警察

【多圖】網民:有女朋友仲想呃飯食? 準警察被爆扮單身周圍識女仔

熱話

廣告

唔知點解啲人好鍾意有另一半時又周圍去識女仔,今次仲有一位準備入學堂嘅準警察畀人捉到,原來自己有女仲要扮A1去flirt其他女啊!

撰文:娛聞樂|圖片:網民爆料|編輯:東方新地

準警察被爆扮單身周圍識女仔

是咁的!有位絲打就上tg見到呢位準警察搵女想出pool,但係佢本身就flirt緊另一個女仔,仲想食埋呢個絲打。

佢自稱自己a1,仲2年無拍拖。

好chur咁傾咗一陣就話可唔可以淨係俾佢追。

仲用埋啲老土對白,不過正常女仔都可能會受落嘅!

仲好快話想去接絲打,係咁話想見佢。

佢爆出自己等緊入學堂,係準警察。

傻小子連自己全朵都爆埋。

條手臂粗到一個點。

其實狗公都算,呢位準警察甽人捉到佢有女朋友,咁成件事嘅性質又唔同咗。

無女firt女最多叫狗公,有女仲呃女係人渣……

睇唔過眼,真係鄧佢女朋友慘。

最後佢都係依然積極firt女。毫無悔改。

好似聞到唔對路,開始縮生。

延伸閱讀

公屋仔想媾名校有錢大波妹

最近就有個公屋仔返工時,經常見到個樣靚身材正嘅大波妹,好想試試溝對方,點知發現女方屋企有錢之餘,仲要係讀劍橋!於是佢就上討論徵詢一班巴絲打意見,點先可以高攀到呢個正妹。

原文如下:

疑似大波妹真身

有網民就搵到疑似係公屋仔口中名校大波妹嘅正相,唔知堅定流,睇睇先!

但人哋好似有男朋友啦喎!

巴打:毒L切忌太過自信

唔少網民紛紛留言,覺得呢個公屋仔未免太有自信,正所謂「毒L切忌太過自信」!

學好啲中文先?

有網民食花生話個公屋仔自稱係讀中大,但堂堂大學生,簡單嘅中文都未打得好,都係算吧啦!

關鍵詞
狗公警察