100公斤

100公斤女星靠呢招狂減66磅嫁初戀!「完全唔使挨餓」餐單大公開

最新娛聞

廣告

減肥呢樣嘢好多時都成為咗唔少人嘅口頭禪,又有幾多個有決心實行兼堅持到落去?韓國女諧星洪允花就因為結婚呢件事,由原本高達100公斤,努力減咗足足30公斤,甩掉66磅!靠嘅原來係以下這份神奇的減肥餐單,最後成效真係超強,想keep fit嘅一定唔可以錯過!

撰文:東方新地 | 圖片:instagram﹑facebook

洪允花在不少劇集中都有演出,例如係韓劇《惡作劇之吻》、《吸血鬼檢察官》等等,另外睇開韓國綜藝節目嘅話,你對佢都唔會覺得陌生。

最近她就跟拍拖8年的初戀男友步入教堂拉埋天窗,佢仲決心減肥,由原本高達100公斤,減重30公斤,修身之後嘅佢簡直係判若兩人。

允花今年1月宣布會同初戀男友金民基結婚,金民基同樣都係搞笑藝人,佢哋認識兩年後正式成為戀人,由2010年開始拍拖,愛情長跑咗好多年。

外界仲封佢哋呢對係「體型差最大的CP」,但體型重量一直沒有阻礙他們,男方拍拖不夠一年已經向允花求婚,非常恩愛。

人生遇上真愛,體重外表又算什麼?只是臨近步入教堂結婚,允花為了穿上婚紗靚住出嫁,開始認真修身減重。

最近她更在ig上大方分享這個神奇餐單,靠控制飲食兼做運動,總共減了30公斤。

 

而且允花強調這個減肥大計,從來都唔使挨餓,可以吃得飽飽的,只要選擇健康﹑低卡路里的食物,例如:青菜、雞胸肉以及豆腐等等,可以增肌減脂,減肥超得!

允花會靠水煮雞胸肉去減脂增肌,減肥餐仲有豆腐、蘑菇、青陽辣椒、洋蔥等,而在週末就會特別食「雞肉包菜」!

 

所以話減肥最緊要的係管好自己的嘴巴,不一定要餓壞肚子,只要識得揀又有決心的話,沒事難到大家吧!

看完她的成效,相信大家都完全感受到她的努力。