美女廚神

地獄廚神鄧紫棋回歸美女廚房 靠呢道家常小菜奪美女廚神之名

最新娛聞

廣告

鄧紫棋(G.E.M.)細細個就出道,18歲時仲上過TVB節目《美女廚房》,當年煮出震驚宇宙嘅「絲瓜蠔仔煮魚蛋」被封為地獄廚神第二位。不過G.E.M就未有放棄,經過TVB都停一停低,拍攝新一輯《美女廚房》,仲靠一道家常菜勝出。

撰文:東方新地|圖片:節目截圖、Instagram

地獄廚神鄧紫棋回歸美女廚房 靠呢道家常小菜奪美女廚神之名

事隔9年,上輯地獄廚神第二位嘅G.E.M.今年重出江湖,再次黎到美女廚房,希望洗脫污名。第一道指定菜式係「生炸芝心鴨丸配鮮橙醬」,不過G.E.M就唔夠膽斬鴨頸,搞到張振朗都忍唔住要出手相助。

煮到出嚟個賣相又唔係好差,不過評判就話得3個真係唔知邊個食好喇。

睇落無咩嘢,不過G.E.M試食時都忍唔住要吐返出嚟,原因係未熟!嘉賓陳家樂就話舊肉生過衛詩雅嗰舊,畀少少面食咗一細啖,好似好難食咁。

相反,坤哥、蕭正楠同美女學徒就勁讚!

對於今次以番茄炒蛋勝出,佢覺得好不可思議,佢係受訪嘅時間講到自己跟爸爸學煮嘅第一道餸就係番茄炒蛋,佢都有嘗試好多唔同嘅配方,配搭。

第二道菜嘅指定食材係墨魚,然後再由3位美女自由發揮。G.E.M同之前斬鴨一樣又係唔敢掂墨魚,今次到坤哥幫手。不過墨魚認真搞鬼,噴晒啲墨汁落坤哥到。

G.E.M決定煮番茄炒蛋加多個炒墨魚,仲大讚自己平時整開嘅番茄炒蛋好好味!

碟餸賣相都唔差喎!評判仲高G.E.M改碟餸個名好有諗頭。

G.E.M話每個男人食完呢道菜都會有返屋企嘅感覺!

所有人都一致激讚!

G.E.M感動到話過咗9年終於覺得自己大個女,可以嫁人。唔知有邊位男士咁好彩呢?

最後G.E.M以85.27分勝出,成為美女廚神。

送多幾張相俾大家睇睇,係新一集嘅劇照。

一齊重溫下九年前地獄菜式,真係搞到班主持差啲入廠。

一齊回顧當年片段!

https://www.youtube.com/watch?v=Ww5v68BZBGM

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!