龍咁威3

原班人馬歸位!鄭中基宣布明年開拍《龍咁威3》

最新娛聞

廣告

「一係唔威,一威就要龍咁威。」當年鄭中基都拍過唔少笑片,《龍咁威》一定係榜上有名!鄭中基早前宣布2019年農曆年舉行演唱會,仲公布未來電影計劃,除操肌拍攝新片《阿龍》,亦正籌備開拍佢嘅喜劇代表作《龍咁威》第3集,消息公布後,網民即指掀集體回憶,唔少人都關心幾時開拍,係咪原班人馬演出,鄭中基都有作出回應!

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片、電影劇照

《龍咁威3》明年開拍 原班人馬回歸

鄭中基透過助手回應表示的確會開拍《龍咁威3》,佢話原本想在今年年中開拍,19年賀歲檔上演,但不過依家可能要改到明年中開拍,目標係後年2020年嘅賀歲檔上映!佢仲話打算請2003年第一集原班人馬拍攝,由佢同谷德昭執導,演員就會有李璨琛、張達明同埋鄧麗欣(Stephy),鄭中基補充話知道觀眾想Stephy可以接拍,故此希望就到檔期,能夠齊人演出。

鄭中基在《龍咁威》中,演不學無術富二代,最後在警隊中重拾勇氣。

鄭中基、李燦森和張達明在《龍咁威》中分別扮演的龍威、吳樹喜和黃金舟!

當年千嬅更在《龍咁威》客串一角!

05年《龍咁威2》口碑差

《龍咁威》叫好叫座,但第二集《龍咁威之皇母娘娘呢?》搵嚟同樣係Mini Cookies成員嘅Miki做女主角,可惜口碑好差,悶戲連場一啲都唔好笑,所以大家點估到十多年後會開拍《龍咁威3》,仲由鄭中基執導,希望真係成事又係原班人馬演出,更加希望好過第二集啦!

當年嘅Miki眼大大走可愛路線,深得少男歡心,如今佢都已經做咗人妻同媽咪喇!

除咗Miki,第二輯仲加入同為Mini Cookies成員嘅傅穎同吳雨霏!

仲有已經離開咗我哋嘅魯芬BB,有佢搶鏡嘅演出,真係令套劇生色不少,可惜我哋只能憑住電影懷念佢!

《行運超人》

睇番鄭中基近年都好少拍電影,連新歌都冇乜!佢喺90年代以歌手身份出道,一頭長髮令人留下形象,而他都有好多經典情歌,好似如《晴天陰天雨天》、《我代你哭》等,之後佢都有參與電影演出,在2003情佢喺《行運超人》中扮演反派斷蟹一角,跟梁朝偉楊千嬅大鬥法,其中鄭中基扮女人一幕,真係喜劇才華大爆發!

《低俗喜劇》

之後在2012年他在《低俗喜劇》中演廣西暴發戶「暴龍哥」,一口鄉音兼熱愛食野味,極為搶鏡,鄭中基更憑此片奪台灣金馬獎及香港電影金像獎最佳男配角,成為電影事業一大突破,在影壇站穩陣腳!

《大樂師‧為愛配樂》

鄭中基在今年初《大樂師‧為愛配樂》中演有音樂天份的古惑仔,演技被指有大躍進,並提名今年4月香港電影金像獎最佳男主角,最後敗給《殺破狼‧貪狼》的古天樂。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!