車婉婉

車婉婉歲半兒子電兔上身 湊仔辛苦過拍劇!

最新娛聞

廣告

2017年,車婉婉以42歲高齡誕下混血囝囝Justus Quinlan(BBQ),轉眼間BBQ已經歲半喇!同出世嗰陣一樣份量十足,加上已經識行識走,一充滿電就好似電兔一樣,捉都捉唔住!媽媽車婉婉猛咁嗌攰,問有冇放電助理可以幫到手呀!

撰文:Sunday kiss 圖片:車婉婉ig、車婉婉Facebook

車婉婉 湊仔辛苦過拍劇!

最近時不時都會喺大台劇《是咁的,法官閣下》入面見到車婉婉,劇中飾演法官,成日都要黑起塊面,螢幕之下,車婉婉就係一個溫柔嘅好媽媽!日前佢PO咗幾張同BBQ去公園玩嘅相上ig,歲半大嘅BBQ,依舊斤両十足,着住件白色小背心,仲甚有「麻甩feel」!

BBQ咁活躍,又大隻,明顯係個健康嘅小朋友,追趕跑跳兩個鐘都冇停過,難怪車婉婉會猛話辛苦!「高齡日誌之你放電所以我冇電,週日,BBQ先生08起床,梳洗過後吃過早飯都是0930⋯ 吃貨BBQ強烈表示他已經入滿油,完全需要馬上放電 一到Playground,BBQ尤如電兔,不停跑、爬、跳⋯歷時兩個多小時,我就追住佢兩個多小,佢同我都全身濕透,怕佢吸番啲汗入去會唔舒服,即刻返去同佢一齊沖涼⋯ 沖完涼,都係1200,先至過咗半日,晏都未食,Q MaMa已經感到十分疲累,仲有大半日呀⋯ 有冇放電助理介紹?包保可以減肥!」

View this post on Instagram

高齡日誌之你放電所以我無電🤪週日,BBQ先生08起床,梳洗過後吃過早飯都是0930⋯ 吃貨BBQ強烈表示他已經入滿油,完全需要馬上放電😨😨😨 一到Playground,BBQ尤如電兔,不停跑、爬、跳⋯歷時兩個多小時,我就追住佢兩個多小時,佢同我都全身濕透,怕佢吸番D汗入去會唔舒服,即刻返去同佢一齊沖涼⋯ 沖完涼,都係1200,先至過咗半日,晏都未食,Q MaMa已經感到十分疲累🤪仲有大半日呀⋯ 🤪🤪🤪🤪🤪有無放電助理介紹?包保可以減肥🤣🤣🤣🤣 #高齡日誌 #qmamaslife #babyjustusq #週日放電活動 #你放電所以我無電 #MaMa巧眼瞓怎麼辦 #強烈需要放電助理

A post shared by 車婉婉 Stephanie Che (@cheyuenyuen1228) on

自己骨肉當然唔會介意為佢付出啦!尤其是對車婉婉嚟講,呢個仔亦係得來不易!首先入行之後有算命師傅批佢呢世都結唔到婚、生唔到仔!但係最終車婉婉41歲就自然懷孕,仲以42歲嘅高齡,生咗BBQ呢個健康巨B!

第一次做法官嘅角色,仲要邊餵奶邊拍劇,對於一個母乳媽媽嚟講都真係幾辛苦!對白長都唔係問題,最慘係餵奶令專注能力下降,而做法官講嘢又唔錯得,所以真係好大挑戰!

車婉婉囝囝瞳孔似混血嗲哋?

出緊牙仔嘅BBQ眼仔碌碌,識醒目望鏡頭影相之餘,仲見到B仔對眼可能遺傳咗嗲哋混血兒嘅瞳孔,睇落灰灰綠綠咁,加埋個髮型,幾靚仔!

原來BBQ已經有25磅重,而媽咪車婉婉就表示自己條腰頂唔住,而家接受緊治療,仲呼籲咁多位媽咪要注意抱BB嘅姿勢,相信車婉婉可能係抱B姿勢唔正確,而整親條腰。睇嚟車婉婉自己以後都要小心啲呀!

車婉婉自嘲高齡

上年車婉婉42歲,但仍無懼屬於高齡產婦誕下BBQ,所以佢而家不時都會以「高齡日誌」做主題,喺個人社交網分享育兒經驗或BBQ近況。之前,佢就大讚BBQ個生理時鐘非常穩定,每晚大概8點幾就訓教,朝早大概7點就會起身,照咁睇BBQ都應該幾好湊。

夏日炎炎,嗲哋媽咪就緊係要同BBQ一齊落下水,消消暑。

之前,車婉婉就話BBQ爬上張櫈嘅時候,連人帶櫈倒地,而BBQ嘅食指內側更被夾傷出血,不過好彩最後平安冇事!

上年3月28號,選擇自然分娩嘅車婉婉為混血老公誕下BBQ,重8磅9安士,正式做人媽咪。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
車婉婉