亞軍

女神點只劉穎鏇? 盤點8位歷屆索爆港姐亞軍

香港小姐

廣告

2016年港姐亞軍劉穎鏇(Tiffany)樣靚身材正,拍劇集做綜藝都有亮眼表現,成功攻陷一班觀眾!雖然話每年港姐冠軍大多都可以名留青史,但其實好多亞軍人馬都同Tiffany一樣高質,唔少人仲覺得佢哋值得攞冠軍㗎!以下咁多位,大家最喜歡邊個呢?

2016年港姐亞軍|劉穎鏇迷倒觀眾

身高174cm的劉穎鏇在《3日2夜》與江嘉敏帶大家遊歷土耳其伊斯坦堡。節目中大家除了欣賞土耳其的特色景點之外,當然少不了留意兩位女神的互動!Tiffany在鏡頭前可愛真摯不造作,成功攻陷一班觀眾!

亞軍

雖然冇以往大家最期待的浸溫泉環節,但Tiffany同江嘉敏去了享受土耳其浴,非常吸睛。靚女浸浴喎,一定好好睇啦!

亞軍

劉穎鏇於1997年出生,喺2016年港姐競選奪取「亞軍」、「最上鏡小姐」及「現場最受歡迎佳麗獎」三個獎項,擁有青春無敵的甜美外貌加上174cm模特兒身材,兼有豐滿上圍,外在條件無得輸!當年都有唔少觀眾話佢比馮盈盈更值得攞冠軍!

亞軍

亞軍 2016年冠軍馮盈盈、亞軍劉穎鏇、季軍陳雅思及友誼小姐張寶兒。
2016年冠軍馮盈盈、亞軍劉穎鏇、季軍陳雅思及友誼小姐張寶兒。(圖片來源:東方新地)

2017年亞軍|何依婷

2017年香港小姐冠軍由雷莊兒奪得,不過當時唔少觀眾就比較喜歡亞軍何依婷!有齊天使面孔加埋迷死人笑容,唔少網民都話唔明白點解佢去年會失落冠軍寶座,似乎都為佢輸咗俾雷莊兒而感到不值!

亞軍

亞軍 冠軍雷莊兒、亞軍何依婷及季軍黃瑋琦
冠軍雷莊兒、亞軍何依婷及季軍黃瑋琦

校花look迷死人

何依婷之前喺兒童節目《Think Big Family》中,著住校服扮學生妹,紅色外套灰裙子,又靚又pure!何依婷無論輕輕淺笑或哈哈大笑都係咁可愛迷人,仙氣隔住個mon都感覺到,難怪網民都不禁大讚佢絕對係校花!點解小編當年啲同學……

亞軍

何依婷身材都係比較纖瘦,唔算話有豐滿上圍,不過勝在夠平均又皮膚白滑,甜爆靚樣搭夠!

亞軍

2014年亞軍|王卓淇

可能大家都唔係好記得,王卓淇係2014年香港小姐亞軍,當年冠軍係邵珮詩、季軍則為何艷娟。王卓淇當選後曾參演劇集,演的都是配角,但不時都大晒無敵長腿。約滿後佢離開無綫,投身做KOL,喺社交網站都不時分享靚相派福利,男網民們當然無任歡迎!

亞軍

亞軍 笑容甜美,不過身材就平平無奇一啲!
笑容甜美,不過身材就平平無奇一啲!
亞軍 冠軍邵珮詩、亞軍王卓淇及季軍何艷娟
冠軍邵珮詩、亞軍王卓淇及季軍何艷娟

白滑長腿成標記

招牌長腿又白又滑,已成王卓淇的標記!

亞軍

2018年亞軍|鄧卓殷

2018年出爐港姐亞軍鄧卓殷(Amber),與冠軍陳曉華(Hera)一樣靚女,不過就完全唔同Style,笑容可愛甜美、嬌滴滴就似一個鄰家女孩,Hera外表太女神高不可攀?Amber感覺就比較親切貼地啦!

亞軍

亞軍 港姐決賽當日的泳裝問答環節上,Amber幫農夫改咗個新組合名「播種的機」,轉數快又有創意!
港姐決賽當日的泳裝問答環節上,Amber幫農夫改咗個新組合名「播種的機」,轉數快又有創意!
亞軍 冠軍陳曉華、亞軍鄧卓殷及季軍丁子田
冠軍陳曉華、亞軍鄧卓殷及季軍丁子田
亞軍 企喺馮盈盈隔籬細粒好多!
企喺馮盈盈隔籬細粒好多!

2013年亞軍|蔡思貝

蔡思貝曾到紐西蘭及德國留學,在2013年就讀德國海德堡大學民族學期間,趁暑假返港參選港姐,以5萬觀眾投票輸畀同屆的陳凱琳,屈居亞軍,而該屆季軍是劉佩玥。最終蔡思貝決定放棄學業簽約TVB,開始入行拍劇。

亞軍

亞軍 冠軍陳凱琳、亞軍蔡思貝及季軍劉佩玥
冠軍陳凱琳、亞軍蔡思貝及季軍劉佩玥

2012年亞軍|黃心穎

2012年港姐亞軍黃心穎,因為「安心偷食」事件一鋪清袋,選港姐後加入TVB,加上與馬國明拍拖,事業本來平步青雲,曾是大台力捧花旦之一,可惜因為被傳媒踢爆偷食人夫許志安,令馬國明受傷害,之後幾乎消失於幕前!

亞軍

亞軍 參選時的泳裝照。
參選時的泳裝照。(圖片來源:東方新地)

近年有唔少人睇番轉頭,都話其實2012年呢屆港姐真係超高質,除了現時大受歡迎的小花黃心穎及朱千雪外,仲有「靚湯」湯洛雯、身材出眾的林泳淘、陳潔玲,以及袁偉豪前女友岑杏賢等。

亞軍

亞軍 冠軍張名雅、亞軍黃心穎及季軍朱千雪
冠軍張名雅、亞軍黃心穎及季軍朱千雪

2010年亞軍| 張秀文

已經嫁人盛傳等生B的張秀文係TVB咪神就無人不知,但大家仲記唔記得佢係2010年港姐亞軍?當年冠軍陳庭欣、季軍莊思明,三人現時都喺大台發展中。

亞軍

亞軍 冠軍陳庭欣、亞軍張秀文及季軍莊思明
冠軍陳庭欣、亞軍張秀文及季軍莊思明

一代「咪神」誕生

張秀文都加入大台一段日子,雖然唔算有咩代表作,不過勝在肯搏肯露,無論係出席活動、遊戲節目、做主持還是拍劇,都例必谷盡其34D導彈上圍,自此成為一代「咪神」!

亞軍

2015年亞軍|龐卓欣

2015年一屆港姐,雖然幾乎係「十優港姐」麥明詩由頭帶到尾,但當時仲有一位靚女同佢勢均力敵,就係最後的亞軍得主龐卓欣!同樣係名校出身、外國留學、家底豐厚,「既生瑜 何生亮」所以當年不時傳出佢同麥明詩不和的傳聞!

亞軍

亞軍 冠軍麥明詩、亞軍龐卓欣及季軍郭嘉文
冠軍麥明詩、亞軍龐卓欣及季軍郭嘉文

唔憂做唔簽無綫

2015年選完港姐的龐卓欣,奪亞軍後冇簽約無綫,反而專注發展自己的事業,一邊教唱歌、一邊拍片做KOL。本身有家底,加埋富三代男友Solomon的無限支持,真係事業愛情兩得意。

亞軍

導彈胸大解放

龐卓欣本來就係身材有料之人,無大台制肘更加係鍾意著乜都得,早前佢同男友去美國參加音樂節,著住件白色喱士tube top晒火辣身材,4吋事業線一覽無遺!

亞軍

音樂節片段中,龐卓欣不時跟隨音樂節拍扭動小蠻腰,一對導彈胸跟住擺動,真係睇到網民眼都凸埋!

亞軍

既然有索爆身材,龐卓欣一啲都唔孤寒,不時都會喺社交網站分享性感相片,仲要唔噴血唔post,勁吸睛!

亞軍

1983年亞軍最經典|張曼玉

講到成就最傑出的港姐亞軍,點可以唔提張曼玉 – 1983年港姐亞軍兼最上鏡小姐?當年冠軍和季軍分別為楊雪儀、李月芙。相中可見19歲的張曼玉仲有少少baby fat,一把長黑髮夠晒鄰家女孩感覺,一件頭泳衣look好迷人!

亞軍

張曼玉多年來拍過無數經典電影,更曾五奪金像獎最佳女主角,著實係香港最出色女演員之一!

亞軍

張曼玉雖已年屆53,近年都較少公開露面,不過依然風韻猶存~

亞軍

圖片來源:新傳媒、Instagram