苟芸慧

苟芸慧:「心目中最靚仔老公係佢!」 火速復工只因呢位男神 !

最新娛聞

廣告

啱啱新婚冇耐嘅苟芸慧近日已火速復工,認真落力工作!不過,原來苟姑娘咁心急復工係因為一個男人!講梗嘅唔係佢老公陸漢洋,而係喺戲中飾演佢老公嘅呢位男神!究竟係邊個男人有咁大吸引力?!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫

苟芸慧火速復工只因呢位男神

日前,苟芸慧現身網劇《飛虎之雷霆極戰》記者會,苟姑娘就大爆話:「因為馬國明做我老公先拍,依家心目中最靚仔老公係佢!」,嘩!啱啱呢頭先同錫礦大王後人陸漢洋結婚,嗰頭就咁樣講,睇嚟苟姑娘都好大膽下,一啲都唔擔心自己老公會嬲豬!

苟姑娘仲話今次連酬勞都冇問就即時答應,咁梗係嘅,事實上苟姑娘婚後唔憂做,聽講仲收千萬家用,依家出嚟拍網劇好明顯就係搵啲細藝,打發下時間!

嫁錫礦大王後人 苟芸慧收千萬家用

35歲的苟芸慧早年因甲狀腺出現問題而肥腫難分,被逼減產醫 病,令其演藝事業停滯不前,人生跌落谷底。直至兩年前戀上45歲的 陸漢洋,苟芸慧約滿無綫離巢,愛情與靚樣返晒嚟,今年2月更大晒三卡求婚鑽戒,宣布嫁得。

170萬求婚鑽戒

當日苟芸慧除了新婚 晒幸福,還大晒今年 2月 陸漢洋求婚時送的大大粒鑽戒, 鑽戒是 Tiffany & Co.的Tiffany Setting六爪 鑲嵌鑽石戒指,重三卡,約值170萬港幣。

富三代陸漢洋

上周五(19日)是陸漢洋與苟芸慧在上水雙魚河設宴的大日子,新郎哥陸漢洋先行出門口 向在場傳媒逐一派千元利是,新娘子苟芸慧隨後翹實老公幸福出場。

一對新人非常識做,應傳媒要求錫完又錫,盡顯恩愛,陸漢洋更錫住苟芸慧隻手唔肯放,氹得老婆心花怒放。

最初傾婚事時,陸漢洋不太贊成以童話故事做主題,但苟芸慧 表示他們的愛情故事就像公主與王子的相遇一樣,陸漢洋終於軟化 並樂意配合,為博老婆一笑,做野獸都冇所謂。據知情者透露:「唔好睇William(陸漢洋)外表似浪子,個底又有啲花,佢對苟姑娘真係好到不得了,籌備婚事乜都以老婆行先,想畀一個難忘回憶佢。由 於甲狀腺病有機會復發,所以苟姑娘唔可以太操勞,William 亦唔會 畀老婆再出嚟捱更抵夜,最多都係拍吓網劇出吓騷賺錢買花戴,想 佢專心做陸太享福,呢兩年苟姑娘成日跟住William 去賽車,有時都會幫手搞車會啲嘢,以後都會 夫唱婦隨。至於家用方面, EWilliam亦好疏爽,司機同車 任用、冇上限信用卡任碌,仲 會照顧埋老婆外家,過千萬家 用一定走唔甩。總之苟姑娘以 後就生活無憂,安心幫陸家傳 宗接代啦!」

浪子投公主所好

陸漢洋待苟芸慧如珠如寶,年初開始籌備幾乎環遊全球的世紀婚 禮,他們在歐洲、加拿大、韓國及香港等地,先後求婚、影結婚相、 註冊、行禮和擺酒,相信花費不菲。上周五(19日),在上水雙魚河鄉 村會所舉行以童話故事為主題的婚宴,早上在雙方長輩、親 友約80人見證下舉行簡單而隆 重 的 證 婚 儀 式, 隨 後 設 午 宴。到晚上苟芸慧換上《美女與 野獸》中貝兒公主的晚裝, 宴請200多名親友,陸漢洋更戴 上野獸頭套出場與苟芸慧共舞。

娶得美人歸的陸漢洋戴上野獸頭套出場扮野獸,與穿上黃色貝兒公主低胸晚 裝的苟芸慧在婚宴中上演真人版《美女與野獸》,重現戲中共舞的浪漫場 面,最後更跪地向苟芸慧獻花。好友關心妍則負責唱主題曲〈 Beauty and theBeast〉,一對新人敬酒答謝。

苟姑娘話因為自己姓苟,所以特意搵來九(苟)位姑娘做姊妹陪嫁,成員包括王君馨、李亞男、 伍詠薇、岑麗香、簡慕華、潘曉彤、梁嘉琪、倪晨曦同一位圈外朋友,位位都咁索!

上月生完二仔的鍾嘉欣身在加國未能回港 出席好姊妹婚宴,有心思地拍片唱英文情 歌送上祝賀,當晚在婚宴上公開播放,令 苟芸慧非常感動。

芸慧都嫁埋,處女黨終於全面瓦解,陀 七個月的李亞男直言 當姊妹不感到辛苦,更獲苟芸慧特別安排訂製平底鞋,笑言在肚 裡的 也感受到喜慶氣氛。

宴在上水雙魚河戶外草地舉行,陸漢洋與苟芸慧晚上宴請 200位親友到場同歡,婚 宴以「童話故事」為主題,並以陸漢洋的一級方程式戰車作為花車迎接新娘,更有大屏 幕播放一對新人的甜蜜婚照。

忙完工作忙生B

對於為陸家生B,苟芸慧自知孭重飛,婚宴當日她接受傳媒訪問時豪言 三 年 內 成 事 :「 想 生 四 個 , 順 其 自 然 啦 ! 」陸 漢 洋 則 笑 言 :「 生 B 唔 會 全 速 , 我 哋係玩耐力賽,各自都有心願,希望工作上完成先,工作排到農曆新年 後,婚後我亦要盡快投入賽車賽季,可能兩至三年後先生B。將來有小朋 友,我哋希望多花時間陪伴成長,唔想隨便交畀工人照顧,小朋友成長每個 時刻都好重要,所以唔想喺大家工作最忙嘅時候做呢件事。」

陸漢洋是「錫礦大王」陸佑後人,父親為香港公和建築創辦人陸孝佩,除 了是富三代,陸漢洋更是職業賽車手,10年展開其賽車手生涯,12年被選為 上海林寶堅尼的官方車手,亦是唯一一名中國 區的華人官方車手。他是首名華人車手獲邀參 加2016年「法國利曼24小時耐力賽 —短途世界 盃」,翌年在這項國際大賽世界50隊列強中躋 身前10名,亦成為首名奪得「洲際勒芒衝刺盃」 年度總冠軍的華人。經常為賽車周圍飛的陸漢 洋,去到邊都帶住老婆苟芸慧,生B 計劃應該唔使等三年咁耐囉!

顯赫世家

現年45歲的陸漢洋,是馬來西亞錫礦大王陸佑後人、父親陸 孝佩為公和建築創辦人,最威水係以55億天價承建中環匯豐總行工 程、媽媽Catherine 則為聖安娜餅店創辦人。

不過陸孝佩有元配夫人談坤元,陸 漢洋未出世,父母已經分手,其母帶著 陸漢洋遠走美國相依為命,與父親緣薄 的陸漢洋到20歲時才認祖歸宗,跟族譜 改名為陸恭和。即使如此,依然被陸家 當正二奶仔,陸孝佩去世時,連訃文都 只見正室兩個兒女,冇陸漢洋份。

芸慧話晒都係無綫曾經力捧的花旦,陸漢洋在圈中好友亦不少,當晚畀到賀的來賓包括胡杏兒夫婦、蔡一智夫婦、蔡一傑、馬德鐘及趙希洛等等, 就連高層樂易玲都有現身,卡士肯定勁 過陳展鵬大婚。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!