. To be able to manage career and family (and sleep) is not an easy task. I was away for work for only few hours and I already missed Asher sooooo much… (I know, crazy mom gotta let go😅) Whether you are stay at home mom or working mom, I just want to let you guys know that you are doing a GREAT job! respect!!! ✊🏻 當了媽媽之後,更加明白和體會在職媽媽的心情。要在家庭和事業中取得平衡真的一點都不容易!最難應該是要放下小孩讓其他人照顧,又擔心又不捨得。 我只是工作幾個小時但已經很不捨得,幸好有家人幫手照顧Asher,我才安心。 無論你是全職還是在職媽媽,你們都是好棒好棒的媽媽,大家一起加油! #motherhood #momlife #womensupportwomen

A post shared by Kary Ng // 吳雨霏 (@ngk) on

吳雨霏手抱B仔 首晒著泳衣照

過去試過大騷三點式的Kary,已為人母後就收起性感,只是穿上橙紅色一件頭泳衣,用一條長巾綁住Asher抱於胸前,以英文留言說出與兒子肌膚之親的感覺:「這是生命中最甜蜜的開始!」

Kary又用英文留言講述「肌膚之親」,佢話:「用孭帶孭住bb係母子間最甜蜜、最親密嘅時刻,我會好好珍惜仲可以孭住囝囝嘅時光!」

BABYWEARING || Did you know that skin-to-skin contact releases feel-good oxytocin for reduced stress, increased feelings of love, and the desire for connection in you and your baby? It’s the sweetest start to life ❤️👶🏻 I believe in babywearing wholeheartedly. There’s nothing sweeter than endless cuddles with my sweet little dumpling and I’ll cherish all these little moments while he’s still small enough to carry! (And yes that’s a scar on my butt that I don’t plan to photoshop)

仔細睇相中Kary臀部位置有一個明顯嘅疤痕,Kary就留言話:「是的,這是我屁股上的傷疤,我不打算去修圖。」

雖然圖中隱約見到Kary有小小「肚凸凸」,似乎仍須努力修身。不過,呢件泳衣佢喺產前已經着過,今次生完再着都完全冇難度!

吳雨霏親測推介:「產後紮肚修身快」

Kary晒出產後泳衣照後,不少網民大眾佢:「恢復得好快,身材Fit爆!」Kary不私心、九秒九同大家分享自己產後修身秘訣——「紮肚」。

吳雨霏 低調百日宴

早前,囝囝Asher100日大,Kary就會寶貝仔搞咗個低調又溫馨的百日宴,依然未公開囝囝正面。

吳雨霏樂做母乳媽媽 半夜湊B冇覺瞓

升呢做媽媽嘅Kary,不時喺社交網大晒幸福湊B日常。百日宴收到祝福後,Kary更喺IG Story留言感謝大家嘅祝福,更罕有咁親自介紹一番寶貝仔Asher:

「Asher目前3個半月大,BB出世後我一直餵佢食人奶,為咗佢半夜唔駛成日餓醒,我哋每晚11點都會餵佢一次。不過…Asher每隔2個鐘都依然會好準時咁起身扭計」

之後,Kary喺半夜起身湊仔,大嘆產後媽媽冇覺瞓。佢留言話:「而家Asher每晚直到早上7點都唔會扭計食奶,但每晚依然會醒2-3次扭計要抱抱或者想食奶嘴,當我起身氹掂佢之後,佢就會馬上瞓返」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
吳雨霏