林峯

新歡張馨月得寵示威 林峯拒吳千語𢱑翻撻

最新娛聞

廣告

今年三月林峯宣布與吳千語早已分手,千語被爆與前全國政協施子青長孫施伯雄(Brian)拍拖,林峯亦戀上國內34D索模張馨月。張馨月近月更高調在社交網晒奢華無憂生活,得寵示威。吳千語因未被有米男友認愛,焗住把戀情低調,日前25歲生日男友都係冇影。最近千語更在網上流露無奈和後悔之意,被指唔捨得相戀五載的林峯。悔不當初𢱑翻撻冇咁易,林峯堅決拒回頭!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒、Instagram、微博

林峯三月承認與吳千語分手

林峯今年三月出席活動時,承認同吳千語其實已經分開咗一段時間,希望大家俾啲空間佢哋;至於感情方面則是隨緣,會集中在工作上。林峯又強調只會講埋今次,私人事以後唔會再答!

吳千語:完全放下實在不容易

而身為女主角的吳千語亦喺社交網亦承認分手一事,佢留言:「感謝各界朋友短訊關心和支持,請原諒我選擇以社交平台作一次性的回應。五年間全心全意投入的感情,要完全放下實在不容易,大家請給我空間適應,未來我會勇敢面對。希望今後大家會繼續給我支持,並多留意我的工作。」

張馨月得寵

曾經被林峯捧在掌心愛錫,要風得風要雨得雨的吳千語,隨著去年暗交前全國政協施子清長孫施伯雄,與林峯的五年情終畫上句號。今年三月,林峯被影到與27歲的內地索模張馨月同遊海洋公園,戀情曝光後二人繼續穩定發展,相比吳千語,同樣被林峯寵愛的張馨月更加識做人,就連林峯的家人及身邊朋友都對她讚不絕口。

舊愛不如新歡

據知情者透露,吳千語個性自我,擺出嚟個樣已經係寸,同林峯拍拖時只想獨霸男友,唔想應酬其他人。相反張馨月長袖善舞,好識氹人,唔會成日黐身,畀好多私人空間男友;但見面時又會小鳥依人,性格同千語差天共地。所以據知林峯好早已經帶佢出嚟見人,張馨月同個個都有話題,好順得人。

堂妹契姐成閨密

唔止堂妹林夏薇、就連好友楊怡同契姐周勵淇都好鍾意張馨月,嚟香港時都會一齊行街食飯。拍拖一年,二人感情一日千里,今年初農曆新年,林峯帶張馨月返廈門過年見家人,二月林峯要留港繼續趕拍網劇《 PTU機動部隊》,張馨月為更靠近男友更專登留港陪開工。

林峯亦融入女家

林峯亦早已經融入張馨月家中,今年9月張馨月胞弟在江蘇鹽城娶老婆,林峯都有現身婚禮,接新娘時林峯在新房企埋一邊笑晒口㖭!更被po出與一對新人的合照,關係咁好大有機會一家親。

 

 

進駐林宅晒Body

女友千依百順,林峯當然不會待薄另一半,之前與吳千語拍拖時有求必應,對張馨月一樣寵愛有加。在張馨月的社交網可見,與林峯拍拖後的她生活悠閒又奢華,一身名牌、手袋盡顯衣食無憂,暑假期間更著三點式在林峯帝景園寓所的私人泳池晒身材,與吳千語早年唔使做的闊太生活如倒模一樣。

林峯開心會友

林峯 - 倒模七愛方程式:

林峯每次拍拖都善待女友,每個都享受公主一樣的生活,與吳千語一樣,與林峯拍拖後的張馨月,工作量少之又少,但經常周遊列國。

吳千語增肥出山搵食

相反,過去五年掛住拍拖唔憂做的吳千語近年就要靠自己,今年開始再活躍幕前。據知情者透露,吳千語同林峯拍拖時瘦到好似火柴人咁,好多客都嫌佢太瘦,依家肥番長肉唔同晒,著衫都靚啲。感情事好難講,始終現時男友都未肯公開承認拍拖,所以千語都要為自己打算,放風想接多啲嘢做。

林峯拒吳千語𢱑翻撻

吳千語以前畀林峯當女皇捧上天,依家要偷偷摸摸又冇名份,有比較之下當然冇咁開心。不過就算千語有幾後悔、有幾想翻撻都冇用,因為據悉林峯對佢已經完全心死,依家同張馨月 一齊不知幾舒服,唔會再受千語氹!

千語後悔甩拖

早前吳千語25歲生日,在橫店拍戲一個月的她與助手及大班好朋友一齊慶祝,雖然不見男友施伯雄在身邊,但收到五個蛋糕,收穫非常豐富。吳千語又不時在社交網轉帖有關愛情的文章,早前她在微博對一篇寫舊愛的文章讚好,被指不知不覺流露出對林峯的念念不忘。

失去才懂珍惜

吳千語在微博對一篇寫舊愛的文章讚好,文中提到「就好像我喜歡你的時候你不喜歡我,你喜歡我的時候我身邊已經有別人了。我對你好的時候你不珍惜,等你回過頭來後悔的時候我已經被別人寵成小公主了 …… 錯過一個人,只需要一秒,就夠了。我錯過你了,你也錯過最好的我了。」不少網民看到即猜測她對林峯的戀情有所感慨,仍未放得低。吳千語依家先知林峯好?怪就怪自己身在福中不知福,將林太之位拱手讓人。

新歡未認愛

有指吳千語移情身家過百億的「富三代 」施伯雄(Brian),但上月27日生日的她,男友卻冇影,只獲一班好友與她慶生,其中一張切蛋糕相更在片場影。新歡有米有家底,吳千語未被承認女友身份,雖然早前被踢爆與Brian蜜遊歐洲,仲配合男友慳家性格,坐經濟機位返香港,但她一日未有名份亦唔敢高調,更焗住收斂愛晒命性格。

早前千語罕有地在IG作出澄清,貼咗一張滿身名牌嘅相片後留言:「#包包品牌送 #房子自己租 #別亂寫啦。」但繼續被網民抨擊解釋都冇用,搞到吳千語嬲豬索性連個post都刪除埋,只剩下靚相。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!