黎姿

精選47歲黎姿年輕𡃁妹相 無敵愛美神上身!

最新娛聞

廣告

無綫深夜時段重播嘅劇集《珠光寶氣》,劇情進入高潮,今次同大家搵咗劇中畀人鬧得最多嘅二妹黎姿(現改名黎珈而)𡃁妹仔圖片,真係超級無敵愛美神,係男人都冧到暈!

撰文:東方新地|圖片:東方新地

精選47歲黎姿年輕𡃁妹相

|86年 玩分身術

85年14歲入行已成耀目新人嘅黎姿(Gigi),86年獲娛樂周刊大篇幅介紹,相中嘅 Gigi豪爽男仔頭襯成熟黑色OL 裝,毫無違和感之餘仲大玩分身。

|87年兼職Model

87年未滿16歲嘅黎姿替G2000做服裝model,一臉稚氣仲有少少包包面,呢套芥辣黃外套,盡顯春夏活力。

|90年 露3吋乳溝

90年19歲俏麗可人嘅黎姿已開始行性感,接受周刊訪問時,露出三吋乳溝,加埋兩個迷人酒凹同甜到漏嘅笑容,性感又誘人。

|91年 首留長髮

90年黎姿簽約無綫作影視發展,91年接受官方周刊專訪時展示日後成為標誌髮型嘅長髮新 look,清爽又青春。

|92年 大晒巨咪

92年仲未滿 歲嘅黎姿化身火燄美人,鮮紅唇襯鮮紅色晚禮裝展現成熟魅力,隨時突圍而出嘅澎湃巨乳,為佢贏得「愛美神飛彈」稱號。

|93年 玩孕婦裝

93年黎姿首闖樂壇, 歲時替某青春偶像刊物影咗輯充滿美感嘅沙龍相,但佢呢套灰啡色one-piece裙睇落似孕婦,最嘥料係經常用頭髮遮住逼爆上圍。

|93年 型格寫真

93年有偶像刊物替黎姿出寫真集,但絕大部分相玩粗微粒同曝光效果,呢張潮戴網裝頭紗嘅相,係全本書最 sharp最型格。

明眸皓齒

呢張相係全本寫真集最大頭嘅一張,相中黎姿明眸皓齒靚到爆。

|94年 露兩手

黎姿多才多藝,演戲唱歌跳舞小提琴古箏樣樣皆能, 估唔到玩雜技亦有一手,呢個動作難度唔算高,不過激罕露打底褲挽回唔少分數。

|94年 澎湃活力

黎姿94年擔任某偶像刊物嘅封面人物,內頁中Gigi一身sporty裝束,令人感受到嗰份青春無敵嘅澎湃活力。

胞弟車禍後11年終站起來 黎姿感動:他的堅毅令我進步

黎嬰於2007年在跑馬地發生車禍後,一度成為了植物人,愛弟心切的黎姿為了弟弟的醫學美容事業,毅然放棄了演藝事業,接管弟弟的生意。黎姿在2008年下嫁商人馬廷強,夫妻二人多年來為美容公司盡心盡力,直至上年更成功申請上市,總算對弟弟有所交代。

好事一浪接一浪,未知黎嬰是否被黎姿的舉動而感動,一直未有放棄復健,終在今日傳來喜訊!黎姿在個人Instagram分享了數張相片,黎嬰已經可以擺脫輪椅、拐杖,靠自己力量重新站起來!相片中見黎姿蹺著弟弟的手,露出了幸福的笑容,相信這一刻對黎姿來說,以往的辛苦都變得不再重要。

黎姿留言感謝弟弟,多年來沒有放棄自己,他的堅持才是自己最大的動力:「一路走來不算容易:從第一間店開始,得以增建了中環、尖沙嘴店,加上擴充銅鑼灣店的空間,今年公司總共裝修了18,000平方呎,踏上新的里程。

每次我感到疲憊的時候,都會感到有一股強大的力量在背後支持我、鼓勵我。我弟弟十多年來為生命而奮鬥,雖然他失去了自由行動的能力,但他依然擁有堅定的意志,積極的觀念,以及對生活的無限熱愛。每一次我在工作上遇到難關,他不屈不撓的精神總會重新燃點起我對工作、對醫學美容行業、對生命的熱誠。

今天,弟弟可以站起來與大家見面,我真的非常非常感動。他的堅毅精神是令我不斷進步的動力,我會繼續奮鬥下去。」

47歲生日半島慶生 黎姿 激罕公開同老公合照

10月1日係黎姿嘅47歲生日,她在社交平台上載3張慶生照片,其中一張罕有公開與老公馬廷強合照,Gigi留言話:「多謝老公和好友們和我一同渡過一個開心的晚上」

相中黎姿捧住一束花,老公喺身後搭住佢膊頭,Gigi輕輕挨住老公胸懷,流露幸福甜蜜笑容,一眾網民都留言祝賀女神生日快樂!

之後,Gigi再上載一張鮮花相,留言:「今年正日生日只和爸媽、弟弟、女兒們一起過。成長了也到了另一境界,心中有堙花,每日都是生日和節日,謝謝各位朋友送來的鮮花和禮物😘祝我們大家日日都是㑰節日和生日那般快樂和健康」唔使問都係好友、家人趁Gigi生日送畀佢啦!

Gigi間醫學美容公司搞得有聲有色,仲上埋市,早前強颱風山竹襲港,一落波身為老闆娘的黎姿馬上去新新舖地盤巡視,留言:「颱風過後太陽出來了,馬上趕工,希望快點完成另外一個新project。」

忙於工作,黎姿也不忘照顧一對7歲的孖女家蔚 (Patricia)、家鎂 (Gianna) 及5歲細女Pegella,一放假就帶三個囡囡出去玩,不過貪靚嘅Gigi話最重要係做足防曬施,除咗搽防曬仲穿上薄薄嘅長袖衫同戴帽!

Gigi早前趁三個女放暑假帶佢哋去旅行,仲買精緻嘅蛋糕畀佢哋食㖭!

小方教囡囡游水

Gigi又安排咗囡囡學游水,原來係去咗方力申開辦嘅游水學校上課,小方仲親自教授,這些機會真係唔係人人有!

黎姿 帶小朋友放電

之前黎姿帶住一對7歲的孖女家蔚 (Patricia)、家鎂 (Gianna) 及5歲細女Pegella,去中環海濱欣賞世界知名的太陽馬戲巨作KOOZA,今次嚟香港演出個半月,門票要一早搶購,一票難求,不過黎姿為三個囡囡開心,當然一早撲定飛,嗰日見佢帶住三個囡囡,同行有工人,不過囡囡都係跟實媽咪,黎姿一邊喺手袋搵緊啲門票,一邊又要顧住三個囡囡,同時又搵緊個入口,雖然有啲狼狽,不過靚媽依然咁淡定,之後帶住囡囡入場,三個囡囡表現興奮,不停講不停笑,黎姿望住三個女就會心微笑,你快樂所以我快樂,呢啲就係做媽媽最大嘅回報!

Gigi工作同家庭嘅時間都安排好好,喺佢眼中最開心係親自送午飯到囡囡學校畀佢哋,睇吓,兩個飯袋都有囡囡個名㗎!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!