讓座

熟睡男被拐杖狂敲腳逼讓座 反問一句成功拒讓老伯!

熱話

廣告

「關愛座」又名「批鬥座」,皆因唔少人認為只要年紀唔乎合老人家嘅歲數或外貌嘅人,一坐落去「關愛座」就會被人自動波被「批鬥」!近日,台灣就發生一件男乘客坐關愛座被老伯批鬥事件,事件最後竟然被男乘客簡單一句反問成功K.O.無禮老伯!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫

熟睡男被拐杖狂敲腳逼讓座

事源有一位台灣女網友喺網上群組發文,指自己返工途中遇到有老伯上捷運後,不斷用拐杖敲一名男乘客嘅腿,同時要求對方讓出博愛座,並指「博愛座就是給老人坐的,你坐在這裡對嗎?」,呢個問題問得相當好!

之後嗰位本來瞓梗教嘅男乘客就被老翁嘈醒,於是就同老伯講:「博愛座是給有需要的人坐,我剛爬山回來真的很累,為什麼不能坐?」,於是兩個人就為坐博愛座而嘈起上嚟!

反問一句成功拒讓老伯!

呢位老伯就大聲斥罵:「是你自己要爬的,關我什麼事?爬山會累就不要爬,坐什麼博愛座。」,而男乘客就憤而霸氣反問老伯:「法律有規定博愛座是給老人坐的嗎?沒有,我為什麼不能坐。」,即時當場令老伯無聲出!

其實如果嗰位老伯一開頭有禮貌啲問對方可唔可以讓座,或者事情就會變得相對簡單。可惜,最終因老伯態度惡劣及毫不尊重他人咁用拐杖敲男乘客嘅腳,而令事件變得不愉快。

打工仔唔讓座俾細路仔被睥

讓座俾老弱傷殘、大肚媽媽,都尚且講得過去,但係小朋友明明精力過人,幾時成為「弱勢社群」㗎?連登巴打都有呢個疑問:「點解而家變到要讓埋座俾細路?」說話佢有日返工搭地鐵,見有位座就座下啦,咁啱佢對面有一對母子,個小朋友扭計要坐,之後個阿媽就「睥」住樓主,點知樓主隔離嗰位讓座,個細路一聲唔該都冇就坐落去,然後佢阿媽就繼續「睥」住樓主示意佢讓位!雖然佢最尾都冇讓到,但就覺得呢個社會已經痴咗線!

點解可以咁「老奉」?細路仔真係大晒?「小朋友企得多唔好」真係有科學根據?話人牛高馬大同細路爭位坐,呢句說話真係難聽過粗口!

個仔係你自己嘅,點解可以將個責任推俾人?人哋上車先㗎!邊有同你個仔爭?

呢位巴打真係好勇敢!香港真係太多道德塔利班。

細路仔行得走得跳得,點解要讓座俾佢?係本世紀最大迷團!

細路扭下計就有得坐,同扭計買玩具異曲同工。

會唔會係父母嘅教育出咗問題?

呢位巴打就公道喇!應讓則讓,唔應讓就唔讓!

團結就是力量!一齊唔讓!

地鐵無讓座

之前喺內地武漢地鐵車廂,大媽一上車就見到少女冇讓位俾佢,就話佢「沒素質、不懂得尊老愛幼」。少女就駁嘴,激到個大媽火都嚟!

估唔到佢就真係郁手打人,一路扯少女起身。一路扯,衫都甩!

隔離嘅男乘客去阻止佢,但佢一名書生,又點夠大媽嚟。

大媽拉扯少女成分鐘,連少女嘅Bra都甩埋,走晒光!非常誇張!結果,終於有幾名乘客一起幫手拉開大媽。

.