陳貝兒

陳貝兒失婚後變孝順乖女 出街陪媽媽shopping!

最新娛聞

廣告

真係唔知時運低定同電視台八字唔夾,陳貝兒兩次主持《嫁到這世界邊端》都出事,去年第一輯就同老公黃國棟分居搞離婚,今次就因為生膽石入院做手術,好彩陳貝兒已經放下前夫重新上路,而手術後亦都聽晒醫生話多飲水好好照顧自己。

撰文:東方新地|圖片:東方新地

陳貝兒出街陪媽媽shopping

失婚後好多人關心陳貝兒有冇發展新戀情,佢就話識咗唔少新朋友不過就未有時間了解住……梗係冇時間啦,因為難得見佢出轉街,都係拖住媽媽shopping,頭都唔抬自顧自買嘢,仲邊有時間同機會留畀新朋友呢?

作為佛教徒的陳貝兒,係大學時期已開始食素。她認為食肉時需用更多能量消化,令到身體易累,而食素就可以減少身體負擔,令身體更輕盈、精神。

食素近20年的陳貝兒認為吃素一定要懂得選擇,例如多吃不同顏色的食材,剛開始食素時,要由多菜少肉開始,再戒紅肉,然後戒海鮮,循序漸進,令身體能適應。

陳貝兒亦有開設素食餐廳「Green Common」,對她來說餐廳雖然是一盤生意,但意義不在賺錢,而是希望更多人認識素食的好處。依家餐廳有不少藝人食客捧場,包括王浩信、馮盈盈及姚子羚等。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
陳貝兒